Komunikaty PR

2000 mkw siłowni w Hanza Tower – umowa podpisana

2024-01-22  |  01:00
Biuro prasowe

Klub Fitness UP, lider branży fitness, planuje otwarcie najnowszego klubu w Szczecinie w 2024 roku. Nowa lokalizacja znajdować się będzie w imponującym Hanza Tower, a klub zajmie ogromną przestrzeń o powierzchni ponad 2000 mkw. To wyjątkowe wydarzenie, które przyniesie mieszkańcom Szczecina nową jakość w dziedzinie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia.

 

Szczecin z top lokalizacją i nie tylko

Hanza Tower to prawdziwa wizytówka Szczecina. Ten wysoki na 104 metry wieżowiec – zlokalizowany jest w samym sercu miasta, przy alei Wyzwolenia 50. Budynek powstał w nowoczesnej koncepcji tzw. mix-used – co oznacza, że łączy w sobie ekskluzywne apartamenty z nowoczesnymi przestrzeniami biurowymi, konferencyjnymi i handlowo-usługowymi.

W 2024 roku do grona najemców dołączy UP Klub Fitness. Jednocześnie, będzie to największy obiekt w historii marki UP. Klub, poza imponującym metraż, ponad 2000 mkw, będzie oferował innowacyjne rozwiązania, które uczynią trening jeszcze bardziej satysfakcjonującym i efektywnym. Inspirując się sukcesami klubu m.in. w Lesznie, który zdobył serca mieszkańców swoją nowoczesną koncepcją fitness, również Szczecin będzie miał okazję doświadczyć tej wyjątkowej atmosfery.

– Dzięki nowym najemcom nasza Hanza będzie tętnić usługowo-handlowym życiem, zapewniając mieszkańcom Szczecina ciekawą i różnorodną ofertę. Od początku przyświecał nam cel, by obiekt ten był miejscem, w którym będzie można pojawić się zarówno w towarzyskim, rekreacyjnym, zdrowotnym czy biznesowym celu. Miejscem, w którym można popracować, ale także poćwiczyć, odpocząć i zaznać relaksu – komentuje Małgorzata Ostrowska z Hanza Tower.

 

Fitness z misją w Szczecinie

Jak zapowiadają przedstawiciele marki, klub zostanie zaprojektowany z myślą o zapewnieniu maksymalnego komfortu i efektywności treningów dla swoich członków. To miejsce, przełamie stereotypy dotyczące tradycyjnych siłowni, oferując swoim gościom szeroką gamę aktywności i udogodnień.

Poszczególne sekcje, od strefy zajęć grupowych, przez obszary dedykowane wolnym ciężarom, aż po maszyny izolowane i strefę funkcjonalną, są zaprojektowane tak, aby każdy członek znalazł coś dla siebie. Dodatkowo część SPA z sauną i solarium oraz strefa relaksu z wygodnymi kanapami, to idealne miejsce do regeneracji po intensywnym wysiłku fizycznym.

Klub Fitness UP w Szczecinie zaspokoi nawet najbardziej wymagających klientów oraz fanów sportu.

Klub Fitness UP będzie nie tylko nową siłownią na mapie Szczecina, ale także miejscem dla których ekologia, świadome żywienie oraz dbanie o siebie, to podstawa działania.

Projektujemy wnętrza nowoczesnych obiektów sportowych, ale nie zapominamy o ekologii. W naszym klubie nie znajdziecie plastikowych butelek czy zbędnych maszyn z gotowym jedzeniem. Chcemy uczyć, że sport, zdrowie i ekologia potrafią iść w parze.” – komentuje dyrektor generalny Klub Fitness UP Sebastian Gazda.

 

Wspólnie ku lepszej wersji siebie!

Klub Fitness UP planuje też wprowadzić do Szczecina nowe standardy w dziedzinie fitness i zdrowego stylu życia. „Misja klubu opiera się na idei wspólnoty, wzajemnej motywacji i wsparcia. Dążymy do tego, aby każdy członek klubu osiągał swoje cele, rozwijając się zarówno fizycznie, jak i mentalnie. Nasz klub nie jest tylko miejscem treningów – to prawdziwa społeczność ludzi, którzy razem pracują nad własnym zdrowiem i kondycją. Wizja Klubu Fitness UP to stworzenie przestrzeni, w której każdy czuje się zaangażowany, doceniany i zmotywowany do codziennego dbania o swoje ciało i umysł.” – podsumowuje Sebastian Gazda.

 

Start już w 2024 roku

Data otwarcia klubu nie jest jeszcze znana, ale zgodnie z zapowiedziami przedstawicieli marki UP, będą robić wszystko, aby nowe miejsce było dostępne już w drugiej połowie 2024 roku.

Szczegóły otwarcia zostawimy jeszcze w tajemnicy, ale na pewno nie zabraknie dobrej zabawy, sportu edukacji na temat zdrowego stylu życia w duchu #generacjaUP.” – podsumowuje Marketing Manager  Klubu UP Fitness, Natalia Głowicka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.