Agora Bytom stawia na region i rusza z akcją #KupujęwBytomiu
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Wsparcie firm działających w Bytomiu, ochrona miejsc pracy mieszkańców, promocja lokalnych marek – to wartości, które na pierwszy plan wysuwa Agora Bytom w nowej akcji #KupujęwBytomiu.
#KupujęwBytomiu to nowa inicjatywa największej bytomskiej galerii handlowej, która ma wspierać śląski i bytomski handel oraz pomóc chronić miejsca pracy w firmach, które działają w przestrzeni galerii. – Chcemy pomóc naszym sklepom stanąć na nogi po okresie zamrożenia gospodarki. Dlatego uruchamiamy działania, które pomogą je promować i skuteczniej docierać do bytomian – wyjaśnia Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom. – Agora Bytom to miejsce funkcjonowania bytomskich przedsiębiorców i źródło pracy dla wielu mieszkańców miasta i okolic. Jeżeli wesprzemy nasz handel, to wesprzemy również lokalną gospodarkę i obronimy źródła dochodu – dodaje.
Lokalnych marek w największej bytomskiej galerii nie brakuje. Niedawno rocznicę działalności w Agorze Bytom obchodził salon jubilerski SixSilver, który wywodzi się z Gliwic. Jeszcze mocniej związana z Bytomiem jest marka Renommé, której właściciel – bytomianin – prowadzi w Agorze kwiaciarnię i salon fryzjerski. Lokalni reprezentanci działają także w gastronomii, prowadząc np. takie lokale jak Kawiarnia Pod Różą i Bistro Do Syta. Do lokalnych biznesów można zaliczyć również takie sklepy, jak drogeria Endorphine, Ormilla, Pasmanteria Tara czy Tea Room. – Jednym z przedsiębiorców rozwijających u nas biznes jest piłkarz Polonii Bytom. To pokazuje, jak bytomianie łatwo znajdują miejsce dla swoich firm w Agorze. – mówi Hanna Petters.
Wspieranie lokalnej przedsiębiorczości to bardzo ważny element akcji #KupujęwBytomiu. Innym jest budowanie świadomości względem wszystkich firm, również sieciowych, prowadzących działalność w największej galerii w mieście. – Agora Bytom to znacznie więcej niż standardowa galeria handlowa. To miejsce spotkań i spędzania czasu z rodziną i znajomymi, to też szereg pracodawców zatrudniający bytomian. Jeżeli robimy zakupy w swoim mieście, również w sklepie sieciowym, to pomaga chronić pracę osób, które są w nim zatrudnione – tłumaczy Hanna Petters.
Głównym kanałem działań realizowanych w ramach #KupujęwBytomiu są kanały Agory Bytom w mediach społecznościowych: Facebook i Instagram. Chodzi m.in. o akcje i konkursy, które wspierają lokalne marki oraz cykle postów, takie jak Bytomskie Duety, z przymrużeniem oka prezentujące najemców lokalnych i sieciowych w idealnych połączeniach, czy też działania zachęcające mieszkańców do dzielenia się swoimi wrażeniami i wspomnieniami z zakupów w sklepach działających na terenie bytomskiej galerii.
Więcej na: www.agorabytom.pl
facebook.com/AgoraBytom
instagram.com/agora.bytom

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.