Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
- W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach.
- Fundamentami sukcesu firmy są unikalne doświadczenia zakupowe oraz nagradzane innowacje produktowe.
- Marka kontynuuje globalną ekspansję otwierając średnio 5 nowych sklepów tygodniowo i rozwijając się dynamicznie na rynku azjatyckim.
- Ponowna certyfikacja B Corp oraz ciągle rosnąca oferta wkładów uzupełniających wzmacniają misję zrównoważonego rozwoju marki.
- Marka wdrożyła inicjatywę 10% Profit Pledge i ogłosiła w jej ramach trzech nowych partnerów.
Od lewej do prawej: Westfield Mall of The Netherlands, pierwszy sklep w Japonii, Profit Pledge x Sacred Forests
Marka Rituals Cosmetics, posiadająca Certyfikat B Corporation™, zakończyła rok 2024 z przychodami w wysokości 2,1 miliarda euro, osiągając 21% wzrostu we wszystkich kanałach sprzedaży, na 42 rynkach, w których jest obecna.
Rekordowy rok napędzany przez Europę i ekspansję w Azji
Choć głównym źródłem wzrostu była Europa, marka Rituals znacząco przyspieszyła również w Azji. Sukces marki oparty jest na organicznym wzroście we wszystkich kanałach sprzedaży (retail i e-commerce), wzmacnianym przez innowacyjne nowości produktowe, niezwykłe doświadczenia zakupowe oraz atrakcyjny program lojalnościowy. Doświadczenia w sklepie są jednym z najważniejszych aspektów w budowaniu siły Rituals, dlatego w zeszłym roku marka otworzyła 241 nowych sklepów na całym świecie – średnio jeden w każdy dzień roboczy. Wśród kluczowych wydarzeń wyróżniają się otwarcie pierwszego sklepu w Japonii oraz nowe lokalizacje w Malezji, Singapurze, Tajlandii i Chinach. Po sukcesie Mind Oasis, otwarto kolejne trzy lokalizacje, które wzmacniają filozofię firmy w zakresie dobrostanu i pomagają ludziom relaksować ciało i umysł.
W 2025 roku Rituals będzie kontynuować wprowadzanie ekscytujących innowacji i usług. Planowane jest również otwarcie kolejnych 243 sklepów na całym świecie. Główne działania będą skoncentrowane na utrzymaniu tempa w Europie i wsparciu wszystkich kanałów sprzedaży, równocześnie rozwijając markę w Azji.
Przedsiębiorczość XXI wieku
Misją Rituals jest prowadzenie biznesu bez szkody dla ludzi i planety, dlatego po raz kolejny marka uzyskała prestiżowy certyfikat B Corp, spełniając wysokie i restrykcyjne standardy społecznej i środowiskowej odpowiedzialności. Kolejnym ważnym osiągnięciem jest sukces w promowaniu wkładów i opakowań uzupełniających, dzięki czemu w zeszłym roku marka sprzedała ponad 8 milionów refilli, pomagając konsumentom w redukcji odpadów opakowaniowych.
Aby wykorzystać biznes do szerzenia dobra, marka uruchomiła inicjatywę 10% Profit Pledge, w ramach której firma zobowiązuje się przekazać 10% swojego rocznego zysku netto na wsparcie dobrostanu ludzi i planety.
W ramach Profit Pledge, Rituals ogłasza również nawiązanie współpracy z trzema nowymi partnerami – War Child, organizacją wspierającą dobrostan dzieci dotkniętych wojną i konfliktem; Blue Marine Foundation, która walczy z nadmiernym rybołówstwem i chroni morskie ekosystemy; oraz National Geographic Pristine Seas, pomagającą w tworzeniu morskich obszarów chronionych w celu przywrócenia zdrowia oceanów.
Do tych organizacji dołączają już istniejący partnerzy, tacy jak Sacred Forests (wspierający społeczności rdzenne i chroniący ich ziemie), Super Chill (pomagający dzieciom w budowaniu odporności psychicznej) oraz Tiny Miracles, oferujący zmieniające życie wsparcie finansowe, medyczne i edukacyjne dla społeczności kobiet w Mumbaju w Indiach.
O Rituals Cosmetics
Rituals Cosmetics to firma posiadająca certyfikat B Corporation™ i nieustannie dążąca do poprawy swojego wpływu społecznego i środowiskowego w branży kosmetyków luksusowych. Jako pionier w integracji pielęgnacji ciała, umysłu i domu, Rituals realizuje filozofię przekształcania codziennych rutyn w chwile pełne relaksu. Każdy produkt inspirowany jest starożytnymi tradycjami, które pozwalają odnaleźć szczęście w najmniejszych, codziennych rzeczach. Z szerokim portfolio innowacji w zakresie pielęgnacji ciała, naturalnej pielęgnacji skóry, męskiej pielęgnacji oraz zapachach i produktach do domu, Rituals zaprasza konsumentów do wzbogacania swojego świata o chwile dobrostanu. Firma, założona w Amsterdamie w 2000 roku, obecnie działa na całym świecie, w 42 krajach, w takich miastach jak Londyn, Paryż, Mediolan i Szanghaj, posiadając ponad 1300 sklepów, 4176 punktów sprzedaży typu shop-in-shop oraz pierwszy na świecie Mind Oasis. W ramach zobowiązania do poprawy swojego wpływu społecznego i środowiskowego marka dąży do 90% formuł pochodzenia naturalnego oraz opakowań, które będą mogły być napełniane, recyklingowane lub wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Oprócz działań na rzecz akcji Profit Pledge rozwoju firma zobowiązała się przeznaczać 10% swojego zysku netto na wsparcie dobrostanu ludzi i planety. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.rituals.com.
Źródło informacji: Rituals Cosmetics

