Komunikaty PR

16-29 maja przy zakupie dwóch kosmetyków NOTE w Rossmann - lusterko gratis!

2021-05-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
**
PR

............
............ .............
kontakt@konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/

Wiosenne zmiany w kosmetyczce, prezent na Dzień Matki, a może po prostu czas, aby poeksperymentować z wizerunkiem i skusić się na nowe kolory? Każdy powód jest dobry, zwłaszcza gdy kuszą promocje  - teraz aż - 35% na część oferty NOTE Cosmetique.

Dodatkowo przy zakupie 2 dowolnych kosmetyków NOTE w drogerii Rossmann otrzymasz eleganckie, składane lusterko, które przyda się w każdej damskiej torebce. Promocja trwa od 16 do 29 maja.

Daj się zaskoczyć przez matowe pomadki, potrójny efekt wydłużenia, pogrubienia i podkręcenia maskary i nową jakość fluidów – świetne, mocno napigmentowane i trwałe formuły, łatwość aplikacji i pielęgnacyjne składniki. Pamiętajmy, że malujemy się dla siebie! Zadbane czujemy się pewniej i możemy przenosić góry. Życie od razu nabiera barw, gdy dodasz sobie nieco koloru. Spread Beauty - szerz piękno. Bo piękno, to nie tylko to, co mamy dla siebie, ale również to, czym chcemy się dzielić z innymi.

NOTE Cosmétique to produkty:

- przystępne cenowo

- trwałe i mocno napigmentowane produkty odpowiednie dla każdego rodzaju skóry

- bez parabenów

- posiadają Certyfikaty Cruelity Free i Halal

- nietestowane na zwierzętach

- zawierają cenne składniki pielęgnujące

NOTE Cosmetique to obecna w ponad 70 krajach na całym świecie marka wysokiej jakości, silnie napigmentowanych kosmetyków do makijażu o przystępnej cenie. W Polsce kosmetyki marki można znaleźć w sieci Rossmann.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć