15-lecie Salonu Pierre Cardin w Galerii Jurajskiej w Częstochowie – wyjątkowe wy
Salon Pierre Cardin, mieszczący się w Galerii Jurajskiej na poziomie 2, przy ulicy Wojska Polskiego 207 w Częstochowie, świętuje swoje 15. urodziny! To doskonała okazja, aby wspólnie z klientami celebrować sukces, który trwa już od 15 lat. Zapraszamy wszystkich naszych klientów oraz sympatyków marki do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu, które odbędzie się w dniach 18-19 października.
Słodki poczęstunek i Prosecco 0% dla Gości
W ramach urodzinowej atmosfery, na odwiedzających Salon Pierre Cardin czeka słodki poczęstunek oraz orzeźwiające Prosecco 0%. To idealna okazja, aby spędzić czas w miłej atmosferze i skorzystać z wyjątkowych promocji. Dla naszych Gości przygotowaliśmy specjalne, jubileuszowe rabaty, które będą obowiązywać wyłącznie w dniach świętowania. Będzie to doskonała okazja, aby uzupełnić garderobę o eleganckie i nowoczesne stylizacje sygnowane marką Pierre Cardin.
Dodatkowe atrakcje w Galerii Jurajskiej
W tym samym czasie, w Galerii Jurajskiej odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – Targi Sztuki i Rękodzieła, które potrwają od 17 do 19 października. To doskonała okazja, aby odkryć wyjątkowe wyroby artystyczne i rękodzielnicze, stworzone przez lokalnych twórców. Uczestnicy targów będą mogli zakupić unikalne produkty, które wyróżniają się oryginalnością i wysoką jakością wykonania.
Dodatkowo, Galeria zaprasza do odwiedzenia Wystawy Edukacyjno-Społecznej "Siła Kobiety w Jurajskiej!", która odbędzie się w dniach 17-19 października. Wystawa to niepowtarzalna okazja, aby poznać inspirujące historie kobiet, które odniosły sukces, pokonały trudności i dzielą się swoimi przeżyciami. Organizatorzy wystawy zapraszają do zapoznania się z niezwykłymi fotografiami i wysłuchania opowieści bohaterek akcji SIŁA KOBIETY.
Gdzie nas znajdziesz?
Salon Pierre Cardin znajduje się na poziomie 2 Galerii Jurajskiej:
ul. Wojska Polskiego 207
42-200 Częstochowa
Tel.: 506-457-840
Świętuj z nami 15-lecie Salonu Pierre Cardin w Galerii Jurajskiej i skorzystaj z urodzinowych rabatów! Nie przegap również okazji, aby odwiedzić Targi Sztuki i Rękodzieła oraz inspirującą Wystawę
"Siła Kobiety". Czekamy na Ciebie!

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.