Newsy

Maja Sablewska: Jestem w związku już bardzo długo i staram się, żeby walentynki były wtedy, kiedy mamy na to czas, a nie tylko 14 lutego

2024-02-13  |  06:21
Mówi:Maja Sablewska, doradca wizerunkowy, prezenterka telewizyjna
Joanna Liszowska, aktorka
Funkcja:
  • MP4
  • Maja Sablewska z dużym dystansem podchodzi do Dnia Zakochanych i zdecydowanie nie należy do tej grupy osób, które uważają, że wyznawanie miłości i romantyczne gesty mają sens tylko 14 lutego. Jej zdaniem uczucia powinno się okazywać cały rok, dlatego też specjalnie nie celebruje walentynek, a w tym roku spędzi je bez ukochanego, bo akurat wtedy będzie on koncertował. Z kolei zdaniem Joanny Liszowskiej to święto może dodać odwagi tym, którzy wstydzą się okazywać swoje uczucia, a jednocześnie sprawić ból wszystkim samotnym.

    Maja Sablewska zachęca wszystkie pary do tego, by dbały o siebie i świętowały miłość każdego dnia, nie tylko wtedy, kiedy przypomina o tym kalendarz. Jej zdaniem wystarczy drobny gest, by sprawić przyjemność swojej drugiej połówce.

    – Ponieważ jestem w związku już bardzo długo, to staram się, żeby walentynki były wtedy, kiedy przede wszystkim mamy na to czas. Akurat walentynki 14 lutego odpadają, bo wtedy mój mężczyzna bardzo często koncertuje. Ale uczę się od jakiegoś czasu traktować każdy dzień z totalną wdzięcznością i go celebrować. To jest dla mnie bardziej istotne, ale to chyba przychodzi z wiekiem, po czterdziestce wszystko się zmienia – mówi agencji Newseria Lifestyle Maja Sablewska.

    Z kolei Joanna Liszowska przygląda się walentynkom z różnych perspektyw i zdaje sobie sprawę z tego, że dla kochających ze wzajemnością bez wątpienia jest to niezwykle miły dzień, a dla samotnych – wręcz udręka.

    – Z jednej strony uważam, że to święto jest urocze, bo przecież miłość należy sobie okazywać, a tych, którzy nie mają jeszcze odwagi, ten dzień może mobilizować do tego, żeby wyrazić, co czują, żeby powiedzieć o swoich uczuciach. Natomiast z drugiej strony to może być dzień dość traumatyczny dla osób, które są świeżo po rozstaniu, cierpią z powodu samotności i nie są singlami z wyboru, bowiem na każdym rogu mówi się wtedy o walentynkach, w telewizji są romantyczne komedie, w radiu puszczane są piosenki o miłości i właściwie z każdej strony jest takiemu człowiekowi przypominane, że inni mają jakąś miłość, są z kimś, a on nie jest – mówi.

    Zdaniem aktorki 14 lutego warto wygospodarować czas, żeby spędzić go tylko z ukochaną osobą, bo to niewątpliwie podgrzewa atmosferę w związku.

    – Fajnie, że jest taki dzień, natomiast miłość trzeba celebrować i mówić o niej każdego dnia, na co dzień, a nie tylko od święta. Ale mam nadzieję, że te walentynki nastroją nas właśnie do okazywanie ciepłych uczuć, zostanie nam to na kolejne dni i uświadomi, jak ważnym uczuciem jest miłość i jak trzeba o nią dbać – dodaje.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.