Agora Bytom stawia na region i rusza z akcją #KupujęwBytomiu
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Wsparcie firm działających w Bytomiu, ochrona miejsc pracy mieszkańców, promocja lokalnych marek – to wartości, które na pierwszy plan wysuwa Agora Bytom w nowej akcji #KupujęwBytomiu.
#KupujęwBytomiu to nowa inicjatywa największej bytomskiej galerii handlowej, która ma wspierać śląski i bytomski handel oraz pomóc chronić miejsca pracy w firmach, które działają w przestrzeni galerii. – Chcemy pomóc naszym sklepom stanąć na nogi po okresie zamrożenia gospodarki. Dlatego uruchamiamy działania, które pomogą je promować i skuteczniej docierać do bytomian – wyjaśnia Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom. – Agora Bytom to miejsce funkcjonowania bytomskich przedsiębiorców i źródło pracy dla wielu mieszkańców miasta i okolic. Jeżeli wesprzemy nasz handel, to wesprzemy również lokalną gospodarkę i obronimy źródła dochodu – dodaje.
Lokalnych marek w największej bytomskiej galerii nie brakuje. Niedawno rocznicę działalności w Agorze Bytom obchodził salon jubilerski SixSilver, który wywodzi się z Gliwic. Jeszcze mocniej związana z Bytomiem jest marka Renommé, której właściciel – bytomianin – prowadzi w Agorze kwiaciarnię i salon fryzjerski. Lokalni reprezentanci działają także w gastronomii, prowadząc np. takie lokale jak Kawiarnia Pod Różą i Bistro Do Syta. Do lokalnych biznesów można zaliczyć również takie sklepy, jak drogeria Endorphine, Ormilla, Pasmanteria Tara czy Tea Room. – Jednym z przedsiębiorców rozwijających u nas biznes jest piłkarz Polonii Bytom. To pokazuje, jak bytomianie łatwo znajdują miejsce dla swoich firm w Agorze. – mówi Hanna Petters.
Wspieranie lokalnej przedsiębiorczości to bardzo ważny element akcji #KupujęwBytomiu. Innym jest budowanie świadomości względem wszystkich firm, również sieciowych, prowadzących działalność w największej galerii w mieście. – Agora Bytom to znacznie więcej niż standardowa galeria handlowa. To miejsce spotkań i spędzania czasu z rodziną i znajomymi, to też szereg pracodawców zatrudniający bytomian. Jeżeli robimy zakupy w swoim mieście, również w sklepie sieciowym, to pomaga chronić pracę osób, które są w nim zatrudnione – tłumaczy Hanna Petters.
Głównym kanałem działań realizowanych w ramach #KupujęwBytomiu są kanały Agory Bytom w mediach społecznościowych: Facebook i Instagram. Chodzi m.in. o akcje i konkursy, które wspierają lokalne marki oraz cykle postów, takie jak Bytomskie Duety, z przymrużeniem oka prezentujące najemców lokalnych i sieciowych w idealnych połączeniach, czy też działania zachęcające mieszkańców do dzielenia się swoimi wrażeniami i wspomnieniami z zakupów w sklepach działających na terenie bytomskiej galerii.
Więcej na: www.agorabytom.pl
facebook.com/AgoraBytom
instagram.com/agora.bytom

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.