20 lat to naprawdę piękna historia - Super-Pharm świętuje urodziny
Ulubiona sieć drogerii obchodzi swoje 20.urodziny! To już dwie dekady zadowolenia Klientek, mnóstwa ciekawych promocji i tysięcy starannie wyselekcjonowanych produktów. Specjalnie z tej okazji, Super-Pharm przygotował wyjątkową kolekcję kultowych produktów, wśród których pojawią uwielbiane przez wszystkich dermokosmetyki, jak i również coś dla fanów nurtu eco-conscious. Do urodzinowej kolekcji dołączyły marki takie jak Bioderma, Lirene, NaturalMe czy Lierac.
Historia Super-Pharm sięga lat sześćdziesiątych, kiedy to kanadyjski farmaceuta, Murray Koffler, założył pierwszą aptekę rozbudowaną o segmenty drogerii i perfumerii. To unikalne, nieznane dotąd połączenie okazało się na tyle dużym sukcesem, że już w 2003 roku, sieć liczyła ponad 900 punktów działających pod nazwą Shoppers Drug Mart. Nazwa Super-Pharm to pomysł syna założyciela marki, który w 1978 wprowadził koncept drugstore do Izraela, niedługo potem zajmując pozycję lidera rynku. Do Polski, Super-Pharm zawitał w maju 2001 roku, rozkochując w sobie Warszawiaków. Obecnie, na terenie naszego kraju działa aż 75 placówek, których wysoce rozbudowana oferta już od 20 lat przyciąga zadowolonych klientów.
20. urodziny Super-Pharm to powód do świętowania, dlatego z tej okazji wszystkie fanki drogerii będą mogły cieszyć się specjalną kolekcją ulubionych produktów w promocyjnych cenach. Na oznaczonych jubileuszowym logo półkach znajdują się bestsellery ze wszystkich kategorii produktowych: dermokosmetyki, make-up, pielęgnacja twarzy, ciała oraz włosów, ciała, a także sektor gorspodarstwa domowego. Wśród urodzinowych produktów nie mogło zabraknąć także marek oznaczonych zielonym listkiem Super-Pharm – naturalnych, wegańskich i tych nietestowanych na zwierzętach.
Zapraszamy do zapoznania się z urodzinową ofertą Super-Pharm dostępną w drogeriach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym sieci. Szeroki wybór produktów, pozwala na stworzenie zestawów kosmetyków idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdej klientki. W wyborze dermokosmetyków z chęcią pomogą wykwalifikowane dermokonsultantki, które odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji, oraz pomogą w doborze odpowiednich produktów.
Najlepsze perfumy na jesienne dni
JEDNE SZKŁA, PEŁEN KOMFORT I WYGODA. SZKŁA PROGRESYWNE Z 40% RABATEM W SALONACH
#OkresNoStres – bo możesz na mnie liczyć
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.