Komunikaty PR

7. Cracovia Półmaraton Królewski promuje kampanię Uplifting Minds

2021-09-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Zakończenie sezonu biegowego zbliża się wielkimi krokami. Jego kulminacyjnym momentem będzie 7. Cracovia Półmaraton Królewski, który wpisuje się w najnowszą, globalną kampanię ASICS pod hasłem Uplifting Minds. Ponadto, marka została sponsorem technicznym wydarzenia. Impreza odbędzie się 17 października.

7. Cracovia Półmaraton Królewski to jedno z największych wydarzeń biegowych w Polsce. Wyjątkowa trasa prowadzi wśród najważniejszych zabytków oraz malowniczych uliczek Krakowa. Bieg jest organizowany od 2014 roku, a jego niewątpliwą atrakcją jest meta zlokalizowana w TAURON Arenie.

Tegoroczna edycja jest wyjątkowa także dlatego, że wpisuje się w globalną kampanię Uplifting Minds realizowaną przez sponsora technicznego, markę ASICS. Jej celem jest pobudzenie ludzkich umysłów za pomocą aktywności fizycznej. 7. Cracovia Półmaraton Królewski wchodzi w skład najważniejszych wydarzeń promujących kampanię w ramach Mind Run. ASICS zachęca biegaczy do doświadczenia korzyści płynących z regularnego uprawiania sportu i wzięcia udziału w pierwszym na świecie badaniu wpływu ruchu na umysł. Globalna, dedykowana platforma „Mind UplifterTM” stanowi połączenie nowoczesnych technologii skanowania twarzy oraz zbierania danych z samoopisu. Narzędzie bada w czasie rzeczywistym realny wpływ ruchu na emocje, nastrój czy skupienie.

Półmaraton w Krakowie to prawdziwe święto biegania. Nie wyobrażamy sobie lepszego miejsca na ekspozycję naszych wartości, które są zgodne z filozofią „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Sport ułatwia radzenie sobie ze stresem czy izolacją społeczną wywołaną przez pandemię. Naszym celem jest inspirowanie do podejmowania aktywności fizycznej niezależnie od okoliczności czy stopnia zaawansowania. Wspólnie z organizatorami będziemy pobudzać umysły biegaczy, aby czerpali z ruchu jak najwięcej korzyści – powiedział Daniel Bogacki, ASICS Activation Specialist.

Ubiegły rok był dla nas olbrzymim wyzwaniem. W wyniku obostrzeń byliśmy zmuszeni przełożyć imprezę masową, dlatego tym bardziej cieszymy się, że wreszcie spotkamy się na starcie. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z ASICS będziemy świętować sukces nie tylko organizacyjny, ale także frekwencyjny, co ma szczególne znaczenie w trudnych i wymagających czasach pandemii – dodał Krzysztof Kowal, dyrektor Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie.

W ramach sponsoringu technicznego, ASICS dostarczy uczestnikom koszulki z materiałów pochodzących z recyklingu. Firma ufunduje również nagrody dla czołowych biegaczy. Tegoroczna współpraca uwzględnia także wsparcie 14. Biegu Trzech Kopców. Ponadto, w zawodach wezmą udział przedstawiciele grupy biegowej ASICS Frontrunner.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.