Komunikaty PR

81% kobiet zawsze nosi szminkę w torebce!

2021-04-07  |  10:00

Mimo nakazu zasłaniania ust, kobiety wciąż chcą czuć się pięknie, co potwierdzają wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Avon[1]. Aż 84% kobiet potwierdza, że malowanie ust może poprawiać nastrój! Marka wyszła naprzeciw oczekiwaniom konsumentek i przedstawia szminkę Ultra w 48 kuszących, intensywnych odcieniach oraz dwóch wariantach – matowym i kremowym.

 

Dla każdej kobiety na każdą okazję

Szminka Avon Ultra w tym roku kusi 48 intensywnymi kolorami, które pasują do wszystkich odcieni skóry. Jej odmieniony kształt zapewnia większą precyzję przy aplikacji, zaś nowy, delikatny zapach wprowadza w doskonały nastrój i zwiększa przyjemność płynącą z robienia make-up’u. Szminka zawiera w sobie także olejek awokado, który gwarantuje ULTRA-nawilżenie oraz uczucie wyjątkowego komfortu bez wysuszenia. W zależności od potrzeb każda kobieta może wybrać opcję idealną dla siebie – ULTRAmatowa zapewnia aksamitne, matowe wykończenie, a jej ULTRAkremowa wersja daje na ustach wyrazisty i kremowy efekt. Szminka numer 1 od Avon[2], teraz jest jeszcze lepsza!

 

Malowanie ust może poprawiać nastrój i dodać pewności siebie

Wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez firmę Kantar na zlecenie Avon Cosmetics Polska[3] mówią jasno, że pomalowane usta dodają pewności siebie 88% badanym, a ponad połowa z nich (52%) przyznaje się do noszenia szminki pod maseczką. Z kolei aż 81% ankietowanych kobiet deklaruje, że ma zawsze ten produkt w swojej torebce! Przy wyborze najlepszej dla siebie szminki kierują się natomiast jej zapachem, komfortem w używaniu czy łatwością aplikacji. Właśnie za te cechy kobiety doceniły nową, ulepszoną szminkę Avon Ultra, w porównaniu do konkurencyjnych marek[4]. Ty też dołącz do grona osób, które kochają swoje nowe szminki od Avon!

 

Szminki Avon Ultra będą dostępne w katalogu Avon 04/2021 w cenie od 17,99 zł. Można je zamówić u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony www.avon.pl. Kupując produkty Avon, wspierasz biznes naszych Konsultantek.

 


[1] Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Polska S.A. metodą CAWI na próbie celowej użytkowniczek szminek, łącznie 703 kobiet w 7 krajach, w dn. 18-20.11.2020 r.

[2] Wewnętrzne dane sprzedażowe marki Avon dla Europy Środkowo-Wschodniej za okres 2018–2020.

[3] Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Polska S.A. metodą CAWI na próbie celowej użytkowniczek szminek, łącznie 703 kobiet w 7 krajach, w dn. 18-20.11.2020 r.

[4] Badanie jakościowe zrealizowane przez Kantar Polska S.A., 10 wywiadów jakościowych, w dn. 23-25.11.2020 r.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.