Komunikaty PR

3 etapowa pielęgnacja aloesem, czyli jak zadbać o swoją cerę?

2021-10-29  |  13:30

Pierwszy krok – oczyszczanie

Tak jak całe nasze ciało, skóra twarzy również potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji. A podstawowym krokiem jest oczywiście oczyszczanie. To podstawa działania! Dlatego bardzo ważne jest to, by codziennie po całym dniu pozbyć się makijażu oraz innych zanieczyszczeń, które osadziły się na naszej twarzy. Zanieczyszczenia, jeśli nie zostaną usunięte, mogą prowadzić do pojawienia się wyprysków i niedoskonałości. W tym celu należy dokładnie zmyć resztki makijażu przy pomocy płynu micelarnego. Najlepiej wybrać taki produkt, który oprócz mocy oczyszczania, będzie także nawilżał naszą buzię. Tutaj idealnie sprawdzi się DuoLife Beauty Care Aloes Micellar Cleansing Water.

Kolejnym etapem w tym kroku jest użycie żelu do mycia twarzy, który zmyje micele i pozostałości zanieczyszczeń. W tym celu polecamy DuoLife Beauty Care Aloes Face Cleansing Gel. Zawarty w nim kompleks trzech ekstraktów roślinnych z liści brzoskwini i owoców malin oraz jabłka delikatnie złuszczy martwy naskórek, rozświetli i nada promienny blask skórze twarzy.

Krok drugi – tonizacja

Dogłębne oczyszczanie skóry za pomocą kosmetyków z pierwszego kroku, niestety nie jest obojętne dla naszej cery. Zmywając całe sebum z twarzy, zaburzamy pH skóry. Dlatego warto sięgnąć po tonik, któryma za zadanie przywrócić odpowiednie pH skórze i przygotować ją do kolejnego etapu pielęgnacyjnego. Odpowiedni produkt dodatkowo spowolni namnażanie się bakterii oraz unormuje wydzielanie sebum. Właśnie taki jest DuoLife Beauty Care Aloes Face Toner. Zawarty w nim ocet jabłkowy sprawia, że produkt wspomaga regulację sebum, oczyszcza, tonizuje i delikatnie złuszcza naskórek. Betaina zawarta w tym toniku pomoże w zatrzymaniu cząsteczek wody i złagodzi podrażnienia, a ekstrakt ze stewii idealnie nawilży cerę. Tonik wzbogacono w kompleks roślinny złożony z 6 ekstraktów popularnych w Azji roślin. Po użyciu toniku skóra pozostaje dobrze nawilżona, jedwabiście gładka i przygotowana do kolejnych etapów pielęgnacji.

Krok trzeci - nawilżenie

Ostatnim krokiem jest wisienka na torcie – czyli dawka nawilżenia. To oczywiście oznacza jedno – czas na krem. Jednak ze względu na różne potrzeby naszej skóry w zależności od pory dnia, warto wybrać inny kosmetyk na dzień i na noc. Rano tuż po przebudzeniu, idealnie sprawdzi się DuoLife Beauty Care Aloes Day Cream. W jego składzie znajdziemy olej z konopii, który znany jest ze swoich właściwości regenerujących i odżywczych. Do tego obecność oleju ryżowego dostarczy witaminę E, przeciwdziałającą starzeniu się skóry. Natomiast wieczorem warto użyć kremu DuoLife Beauty Care Aloes Night Cream, który będzie mocniej nawilżał i regenrował skórę podczas nocnego wypoczynku. Zawiera oleje z pestek winogron i awokado. Dzięki czemu będzie jeszcze mocniej nawilżał i regenerował skórę. Olej z pestek winogron jest źródłem witaminy E i flawonoidów, dzięki czemu nazwany został „olejem młodości”, ponieważ świetnie wygładza małe zmarszczki! Natomiast olej z awokado ma właściwości nawilżające, regenerujące i odżywiające dzięki zawartości aż 7 różnych witamin. Kremy marki DuoLife będą idealnym zwieńczeniem każdej pielęgnacji.

A dodatkowo w każdym z komsetyków z linii DuoLife Beauty Care Aloes zostały użyte komórki macierzyste. Ti innowacyjna na rynku kosmetycznym substancja aktywna, która przywraca równowagę naszej skórze, a także działają łagodząco, ochronnie i wzmacniająco. Wyrównują koloryt oraz uruchamiają korzyści odmładzające, włącznie z mechanizmami łagodzącymi i przeciwutleniającymi.

Potrzeby cery każdego z nas, są różne. Najlepiej w tym celu sprawdzi się 3-etapowa pielęgnacja rano i wieczorem, która pomoże zatrzymać młodość i nada blasku skórze. Zadbaj o swoją cerę już dziś i ciesz się jej pięknym wyglądem przez lata.

 

Więcej informacji znajdziesz na: myduolife.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna Biuro prasowe
2024-11-05 | 11:40

Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna

Osoby noszące aparat ortodontyczny, korony zębowe czy implanty doskonale wiedzą, jakim wyzwaniem może być codzienna pielęgnacja jamy ustnej. Zdarza się, że tradycyjne metody stosowane w
Uroda Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
2024-10-28 | 13:20

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw
Uroda Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
2024-10-28 | 11:00

Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.