3,2,1 START – RUSZYŁA AKCJA WIELKIE TESTOWANIE W ZIKO DERMO
Wraz z początkiem wiosny drogerie Ziko Dermo uruchomiły wyjątkową akcję Wielkie Testowanie #testujezzikodermo. To niepowtarzalna okazja do otrzymania bezpłatnego katalogu zawierającego próbki dermokosmetyczne preparatów różnych marek, przeznaczonych do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Akcja rozpoczęła się 24 marca i potrwa do wyczerpania ilości przygotowanych katalogów próbek.
Celem akcji Wielkie Testowanie #testujezzikodermo jest pokazanie Klientkom, nawet tym najbardziej wymagającym, że dzięki różnorodności dermokosmetyków dostępnych w Ziko Dermo, są w stanie dobrać dla siebie idealne preparaty pielęgnacyjne. Mogą odkryć i wypróbować bezpłatnie te, których zakupem dotąd nie były zainteresowane, poznać najnowsze trendy dermokosmetyczne, odkryć nowe składniki, zapachy i konsystencje.
„Wielkie Testowanie #testujezzikodermo to idealne rozwiązanie dla osób, które poszukują preparatów skrojonych na miarę potrzeb ich skóry. Dzięki możliwości przetestowania dermokosmetyku Panie i nie tylko, będą mogły go poznać i wypróbować, a więc podjąć świadomą i pewną decyzję przed zakupem pełnego opakowania, co jest szczególnie istotne, w przypadku cery wrażliwej. Poszukując idealnego preparatu warto postawić na testowanie. Dzięki wykorzystaniu małej próbki, szybko można sprawdzić, czy kosmetyk zagości w naszej kosmetyczce na dłużej – mówi Magdalena Wieliczko, Kosmetolog, Specjalista ds. Dermokosmetyków w Ziko Dermo.
W katalogu Klientki znajdą aż 17 próbek wyjątkowych dermokosmetyków takich marek jak: Avene, Biokap, Cerave, D’Alchemy, Joawe, La Roche-Posay, Lierac, Linocholesterol, Nuxe, Pharmaceris, Sesderma, SVR i Vichy. Działanie każdego preparatu zostało szczegółowo opisane, a pod próbkami znajdują się wizualizacje produktów, by katalog służył jako swoisty leksykon pielęgnacyjny i był źródłem wiedzy również po wykorzystaniu próbek. Drogerie Ziko Dermo przygotowały także tutoriale produktowe pokazujące w jaki sposób używać poszczególnych produktów. Można je obejrzeć na stronie zikodermo.pl oraz na FB/ZikoUrodaiZdrowie, IG/ziko-urodaizdrowie, YT/zikourodaizdrowie.
Katalogi dostępne są od 24.03.2022 w drogeriach Ziko Dermo na terenie całego kraju. Aby wziąć udział w akcji należy zarejestrować się na stronie zikodermo.pl. Akcja skierowana jest do członków programu Ziko Klub, zarówno tych obecnych, jak i nowych, którzy zainteresowani Wielkim Testowaniem zdecydują się wstąpić do naszego programu lojalnościowego. Udział w akcji nie wiąże się z koniecznością dokonania zakupów, więc może przystąpić do niej każdy, kto chce zostać testerem. Wychodząc naprzeciw testującym, którzy byliby zainteresowani zakupem przetestowanego produktu, wszystkie produkty, których próbki znalazły się w katalogu zostały objęte dodatkową promocją cenową do dnia 06.04.2022.
„Jesteśmy szczęśliwi, że kobiety w kosmetycznych poszukiwaniach wybierają Ziko Dermo na swojego doradcę. Chcemy być dla nich partnerem. Uważnie słuchamy, czego potrzebują, jakie mają oczekiwania i jakie marzenia. Dlatego też istotnym elementem naszej akcji jest ankieta online, którą skierujemy do uczestników Wielkiego Testowania po odebraniu katalogu. Zadamy w niej kilka krótkich pytań dotyczących testowanych produktów i nawyków pielęgnacyjnych. – mówi Magdalena Wieliczko, Kosmetolog, Specjalista ds. Dermokosmetyków w Ziko Dermo.
Za wypełnienie ankiety do 24.04.2022 nasi Testerzy otrzymają extra prezenty: 20% rabatu na zakupy w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo do wykorzystania w dniach 5 do 18 maja 2022 oraz bonus punktowy w Ziko Klub.
Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w akcji Wielkie testowanie #testujezzikodermo. Więcej informacji na stronie zikodermo.pl
Zdobądź swój własny katalog próbek i #testujzzikodermo!

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.