Komunikaty PR

3 kliknięcia i… już. Tak szybko mogą się ubezpieczyć Polacy

2021-02-18  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Wizerunkowo.com
Wizerunkowo.com

Pamiątkowa 2
60-687 Poznań
sandra.zochowska|wizerunkowo.com| |sandra.zochowska|wizerunkowo.com
61 646 08 22
www.wizerunkowo.com

Nie ulega wątpliwości, że trwająca już od roku pandemia wpłynęła na wiele branż i biznesów. Obecnie coraz więcej z nich stawia na model, w którym opuszczanie domu przez klienta stało się zbędne. Polacy przyzwyczaili się do streamingu mediów czy usług on-demand, dostaw posiłków z restauracji czy zakupów z e-sklepów. Online zamawiamy ubrania, załatwiamy sprawy urzędowe czy płacimy rachunki. Teraz w taki sposób możemy również ubezpieczyć samochód i to wpisując zaledwie jego numer rejestracyjny i datę urodzenia właściciela.

W świecie przed koronawirusem mieszkańcy dużych i średnich miast żyli szybko, godząc wiele ról i pokonując przeróżne przeciwności losu, w tym takie jak uciążliwe korki czy konieczność odwiezienia dzieci na wiele zająć pozalekcyjnych. Odnalezienie work-life balance w dobie multitaskingu było niełatwym zadaniem. Codzienne zadania ułatwiać stopniowo zaczęły aplikacje.

 

Ja mam różne aplikacje, głównie korzystam ze Spotify. Seriale najczęściej na Netflixie. Jak jadę na zakupy, to jadę samochodem. Jak idę biegać, to aplikacja Endomondo. Chyba tylko jak bawię się z kotem, to nie ma żadnej aplikacji. Jak szykuję się do spania, to ponownie włączam muzykę

Odpowiedź respondenta w wieku 25-34 lata w badaniu „Poszukiwanie insightów” przeprowadzonym na zlecenie Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A Vienna Insurance Group przez GFK, styczeń 2020 

Cyfrowa transformacja instant

Choć w młodszych grupach wiekowych było to już standardem od kilku lat, na to, by aplikacje i usługi internetowe weszły szturmem do mainstreamu we wszystkich grupach wiekowych, musieliśmy poczekać i znaleźć sięw prawdziwie niezwykłych okolicznościach. Obecnie większość z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a wielu przedsiębiorców musiało wręcz przemodelować prowadzony przez siebie interes i wprowadzić go do online’u, by z jednej strony odpowiadał na wdrażane ograniczenia, z drugiej zaś spełniał oczekiwania klientów.

Rozpędu nabrała transformacja cyfrowa różnych branż i usług, w tym ubezpieczeń. Od lat obserwować mogliśmy rozwój zdalnej obsługi klientów, obiegu dokumentów czy bezgotówkowej wypłaty odszkodowań. Pandemia wymusiła to, by zmiany postępowały jeszcze szybciej, a firmy zaczęły poszukiwać innych rozwiązań „szytych na miarę” klienta i okoliczności, z jakimi będziemy się mierzyć także w 2021 roku.

Ubezpieczyć można się jeszcze łatwiej

W tym duchu postąpiła m.in. marka Beesafe, spółka-córka zaufanej grupy ubezpieczeniowej Vienna Insurance Group powiązanej z firmą Compensa. To, co wyróżnia Beesafe wśród innych ubezpieczycieli na rynku, to szybki kalkulator OC/AC. To rozwiązanie doskonale odpowiada na zapotrzebowanie scyfryzowanych użytkowników, dla których liczy się łatwość i wygoda w korzystaniu z usług. Na stronie internetowej wystarczy podać dwie informacje – datę urodzenia właściciela auta i jego numer rejestracyjny, by w ciągu kilku sekund poznać opcjei ceny ubezpieczenia OC wywodzącego się od firmy cieszącej się wysoką renomą w branży. Nasze dane są w pełni zabezpieczone i pochodzą z zaufanego źródła, jakim jest UFG.

A to wszystko – z poziomu kanapy i na wyciągnięcie ręki po smartfona, bo by korzystać z usług Beesafe, nie trzeba wychodzić z domu. Marka stawia na pełną zdalność swoich usług. W zaledwie kilka minut dzięki błyskawicznemu kalkulatorowi i prosto na ekran urządzenia otrzymujemy pakiet informacji i możemy wybrać takie rozwiązanie, które najbardziej nam odpowiada.

Wybór Polski jako pierwszego kraju, w którym dostępna będzie usługa szybkiego kalkulatora Beesafe, skomentował Rafał Mosionek, CEO Beesafe:

To, że to właśnie Polska jest krajem pilotażowym dla usługi Beesafe i naszego unikatowego na skalę europejską kalkulatora, nie jest przypadkiem. Polacy są narodem charakteryzującym się wysokim (i wciąż rosnącym) poziomem cyfryzacji, czego dowodem jest choćby wysoka digitalizacja usług wymagających wysokiego stopnia zaufania – takich jak np. obsługa bankowości. Wierzymy, że to, co możemy zaoferować – szybkość i łatwość zakupu ubezpieczenia, jest właśnie tym, co przekona do nas znaczną liczbę wymagających klientów ceniących sobie wygodę i swój czas. A to wszystko z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa stojących za Vienna Insurance Group i Compensa.

Co dalej?

Możemy być pewni, że w najbliższych latach rozwój nowych technologii ułatwiających codzienne życie nie zwolni. Coś, co jest nowością, z czasem ma potencjał do stania się trendem – a następnie standardem.To nowoczesne marki będą wyznaczać kierunki działania większości branż. Branża ubezpieczeń jest jedną z nich, czego dowodem jest pojawianie się nowych, zwinnych rozwiązań w jej zakresie – a do takich z pewnością należy Beesafe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Wizerunkowo.com
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.