#1 APETYT NA… PIĘKNE WŁOSY
SERIA GARNIER FRUCTIS HAIR FOOD PODBIŁA SERCA WŁOSOMANIACZEK I UŻYTKOWNICZEK TIKTOKA! WYRÓŻNIA JE DOSKONAŁA SKUTECZNOŚĆ, APETYCZNE ZAPACHY I KREMOWA KONSYSTENCJA. TERAZ RODZINA GARNIER FRUCTIS HAIR FOOD POWIĘKSZA SIĘ O NOWĄ MASKĘ DO WŁOSÓW PUSZĄCYCH SIĘ I NIESFORNYCH GARNIER FRUCTIS HAIR FOOD COCOA BUTTER.
Maski do włosów Garnier Fructis Hair Food czerpią z natury to, co najlepsze. A wszystko po to, by zaspokoić głód naszych włosów na najważniejsze dla nich składniki pielęgnacyjne. Odżywczy banan, intensywnie regenerująca papaja, wygładzająca makadamia, nadające blask jagody goi, rewitalizujący arbuz czy nawilżający aloes cieszą się uznaniem kobiet
na całym świecie i robią furorę na TikToku. Doceniono je przede wszystkim
za pielęgnacyjne właściwości oraz transparentny skład oparty aż do 98% na składnikach pochodzenia naturalnego. Formuły masek nie zawierają parabenów ani sztucznych barwników.
NOWOŚĆ
GARNIER FRUCTIS HAIR FOOD COCOA BUTTER
MASKA DO WŁOSÓW PUSZĄCYCH SIĘ I NIESFORNYCH
CENA: 24,99 ZŁ/ 390 ML
Odnosisz wrażenie, że mimo wielu starań włosy nie chcą z Tobą współpracować, a każdy kosmyk to… inna historia? Nie jesteś sama! Niesforne i puszące się pasma potrafią popsuć humor niejednej kobiecie. Z pomocą przychodzi nowa Maska do włosów puszących się
i niesfornych Garnier Fructis Hair Food Cocoa Butter pomoże ujarzmić nawet najbardziej „nieposłuszne” włosy.
Stosuj na 3 różne sposoby:
Jako odżywkę do włosów – dla łatwiejszego rozczesywania i gładkości;
Jako maseczkę na włosy – dla głębszego odżywienia i lepszej regeneracji;
Jako krem bez spłukiwania – dla szybkiego wygładzenia i nawilżenia;

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.