Komunikaty PR

2000 mkw siłowni w Hanza Tower – umowa podpisana

2024-01-22  |  01:00
Biuro prasowe

Klub Fitness UP, lider branży fitness, planuje otwarcie najnowszego klubu w Szczecinie w 2024 roku. Nowa lokalizacja znajdować się będzie w imponującym Hanza Tower, a klub zajmie ogromną przestrzeń o powierzchni ponad 2000 mkw. To wyjątkowe wydarzenie, które przyniesie mieszkańcom Szczecina nową jakość w dziedzinie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia.

 

Szczecin z top lokalizacją i nie tylko

Hanza Tower to prawdziwa wizytówka Szczecina. Ten wysoki na 104 metry wieżowiec – zlokalizowany jest w samym sercu miasta, przy alei Wyzwolenia 50. Budynek powstał w nowoczesnej koncepcji tzw. mix-used – co oznacza, że łączy w sobie ekskluzywne apartamenty z nowoczesnymi przestrzeniami biurowymi, konferencyjnymi i handlowo-usługowymi.

W 2024 roku do grona najemców dołączy UP Klub Fitness. Jednocześnie, będzie to największy obiekt w historii marki UP. Klub, poza imponującym metraż, ponad 2000 mkw, będzie oferował innowacyjne rozwiązania, które uczynią trening jeszcze bardziej satysfakcjonującym i efektywnym. Inspirując się sukcesami klubu m.in. w Lesznie, który zdobył serca mieszkańców swoją nowoczesną koncepcją fitness, również Szczecin będzie miał okazję doświadczyć tej wyjątkowej atmosfery.

– Dzięki nowym najemcom nasza Hanza będzie tętnić usługowo-handlowym życiem, zapewniając mieszkańcom Szczecina ciekawą i różnorodną ofertę. Od początku przyświecał nam cel, by obiekt ten był miejscem, w którym będzie można pojawić się zarówno w towarzyskim, rekreacyjnym, zdrowotnym czy biznesowym celu. Miejscem, w którym można popracować, ale także poćwiczyć, odpocząć i zaznać relaksu – komentuje Małgorzata Ostrowska z Hanza Tower.

 

Fitness z misją w Szczecinie

Jak zapowiadają przedstawiciele marki, klub zostanie zaprojektowany z myślą o zapewnieniu maksymalnego komfortu i efektywności treningów dla swoich członków. To miejsce, przełamie stereotypy dotyczące tradycyjnych siłowni, oferując swoim gościom szeroką gamę aktywności i udogodnień.

Poszczególne sekcje, od strefy zajęć grupowych, przez obszary dedykowane wolnym ciężarom, aż po maszyny izolowane i strefę funkcjonalną, są zaprojektowane tak, aby każdy członek znalazł coś dla siebie. Dodatkowo część SPA z sauną i solarium oraz strefa relaksu z wygodnymi kanapami, to idealne miejsce do regeneracji po intensywnym wysiłku fizycznym.

Klub Fitness UP w Szczecinie zaspokoi nawet najbardziej wymagających klientów oraz fanów sportu.

Klub Fitness UP będzie nie tylko nową siłownią na mapie Szczecina, ale także miejscem dla których ekologia, świadome żywienie oraz dbanie o siebie, to podstawa działania.

Projektujemy wnętrza nowoczesnych obiektów sportowych, ale nie zapominamy o ekologii. W naszym klubie nie znajdziecie plastikowych butelek czy zbędnych maszyn z gotowym jedzeniem. Chcemy uczyć, że sport, zdrowie i ekologia potrafią iść w parze.” – komentuje dyrektor generalny Klub Fitness UP Sebastian Gazda.

 

Wspólnie ku lepszej wersji siebie!

Klub Fitness UP planuje też wprowadzić do Szczecina nowe standardy w dziedzinie fitness i zdrowego stylu życia. „Misja klubu opiera się na idei wspólnoty, wzajemnej motywacji i wsparcia. Dążymy do tego, aby każdy członek klubu osiągał swoje cele, rozwijając się zarówno fizycznie, jak i mentalnie. Nasz klub nie jest tylko miejscem treningów – to prawdziwa społeczność ludzi, którzy razem pracują nad własnym zdrowiem i kondycją. Wizja Klubu Fitness UP to stworzenie przestrzeni, w której każdy czuje się zaangażowany, doceniany i zmotywowany do codziennego dbania o swoje ciało i umysł.” – podsumowuje Sebastian Gazda.

 

Start już w 2024 roku

Data otwarcia klubu nie jest jeszcze znana, ale zgodnie z zapowiedziami przedstawicieli marki UP, będą robić wszystko, aby nowe miejsce było dostępne już w drugiej połowie 2024 roku.

Szczegóły otwarcia zostawimy jeszcze w tajemnicy, ale na pewno nie zabraknie dobrej zabawy, sportu edukacji na temat zdrowego stylu życia w duchu #generacjaUP.” – podsumowuje Marketing Manager  Klubu UP Fitness, Natalia Głowicka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.