3 kliknięcia i… już. Tak szybko mogą się ubezpieczyć Polacy

Wizerunkowo.com
Wizerunkowo.com
Pamiątkowa 2
60-687 Poznań
sandra.zochowska|wizerunkowo.com| |sandra.zochowska|wizerunkowo.com
61 646 08 22
www.wizerunkowo.com
Nie ulega wątpliwości, że trwająca już od roku pandemia wpłynęła na wiele branż i biznesów. Obecnie coraz więcej z nich stawia na model, w którym opuszczanie domu przez klienta stało się zbędne. Polacy przyzwyczaili się do streamingu mediów czy usług on-demand, dostaw posiłków z restauracji czy zakupów z e-sklepów. Online zamawiamy ubrania, załatwiamy sprawy urzędowe czy płacimy rachunki. Teraz w taki sposób możemy również ubezpieczyć samochód i to wpisując zaledwie jego numer rejestracyjny i datę urodzenia właściciela.
W świecie przed koronawirusem mieszkańcy dużych i średnich miast żyli szybko, godząc wiele ról i pokonując przeróżne przeciwności losu, w tym takie jak uciążliwe korki czy konieczność odwiezienia dzieci na wiele zająć pozalekcyjnych. Odnalezienie work-life balance w dobie multitaskingu było niełatwym zadaniem. Codzienne zadania ułatwiać stopniowo zaczęły aplikacje.
Ja mam różne aplikacje, głównie korzystam ze Spotify. Seriale najczęściej na Netflixie. Jak jadę na zakupy, to jadę samochodem. Jak idę biegać, to aplikacja Endomondo. Chyba tylko jak bawię się z kotem, to nie ma żadnej aplikacji. Jak szykuję się do spania, to ponownie włączam muzykę
Odpowiedź respondenta w wieku 25-34 lata w badaniu „Poszukiwanie insightów” przeprowadzonym na zlecenie Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A Vienna Insurance Group przez GFK, styczeń 2020
Cyfrowa transformacja instant
Choć w młodszych grupach wiekowych było to już standardem od kilku lat, na to, by aplikacje i usługi internetowe weszły szturmem do mainstreamu we wszystkich grupach wiekowych, musieliśmy poczekać i znaleźć sięw prawdziwie niezwykłych okolicznościach. Obecnie większość z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a wielu przedsiębiorców musiało wręcz przemodelować prowadzony przez siebie interes i wprowadzić go do online’u, by z jednej strony odpowiadał na wdrażane ograniczenia, z drugiej zaś spełniał oczekiwania klientów.
Rozpędu nabrała transformacja cyfrowa różnych branż i usług, w tym ubezpieczeń. Od lat obserwować mogliśmy rozwój zdalnej obsługi klientów, obiegu dokumentów czy bezgotówkowej wypłaty odszkodowań. Pandemia wymusiła to, by zmiany postępowały jeszcze szybciej, a firmy zaczęły poszukiwać innych rozwiązań „szytych na miarę” klienta i okoliczności, z jakimi będziemy się mierzyć także w 2021 roku.
Ubezpieczyć można się jeszcze łatwiej
W tym duchu postąpiła m.in. marka Beesafe, spółka-córka zaufanej grupy ubezpieczeniowej Vienna Insurance Group powiązanej z firmą Compensa. To, co wyróżnia Beesafe wśród innych ubezpieczycieli na rynku, to szybki kalkulator OC/AC. To rozwiązanie doskonale odpowiada na zapotrzebowanie scyfryzowanych użytkowników, dla których liczy się łatwość i wygoda w korzystaniu z usług. Na stronie internetowej wystarczy podać dwie informacje – datę urodzenia właściciela auta i jego numer rejestracyjny, by w ciągu kilku sekund poznać opcjei ceny ubezpieczenia OC wywodzącego się od firmy cieszącej się wysoką renomą w branży. Nasze dane są w pełni zabezpieczone i pochodzą z zaufanego źródła, jakim jest UFG.
A to wszystko – z poziomu kanapy i na wyciągnięcie ręki po smartfona, bo by korzystać z usług Beesafe, nie trzeba wychodzić z domu. Marka stawia na pełną zdalność swoich usług. W zaledwie kilka minut dzięki błyskawicznemu kalkulatorowi i prosto na ekran urządzenia otrzymujemy pakiet informacji i możemy wybrać takie rozwiązanie, które najbardziej nam odpowiada.
Wybór Polski jako pierwszego kraju, w którym dostępna będzie usługa szybkiego kalkulatora Beesafe, skomentował Rafał Mosionek, CEO Beesafe:
To, że to właśnie Polska jest krajem pilotażowym dla usługi Beesafe i naszego unikatowego na skalę europejską kalkulatora, nie jest przypadkiem. Polacy są narodem charakteryzującym się wysokim (i wciąż rosnącym) poziomem cyfryzacji, czego dowodem jest choćby wysoka digitalizacja usług wymagających wysokiego stopnia zaufania – takich jak np. obsługa bankowości. Wierzymy, że to, co możemy zaoferować – szybkość i łatwość zakupu ubezpieczenia, jest właśnie tym, co przekona do nas znaczną liczbę wymagających klientów ceniących sobie wygodę i swój czas. A to wszystko z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa stojących za Vienna Insurance Group i Compensa.
Co dalej?
Możemy być pewni, że w najbliższych latach rozwój nowych technologii ułatwiających codzienne życie nie zwolni. Coś, co jest nowością, z czasem ma potencjał do stania się trendem – a następnie standardem.To nowoczesne marki będą wyznaczać kierunki działania większości branż. Branża ubezpieczeń jest jedną z nich, czego dowodem jest pojawianie się nowych, zwinnych rozwiązań w jej zakresie – a do takich z pewnością należy Beesafe.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.