20-lecie BoConcept w Polsce
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Marka BoConcept hucznie świętowała dwudziestolecie działalności na polskim rynku. 20 lutego w salonie przy ul. Woronicza 31 w Warszawie bawiło się ponad 200 architektów, partnerów biznesowych, przyjaciół marki oraz przedstawicieli mediów. Spotkaniu towarzyszył najlepszy duński design, wysmakowana kuchnia, a także najnowsze osiągnięcia techniki.
Spotkanie poprowadziła Ewa Mierzejewska – historyk sztuki i znana dziennikarka od lat związana z branżą wnętrzarską. Przywołała ona kilka wspomnień o designie sprzed dwóch dekad oraz historii marki BoConcept. Można było też posłuchać ciekawostek o produktach BoConcept z 2000 roku, które przedstawił Kamil Maślanka, właściciel salonu BoConcept.
Na polskich urodzinach BoConcept obecna była też Zoe Shields, Country Manager z ramienia BoConcept A/S na rynki: UK, Ireland, Central/Eastern Europe.
Partnerem wydarzenia był Samsung. Uwagę gości zwracała ściana zaaranżowana najnowszymi telewizorami tej marki z serii QLED i The Frame, na których wyświetlano filmy promocyjne BoConcept z ostatnich 20 lat. The Frame to linia stworzona we współpracy ze znanym i cenionym na świecie projektantem Yves’em Behar. Zgodnie z jego zamysłem telewizor nie jest jedynie „czarną skrzynką, a za sprawą specjalnego sklepu ze sztuką – Art Store –możesz podziwiać w domu dzieła pochodzące z renomowanych światowych galerii, kiedy akurat nie oglądasz filmu. Uczestnicy spotkania jako pierwsi w Europie mieli też okazję zobaczyć najnowszy telewizor koreańskiej marki – The Sero, który swoją światową premierę miał w styczniu na targach CES 2020 w Las Vegas. Jego obracany ekran można ustawić pionowo, co pozwala na wygodne oglądanie treści pochodzących z aplikacji Instagram czy TikTok – tak, jak na telefonie.
Ważnym punktem wydarzenia były warsztaty kulinarne Cook Story by Samsung, poprowadzone przez Bartosza „Snecza” Dębskiego – znanego szefa kuchni, blogera kulinarnego i redaktora prowadzącego audycje kulinarne w Newonce Radio. Jego interpretacja meksykańskiej kuchni z użyciem ciekłego azotu oczarowała podniebienia gości.
Na urodzinowej imprezie nie mogło oczywiście zabraknąć prezentów. Tym razem jednak obdarowany został nie jubilat, lecz goście, wśród których rozlosowano vouchery na zakupy i upominki rzeczowe. Zwycięzca loterii otrzymał kultowy fotel Imola od BoConcept, w dowolnej, wybranej przez siebie tkaninie, wraz z poradą projektanta, a także – prawdziwa gratka! – kolekcjonerską miniaturę fotela Imola w skali 1:16.
O wyjątkową oprawę wizualną i zapachową wydarzenia zadbały marki Jo Malone London i Dom Roślin. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły redakcje: Newonce, WhiteMad, Label Magazine i Magazif.
Autorem zdjęć z wydarzenia jest Sebastian Mintus.
Więcej inspiracji na: https://www.boconcept.com/pl-pl/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.