Komunikaty PR

16-29 maja przy zakupie dwóch kosmetyków NOTE w Rossmann - lusterko gratis!

2021-05-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
**
PR

............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/

Wiosenne zmiany w kosmetyczce, prezent na Dzień Matki, a może po prostu czas, aby poeksperymentować z wizerunkiem i skusić się na nowe kolory? Każdy powód jest dobry, zwłaszcza gdy kuszą promocje  - teraz aż - 35% na część oferty NOTE Cosmetique.

Dodatkowo przy zakupie 2 dowolnych kosmetyków NOTE w drogerii Rossmann otrzymasz eleganckie, składane lusterko, które przyda się w każdej damskiej torebce. Promocja trwa od 16 do 29 maja.

Daj się zaskoczyć przez matowe pomadki, potrójny efekt wydłużenia, pogrubienia i podkręcenia maskary i nową jakość fluidów – świetne, mocno napigmentowane i trwałe formuły, łatwość aplikacji i pielęgnacyjne składniki. Pamiętajmy, że malujemy się dla siebie! Zadbane czujemy się pewniej i możemy przenosić góry. Życie od razu nabiera barw, gdy dodasz sobie nieco koloru. Spread Beauty - szerz piękno. Bo piękno, to nie tylko to, co mamy dla siebie, ale również to, czym chcemy się dzielić z innymi.

NOTE Cosmétique to produkty:

- przystępne cenowo

- trwałe i mocno napigmentowane produkty odpowiednie dla każdego rodzaju skóry

- bez parabenów

- posiadają Certyfikaty Cruelity Free i Halal

- nietestowane na zwierzętach

- zawierają cenne składniki pielęgnujące

NOTE Cosmetique to obecna w ponad 70 krajach na całym świecie marka wysokiej jakości, silnie napigmentowanych kosmetyków do makijażu o przystępnej cenie. W Polsce kosmetyki marki można znaleźć w sieci Rossmann.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.