16-29 maja przy zakupie dwóch kosmetyków NOTE w Rossmann - lusterko gratis!
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
Wiosenne zmiany w kosmetyczce, prezent na Dzień Matki, a może po prostu czas, aby poeksperymentować z wizerunkiem i skusić się na nowe kolory? Każdy powód jest dobry, zwłaszcza gdy kuszą promocje - teraz aż - 35% na część oferty NOTE Cosmetique.
Dodatkowo przy zakupie 2 dowolnych kosmetyków NOTE w drogerii Rossmann otrzymasz eleganckie, składane lusterko, które przyda się w każdej damskiej torebce. Promocja trwa od 16 do 29 maja.
Daj się zaskoczyć przez matowe pomadki, potrójny efekt wydłużenia, pogrubienia i podkręcenia maskary i nową jakość fluidów – świetne, mocno napigmentowane i trwałe formuły, łatwość aplikacji i pielęgnacyjne składniki. Pamiętajmy, że malujemy się dla siebie! Zadbane czujemy się pewniej i możemy przenosić góry. Życie od razu nabiera barw, gdy dodasz sobie nieco koloru. Spread Beauty - szerz piękno. Bo piękno, to nie tylko to, co mamy dla siebie, ale również to, czym chcemy się dzielić z innymi.
NOTE Cosmétique to produkty:
- przystępne cenowo
- trwałe i mocno napigmentowane produkty odpowiednie dla każdego rodzaju skóry
- bez parabenów
- posiadają Certyfikaty Cruelity Free i Halal
- nietestowane na zwierzętach
- zawierają cenne składniki pielęgnujące
NOTE Cosmetique to obecna w ponad 70 krajach na całym świecie marka wysokiej jakości, silnie napigmentowanych kosmetyków do makijażu o przystępnej cenie. W Polsce kosmetyki marki można znaleźć w sieci Rossmann.
III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.
Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.