Komunikaty PR

3,2,1 START – RUSZYŁA AKCJA WIELKIE TESTOWANIE W ZIKO DERMO

2022-03-29  |  16:00
Biuro prasowe

Wraz z początkiem wiosny drogerie Ziko Dermo uruchomiły wyjątkową akcję Wielkie Testowanie #testujezzikodermo. To niepowtarzalna okazja do otrzymania bezpłatnego katalogu zawierającego próbki dermokosmetyczne preparatów różnych marek, przeznaczonych do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Akcja rozpoczęła się 24 marca i potrwa do wyczerpania ilości przygotowanych katalogów próbek.

Celem akcji Wielkie Testowanie #testujezzikodermo jest pokazanie Klientkom, nawet tym najbardziej wymagającym, że dzięki różnorodności dermokosmetyków dostępnych w Ziko Dermo, są w stanie dobrać dla siebie idealne preparaty pielęgnacyjne. Mogą odkryć i wypróbować bezpłatnie te, których zakupem dotąd nie były zainteresowane, poznać najnowsze trendy dermokosmetyczne, odkryć nowe składniki, zapachy i konsystencje.

„Wielkie Testowanie #testujezzikodermo to idealne rozwiązanie dla osób, które poszukują preparatów skrojonych na miarę potrzeb ich skóry. Dzięki możliwości przetestowania dermokosmetyku Panie i nie tylko, będą mogły go poznać i wypróbować, a więc podjąć świadomą i pewną decyzję przed zakupem pełnego opakowania, co jest szczególnie istotne, w przypadku cery wrażliwej. Poszukując idealnego preparatu warto postawić na testowanie. Dzięki wykorzystaniu małej próbki, szybko można sprawdzić, czy kosmetyk zagości w naszej kosmetyczce na dłużej – mówi Magdalena Wieliczko, Kosmetolog, Specjalista ds. Dermokosmetyków w Ziko Dermo.

W katalogu Klientki znajdą aż 17 próbek wyjątkowych dermokosmetyków takich marek jak: Avene, Biokap, Cerave, D’Alchemy, Joawe, La Roche-Posay, Lierac, Linocholesterol, Nuxe, Pharmaceris, Sesderma, SVR i Vichy. Działanie każdego preparatu zostało szczegółowo opisane, a pod próbkami znajdują się wizualizacje produktów, by katalog służył jako swoisty leksykon pielęgnacyjny i był źródłem wiedzy również po wykorzystaniu próbek. Drogerie Ziko Dermo przygotowały także tutoriale produktowe pokazujące w jaki sposób używać poszczególnych produktów. Można je obejrzeć na stronie zikodermo.pl oraz na FB/ZikoUrodaiZdrowie, IG/ziko-urodaizdrowie, YT/zikourodaizdrowie.

Katalogi dostępne są od 24.03.2022 w drogeriach Ziko Dermo na terenie całego kraju. Aby wziąć udział w akcji należy zarejestrować się na stronie zikodermo.pl. Akcja skierowana jest do członków programu Ziko Klub, zarówno tych obecnych, jak i nowych, którzy zainteresowani Wielkim Testowaniem zdecydują się wstąpić do naszego programu lojalnościowego. Udział w akcji nie wiąże się z koniecznością dokonania zakupów, więc może przystąpić do niej każdy, kto chce zostać testerem. Wychodząc naprzeciw testującym, którzy byliby zainteresowani zakupem przetestowanego produktu, wszystkie produkty, których próbki znalazły się w katalogu zostały objęte dodatkową promocją cenową do dnia 06.04.2022.

„Jesteśmy szczęśliwi, że kobiety w kosmetycznych poszukiwaniach wybierają Ziko Dermo na swojego doradcę. Chcemy być dla nich partnerem. Uważnie słuchamy, czego potrzebują, jakie mają oczekiwania i jakie marzenia. Dlatego też istotnym elementem naszej akcji jest ankieta online, którą skierujemy do uczestników Wielkiego Testowania po odebraniu katalogu. Zadamy w niej kilka krótkich pytań dotyczących testowanych produktów i nawyków pielęgnacyjnych. – mówi Magdalena Wieliczko, Kosmetolog, Specjalista ds. Dermokosmetyków w Ziko Dermo.

Za wypełnienie ankiety do 24.04.2022 nasi Testerzy otrzymają extra prezenty: 20% rabatu na zakupy w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo do wykorzystania w dniach 5 do 18 maja 2022 oraz bonus punktowy w Ziko Klub.

Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w akcji Wielkie testowanie #testujezzikodermo. Więcej informacji na stronie zikodermo.pl

Zdobądź swój własny katalog próbek i #testujzzikodermo!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Nowość! Elgydium Przeciwpróchnicowa pasta do zębów z nową formułą Biuro prasowe
2024-09-30 | 09:22

Nowość! Elgydium Przeciwpróchnicowa pasta do zębów z nową formułą

Próchnica to choroba, która dotyka wiele osób w różnym wieku. Początkowo nieodczuwalna, z czasem powoduje ból, prowadzi do powstania ubytków w zębach i
Uroda III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.
2024-09-25 | 12:30

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.

Forum, które połączyło innowacje i praktykę Tegoroczne Forum, pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko”, było wyjątkowym wydarzeniem, które w pełni
Uroda Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
2024-09-25 | 08:49

Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu

Po upalnym lecie, nadeszła pora na zmianę. Dotyczy ona nie tylko tego, co dzieje się za oknem, rutyna pielęgnacji fal, loków i sprężynek będzie również wymagać

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.