10 stypendiów dla młodych sportowców w ramach akcji „W swoim żywiole”
Do 15 listopada br. trwają zgłoszenia do programu dla młodych sportowców „W swoim żywiole”, którego inicjatorem jest firma Aquaphor. Do wygrania jest 10 stypendiów w wysokości 10 000 zł każde. Akcji patronują Aleksander Doba i Otylia Jędrzejczak.
Do programu „W swoim żywiole” mogą zgłosić się młodzi sportowcy, którzy szukają wsparcia i pomocy w rozwijaniu swojego talentu. Warunkiem udziału w konkursie jest wysłanie formularza, w którym uczestnik opisze swoją sportową pasję. O zwycięstwie w pierwszym etapie konkursu zdecyduje głosowanie internautów na stronie programu, z którego wybranych zostanie 20 najlepiej ocenianych uczestników. W kolejnym etapie laureatów wyłoni kapituła konkursu. Na czele jury zasiądą ambasadorowie akcji: Otylia Jędrzejczak – światowej sławy pływaczka i mistrzyni olimpijska oraz Aleksander Doba – znany polski podróżnik, który trzykrotnie przepłynął kajakiem Ocean Atlantycki. Kapituła przyzna 10 stypendiów w wysokości 10 000 złotych każde.
Chcemy mieć wpływ na rozwój i wsparcie młodych talentów sportowych w Polsce. Jako, że kojarzymy się bezpośrednio z wodą, chcemy przyciągnąć do siebie w szczególności pasjonatów sportów wodnych, ale nie tylko. Jesteśmy otwarci również na innych młodych ludzi, którzy chcieliby rozwijać swój talent sportowy, ale nie mają do tego warunków finansowych. Jeżeli jesteś właśnie taką osobą – zgłoś się do naszego programu – mówi Marzena Lewandowska , dyrektor marketingu w Aquaphor Poland Sp. z o.o.
W konkursie może wziąć udział każdy młody sportowiec, który ukończył 13 rok życia. Zgłoszenia talentu można dokonać do 15 listopada poprzez stronę https://www.wswoimzywiole.edu.pl/zglos-talent
Organizatorzy zachęcają również wszystkich internautów do włączenia się w głosowanie https://www.wswoimzywiole.edu.pl/zaglosuj
O AQUAPHOR
Aquaphor Poland Sp. z o.o. to oddział międzynarodowej firmy Aquaphor Corporation, prowadzącej zdywersyfikowaną działalność badawczo – produkcyjno - handlową w ponad 60 krajach świata. Założona w 1992 roku firma jest dziś jednym z największych światowych producentów materiałów filtrujących i domowych filtrów do oczyszczania wody, w tym: dzbanków filtrujących, kuchennych filtrów podzlewowych, stacji uzdatniania wody do całego domu, a także zaawansowanych technologicznie systemów filtrujących dedykowanych do przemysłu.
AQUAPHOR tworzy, rozwija i produkuje coraz to nowocześniejsze urządzenia, które poprawiają jakość spożywanej przez nas wody. Doskonałą jakość produktów AQUAPHOR, ich w pełni ekologiczny skład i efekty w postaci najwyższego stopnia oczyszczania wody potwierdzają wiodące światowe organizacje certyfikujące, a innowacyjne technologie, wykorzystane w produkcji filtrów chroni ponad 130 patentów w różnych krajach świata. Produkty AQUAPHOR przyczyniają się do ochrony środowiska i zmniejszeniem zużycia szkodliwego plastiku pet. Więcej o firmie: www.aquaphor.pl

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.