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa

Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Cokolwiek ludzie mówią o Edycie Górniak, ważne jest przede wszystkim to, że świetnie śpiewa. Ona po prostu jest diwą
W trakcie Polsat Hit Festival, który w najbliższy weekend odbędzie się w Operze Leśnej w Sopocie, Mietek Szcześniak wystąpi w duecie z Edytą Górniak. Artyści spotkają się na scenie po 26 latach, by wykonać utwór „Dumka na dwa serca” nagrany do filmu „Ogniem i mieczem” w reżyserii Jerzego Hoffmana. Wokalista nie szczędzi pochwał pod adresem swojej partnerki scenicznej i cieszy się, że znów połączą swoje głosy.
Muzyka
Lanberry: Szykuję grube show, które zapadnie widzom w pamięci. Przede mną intensywne miesiące, w weekendy będziemy grać po cztery–pięć koncertów

Podczas Polsat Hit Festival w Sopocie Lanberry wystąpi zarówno solo, jak i w duecie z Tribbsem. W drugiej odsłonie artyści zaprezentują wielki hit „Dzięki, że jesteś”. Wokalistka zapowiada, że na tę okazję przygotowali show, które ma mocno zaskoczyć widzów. Piosenkarka będzie także jedną z gwiazd koncertu Radiowy Przebój Roku. Jak zaznacza, występ na scenie Opery Leśnej to dla niej wielki zaszczyt i wyróżnienie, bo przecież przez lata w tym legendarnym miejscu śpiewały największe gwiazdy z Polski i zagranicy.
Edukacja
Brytyjski dyplom można zdobyć w Polsce. Studia w formacie ponadnarodowym zyskują na popularności

Brytyjski dyplom uczelni wyższej bez potrzeby wyjazdu z Polski – taką możliwość dają zdobywające coraz większą popularność na świecie studia w formacie ponadnarodowym. Choć w Polsce taka możliwość nie jest powszechnie znana, zdobywa coraz większą liczbę zwolenników.