10 stypendiów dla młodych sportowców w ramach akcji „W swoim żywiole”
Do 15 listopada br. trwają zgłoszenia do programu dla młodych sportowców „W swoim żywiole”, którego inicjatorem jest firma Aquaphor. Do wygrania jest 10 stypendiów w wysokości 10 000 zł każde. Akcji patronują Aleksander Doba i Otylia Jędrzejczak.
Do programu „W swoim żywiole” mogą zgłosić się młodzi sportowcy, którzy szukają wsparcia i pomocy w rozwijaniu swojego talentu. Warunkiem udziału w konkursie jest wysłanie formularza, w którym uczestnik opisze swoją sportową pasję. O zwycięstwie w pierwszym etapie konkursu zdecyduje głosowanie internautów na stronie programu, z którego wybranych zostanie 20 najlepiej ocenianych uczestników. W kolejnym etapie laureatów wyłoni kapituła konkursu. Na czele jury zasiądą ambasadorowie akcji: Otylia Jędrzejczak – światowej sławy pływaczka i mistrzyni olimpijska oraz Aleksander Doba – znany polski podróżnik, który trzykrotnie przepłynął kajakiem Ocean Atlantycki. Kapituła przyzna 10 stypendiów w wysokości 10 000 złotych każde.
Chcemy mieć wpływ na rozwój i wsparcie młodych talentów sportowych w Polsce. Jako, że kojarzymy się bezpośrednio z wodą, chcemy przyciągnąć do siebie w szczególności pasjonatów sportów wodnych, ale nie tylko. Jesteśmy otwarci również na innych młodych ludzi, którzy chcieliby rozwijać swój talent sportowy, ale nie mają do tego warunków finansowych. Jeżeli jesteś właśnie taką osobą – zgłoś się do naszego programu – mówi Marzena Lewandowska , dyrektor marketingu w Aquaphor Poland Sp. z o.o.
W konkursie może wziąć udział każdy młody sportowiec, który ukończył 13 rok życia. Zgłoszenia talentu można dokonać do 15 listopada poprzez stronę https://www.wswoimzywiole.edu.pl/zglos-talent
Organizatorzy zachęcają również wszystkich internautów do włączenia się w głosowanie https://www.wswoimzywiole.edu.pl/zaglosuj
O AQUAPHOR
Aquaphor Poland Sp. z o.o. to oddział międzynarodowej firmy Aquaphor Corporation, prowadzącej zdywersyfikowaną działalność badawczo – produkcyjno - handlową w ponad 60 krajach świata. Założona w 1992 roku firma jest dziś jednym z największych światowych producentów materiałów filtrujących i domowych filtrów do oczyszczania wody, w tym: dzbanków filtrujących, kuchennych filtrów podzlewowych, stacji uzdatniania wody do całego domu, a także zaawansowanych technologicznie systemów filtrujących dedykowanych do przemysłu.
AQUAPHOR tworzy, rozwija i produkuje coraz to nowocześniejsze urządzenia, które poprawiają jakość spożywanej przez nas wody. Doskonałą jakość produktów AQUAPHOR, ich w pełni ekologiczny skład i efekty w postaci najwyższego stopnia oczyszczania wody potwierdzają wiodące światowe organizacje certyfikujące, a innowacyjne technologie, wykorzystane w produkcji filtrów chroni ponad 130 patentów w różnych krajach świata. Produkty AQUAPHOR przyczyniają się do ochrony środowiska i zmniejszeniem zużycia szkodliwego plastiku pet. Więcej o firmie: www.aquaphor.pl

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.