Newsy

Sylwia Juszczak i Mikołaj Krawczyk: Obchodzimy walentynki, ale uważamy, że każdy dzień jest odpowiedni na okazywanie miłości ukochanej osobie

2022-02-11  |  06:07

Dla wielu par walentynki są jednym z najpiękniejszych dni w roku. Sylwia Juszczak i Mikołaj Krawczyk również zapewniają, że podoba im się celebrowanie Dnia Zakochanych. Teraz nie mają jeszcze sprecyzowanych planów na wspólne świętowanie, ale wierzą, że najlepsze są spontaniczne pomysły.

Sylwia Juszczak i Mikołaj Krawczyk poznali się ponad dwie dekady temu na studiach. Gorące uczucie połączyło ich jednak wiele lat później. Dziś tworzą szczęśliwy związek i uważają, że cały czas trzeba podsycać atmosferę tak, by druga osoba nie czuła się zaniedbana. Dobrą okazją do tego są chociażby walentynki.

– Generalnie obchodzę walentynki, ale w tym roku planów walentynkowych jeszcze nie mamy. Jakoś tak wyszło, bo zawodowo dużo się działo, w związku z tym jeszcze nie zaplanowaliśmy, ale na pewno coś się będzie działo – mówi agencji Newseria Lifestyle Sylwia Juszczak.

Mikołaj Krawczyk uważa, że 14 lutego ma symboliczne znaczenie, dlatego też wiele osób traktuje go jako dobrą okazję do okazania uczuć drugiej osobie, jednak w stałych związkach dobrze jest celebrować miłość na co dzień, nie tylko od święta. Wystarczy drobny gest, by sprawić przyjemność swojej drugiej połówce.

– Myślę, że każdy dzień jest odpowiednim dniem na miłość, na okazywanie miłości i życzliwości drugiemu człowiekowi, a szczególnie ukochanemu. Nie trzeba czekać całego roku do 14 lutego – mówi Mikołaj Krawczyk.

Choć tym razem część walentynkowego wieczoru aktor spędzi w pracy, to nie zabraknie również czasu na świętowanie.

– Będę w teatrze, natomiast nie zapominam o ukochanych osobach i wiedzą o tym, że ten dzień jest wyjątkowy – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.