16-29 maja przy zakupie dwóch kosmetyków NOTE w Rossmann - lusterko gratis!
Wiosenne zmiany w kosmetyczce, prezent na Dzień Matki, a może po prostu czas, aby poeksperymentować z wizerunkiem i skusić się na nowe kolory? Każdy powód jest dobry, zwłaszcza gdy kuszą promocje - teraz aż - 35% na część oferty NOTE Cosmetique.
Dodatkowo przy zakupie 2 dowolnych kosmetyków NOTE w drogerii Rossmann otrzymasz eleganckie, składane lusterko, które przyda się w każdej damskiej torebce. Promocja trwa od 16 do 29 maja.
Daj się zaskoczyć przez matowe pomadki, potrójny efekt wydłużenia, pogrubienia i podkręcenia maskary i nową jakość fluidów – świetne, mocno napigmentowane i trwałe formuły, łatwość aplikacji i pielęgnacyjne składniki. Pamiętajmy, że malujemy się dla siebie! Zadbane czujemy się pewniej i możemy przenosić góry. Życie od razu nabiera barw, gdy dodasz sobie nieco koloru. Spread Beauty - szerz piękno. Bo piękno, to nie tylko to, co mamy dla siebie, ale również to, czym chcemy się dzielić z innymi.
NOTE Cosmétique to produkty:
- przystępne cenowo
- trwałe i mocno napigmentowane produkty odpowiednie dla każdego rodzaju skóry
- bez parabenów
- posiadają Certyfikaty Cruelity Free i Halal
- nietestowane na zwierzętach
- zawierają cenne składniki pielęgnujące
NOTE Cosmetique to obecna w ponad 70 krajach na całym świecie marka wysokiej jakości, silnie napigmentowanych kosmetyków do makijażu o przystępnej cenie. W Polsce kosmetyki marki można znaleźć w sieci Rossmann.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.