5 minut dla wszystkich mam! Wspólna akcja Coccodrillo i Semilac
Możecie być niewyspane, zapracowane, nawet w piżamie! Ale zawsze stawiacie czoła wyzwaniom - tym większym i mniejszym. Zawsze macie czas dla najbliższych, dla dzieci! W podzięce dla wszystkich Mam, za każdą podarowaną chwilę, marki Coccodrillo i Semilac połączyły siły i przygotowały niespodzianki!
5 minut tylko dla Ciebie!
Każda kobieta zasługuje na chwilę tylko dla siebie. Choć w natłoku codziennych obowiązków jest to trudne, ale nie należy o tym zapominać. Z myślą o Tobie i Twoich potrzebach Coccodrillo przygotowało konkurs z atrakcyjnymi, kosmetycznymi nagrodami! Konkurs wystartuje 22 maja, a zakończy się w Dzień Matki, czyli 26 maja. Szczegółów szukaj na Facebooku Coccodrillo. Dodatkowo, przy współpracy ze specjalistami marki Semilac, zebraliśmy kilka ważnych, pielęgnacyjnych wskazówek, które nie zajmują dużo czasu, ale pozwalają się odprężyć i zrelaksować. Porady będziemy publikować systematycznie na Facebooku Coccodrillo – zajrzyj do nas już dziś!
Pomadka Semilac w prezencie
Masz również szansę na przetestowanie jednego z bestsellerowych kolorów matowych pomadek Semilac. Wystarczy, że złożysz zamówienie w naszym e-sklepie Coccodrillo od 26 maja, a otrzymasz jedną z pomadek w PREZENCIE! Spiesz się, czeka na Was, aż 500 bestsellerów, które trafią losowo do pierwszych 500 zamówień o wartości powyżej 150 zł, złożonych od 26.05, akcja trwa do wyczerpania zapasów.
Zapraszamy na www.coccodrillo.pl!

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.