81% kobiet zawsze nosi szminkę w torebce!
Mimo nakazu zasłaniania ust, kobiety wciąż chcą czuć się pięknie, co potwierdzają wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Avon[1]. Aż 84% kobiet potwierdza, że malowanie ust może poprawiać nastrój! Marka wyszła naprzeciw oczekiwaniom konsumentek i przedstawia szminkę Ultra w 48 kuszących, intensywnych odcieniach oraz dwóch wariantach – matowym i kremowym.
Dla każdej kobiety na każdą okazję
Szminka Avon Ultra w tym roku kusi 48 intensywnymi kolorami, które pasują do wszystkich odcieni skóry. Jej odmieniony kształt zapewnia większą precyzję przy aplikacji, zaś nowy, delikatny zapach wprowadza w doskonały nastrój i zwiększa przyjemność płynącą z robienia make-up’u. Szminka zawiera w sobie także olejek awokado, który gwarantuje ULTRA-nawilżenie oraz uczucie wyjątkowego komfortu bez wysuszenia. W zależności od potrzeb każda kobieta może wybrać opcję idealną dla siebie – ULTRAmatowa zapewnia aksamitne, matowe wykończenie, a jej ULTRAkremowa wersja daje na ustach wyrazisty i kremowy efekt. Szminka numer 1 od Avon[2], teraz jest jeszcze lepsza!
Malowanie ust może poprawiać nastrój i dodać pewności siebie
Wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez firmę Kantar na zlecenie Avon Cosmetics Polska[3] mówią jasno, że pomalowane usta dodają pewności siebie 88% badanym, a ponad połowa z nich (52%) przyznaje się do noszenia szminki pod maseczką. Z kolei aż 81% ankietowanych kobiet deklaruje, że ma zawsze ten produkt w swojej torebce! Przy wyborze najlepszej dla siebie szminki kierują się natomiast jej zapachem, komfortem w używaniu czy łatwością aplikacji. Właśnie za te cechy kobiety doceniły nową, ulepszoną szminkę Avon Ultra, w porównaniu do konkurencyjnych marek[4]. Ty też dołącz do grona osób, które kochają swoje nowe szminki od Avon!
Szminki Avon Ultra będą dostępne w katalogu Avon 04/2021 w cenie od 17,99 zł. Można je zamówić u Konsultantek Avon lub kupić za pośrednictwem strony www.avon.pl. Kupując produkty Avon, wspierasz biznes naszych Konsultantek.
[1] Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Polska S.A. metodą CAWI na próbie celowej użytkowniczek szminek, łącznie 703 kobiet w 7 krajach, w dn. 18-20.11.2020 r.
[2] Wewnętrzne dane sprzedażowe marki Avon dla Europy Środkowo-Wschodniej za okres 2018–2020.
[3] Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Polska S.A. metodą CAWI na próbie celowej użytkowniczek szminek, łącznie 703 kobiet w 7 krajach, w dn. 18-20.11.2020 r.
[4] Badanie jakościowe zrealizowane przez Kantar Polska S.A., 10 wywiadów jakościowych, w dn. 23-25.11.2020 r.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.