Akcja „Beauty Planner Ziko Dermo za 1 grosz" właśnie się rozpoczyna!
Ziko Dermo 12 lat doświadczenia
Drogerie Ziko Dermo od 12 lat oferują najwyższej jakości dermokosmetyki oraz fachowe doradztwo dzięki wykwalifikowanym dermokonsultantkom, które każdego dnia doradzają w sprawie wyboru odpowiednich dermokosmetyków dostosowanych do różnych typów cery i włosów. Dzięki ich eksperckiej wiedzy na temat substancji aktywnych i innowacyjnych formuł kosmetyków, Ziko Dermo stworzyło wyjątkowy Beauty Planner, który stanie się nieodzownym elementem codziennej pielęgnacji.
Co znalazło się w Beauty
Plannerze Ziko Dermo? Planner na 2025 rok to nie tylko kalendarz, ale również motywacyjny poradnik. Jest zaprojektowany, aby inspirować do wprowadzenia dobrych nawyków i zmian w rutynie pielęgnacyjnej, a jego atrakcyjny projekt graficzny z pewnością zapewni przyjemność z codziennego użytkowania. Beauty Planner Ziko Dermo łączy nowoczesny kalendarz z plannerem urodowym. Wzbogacony jest o porady zdrowotne, dietetyczne i psychologiczne, podane w lekkiej i dowcipnej formie. Kalendarz podpowie, jak wprowadzić dobre nawyki oraz zaplanować pielęgnację skóry, włosów i ciała.
Czas na trochę luzu!
Prawie wszystko w naszym życiu jest takie poważne: praca, obowiązki, rodzina… Dla równowagi potrzebujemy dobrego humoru, uśmiechu i trochę luzu. W Ziko Dermo od lat zachęcamy do systematycznego dbania o wygląd i formę fizyczną, ale tym razem robimy to w innej formie. To, jak ten Planner będzie wyglądał, zależy od jego użytkownika. Można go dowolnie uzupełniać, notować, zaznaczać, ale oczywiście dostępne są również podpowiedzi, jak to zrobić. Jesteśmy przekonani, że korzystanie z niego przyniesie dużo dobrej zabawy, a także pobudzi kreatywność. Wierzymy, że nasz Beauty Planner Ziko Dermo będzie inspirował, motywował, ale też bawił przez wiele lat. Bo choć podzieliliśmy go na dwanaście miesięcy, to został tak opracowany, że można z niego korzystać, tak długo, jak będzie to potrzebne. Mamy nadzieję, że stanie się on wspaniałym pamiętnikiem zmian wprowadzanych dla piękniejszego i zdrowszego życia.
Jak zdobyć Beauty Planner Ziko Dermo?
Aby otrzymać Beauty Planner, należy dokonać zakupów w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo na kwotę co najmniej 50 złotych, za co przyznawana jest naklejka i kupon. Po zebraniu 6 naklejek, można udać się do wybranej drogerii Ziko Dermo, aby odebrać Planner za 1 grosz. Za każde wydane 50 zł https://www.zikodermo.pl/przysługuje 1 naklejka. Zachęcamy do szybkiego skorzystania z oferty, ponieważ liczba Plannerów jest ograniczona.
Więcej informacji o akcji i jej regulamin znaleźć można na stronie: https://www.zikodermo.pl/

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.