Komunikaty PR

#1 APETYT NA… PIĘKNE WŁOSY

2022-04-20  |  17:00
Biuro prasowe

SERIA GARNIER FRUCTIS HAIR FOOD PODBIŁA SERCA WŁOSOMANIACZEK I UŻYTKOWNICZEK TIKTOKA! WYRÓŻNIA JE DOSKONAŁA SKUTECZNOŚĆ, APETYCZNE ZAPACHY I KREMOWA KONSYSTENCJA. TERAZ RODZINA GARNIER FRUCTIS HAIR FOOD POWIĘKSZA SIĘ O NOWĄ MASKĘ DO WŁOSÓW PUSZĄCYCH SIĘ I NIESFORNYCH GARNIER FRUCTIS HAIR FOOD COCOA BUTTER.


Maski do włosów Garnier Fructis Hair Food czerpią z natury to, co najlepsze. A wszystko po to, by zaspokoić głód naszych włosów na najważniejsze dla nich składniki pielęgnacyjne. Odżywczy banan, intensywnie regenerująca papaja, wygładzająca makadamia, nadające blask jagody goi, rewitalizujący arbuz czy nawilżający aloes cieszą się uznaniem kobiet
na całym świecie i robią furorę na TikToku. Doceniono je przede wszystkim
za pielęgnacyjne właściwości oraz transparentny skład oparty aż do 98% na składnikach pochodzenia naturalnego. Formuły masek nie zawierają parabenów ani sztucznych barwników.

 

NOWOŚĆ
GARNIER FRUCTIS HAIR FOOD COCOA BUTTER
MASKA DO WŁOSÓW PUSZĄCYCH SIĘ I NIESFORNYCH

CENA: 24,99 ZŁ/ 390 ML 

Odnosisz wrażenie, że mimo wielu starań włosy nie chcą z Tobą współpracować, a każdy kosmyk to… inna historia? Nie jesteś sama! Niesforne i puszące się pasma potrafią popsuć humor niejednej kobiecie. Z pomocą przychodzi nowa Maska do włosów puszących się
i niesfornych Garnier Fructis Hair Food Cocoa Butter pomoże ujarzmić nawet najbardziej „nieposłuszne” włosy.

 

Stosuj na 3 różne sposoby:

Jako odżywkę do włosów – dla łatwiejszego rozczesywania i gładkości;
Jako maseczkę na włosy – dla głębszego odżywienia i lepszej regeneracji;
Jako krem bez spłukiwania – dla szybkiego wygładzenia i nawilżenia;

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.