Komunikaty PR

5 minut dla wszystkich mam! Wspólna akcja Coccodrillo i Semilac

2020-05-22  |  09:00
Biuro prasowe

Możecie być niewyspane, zapracowane, nawet w piżamie! Ale zawsze stawiacie czoła wyzwaniom - tym większym i mniejszym. Zawsze macie czas dla najbliższych, dla dzieci! W podzięce dla wszystkich Mam, za każdą podarowaną chwilę, marki Coccodrillo i Semilac połączyły siły  i przygotowały niespodzianki!

 

 

5 minut tylko dla Ciebie!

 

Każda kobieta zasługuje na chwilę tylko dla siebie. Choć w natłoku codziennych obowiązków jest to trudne, ale nie należy o tym zapominać. Z myślą o Tobie i Twoich potrzebach Coccodrillo przygotowało konkurs z atrakcyjnymi, kosmetycznymi nagrodami! Konkurs wystartuje 22 maja, a zakończy się w Dzień Matki, czyli 26 maja. Szczegółów szukaj na Facebooku Coccodrillo. Dodatkowo, przy współpracy ze specjalistami marki Semilac, zebraliśmy kilka ważnych, pielęgnacyjnych wskazówek, które nie zajmują dużo czasu, ale pozwalają się odprężyć i zrelaksować. Porady będziemy publikować systematycznie na Facebooku Coccodrillo – zajrzyj do nas już dziś!

 

Pomadka Semilac w prezencie

 

Masz również szansę na przetestowanie jednego z bestsellerowych kolorów matowych pomadek Semilac. Wystarczy, że złożysz zamówienie w naszym e-sklepie Coccodrillo od 26 maja, a otrzymasz jedną z pomadek  w PREZENCIE! Spiesz się, czeka na Was, aż 500 bestsellerów, które trafią losowo do pierwszych 500 zamówień o wartości powyżej 150 zł, złożonych od 26.05, akcja trwa do wyczerpania zapasów.

Zapraszamy na www.coccodrillo.pl!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.