Aktywne lato w Atrium Biała
Białystok to miasto z wakacyjnym klimatem. Doceń jego uroki i niezależnie od pogody weź udział w letnich atrakcjach zaplanowanych przez białostockie centrum handlowe. Od 1 lipca w Atrium Biała rusza „Lato w mieście”, w ramach którego najmłodsi oraz dorośli podczas wakacji będą mogli skorzystać z różnych form rozrywki i wypoczynku w wolnym czasie. Wzorem ubiegłych lat, także w tym roku uruchomiona zostanie strefa plażowo-rekreacyjna z placem zabaw dla dzieci i bezpłatną wrotkarnią, do której zdążyli przyzwyczaić się już mieszkańcy Białegostoku.
Od 1 lipca Atrium Biała zaprasza na trzecią odsłonę akcji „Lato w mieście”. Na czas wakacji przy centrum handlowym, od strony molo, powstanie piaszczysta plaża z palmami. W zaaranżowanej strefie plażowo-rekreacyjnej do dyspozycji gości będą leżaki, a dla dzieci – plac zabaw. W lipcu i sierpniu czynna będzie także bezpłatna wrotkarnia z wypożyczalnią sprzętu (wrotek, kasków, ochraniaczy). Wrotkarnia wraz z wypożyczalnią czynne będą w godzinach 11:00 – 19:00. Jednocześnie na terenie galerii przez cały czas dostępny jest zewnętrzny ogródek gastronomiczny.
W ramach „Plaży pełnej atrakcji” w lipcowe i sierpniowe piątki i soboty zaplanowano dla dzieci i dorosłych mnóstwo atrakcji. W każdy piątek lipca i sierpnia, w godz. 18.00-19.00, odbywać się będą warsztaty tańca dla dorosłych, a tuż po nich muzyczne wieczory na plaży.
W piątki, w dniach 2, 16 i 30 lipca, dobry nastrój zapewni gościom DJ -Chillout przy muzyce na żywo, natomiast wieczory 9 lipca i 23 lipca umilą występy kwartetu smyczkowego na żywo.
Równie ciekawie wygląda program sobotnich atrakcji w pierwszym miesiącu wakacji. W każdą sobotę odbywać się będą warsztaty tańca dla dzieci, zajęcia jogi, animacje i warsztaty dla najmłodszych, szkolenie psów oraz ekowarsztaty dla dorosłych. Natomiast w pierwszą i ostatnią sobotę lipca, w ramach letniej szkoły pomagania, prowadzone będą dla chętnych porady na temat pierwszej pomocy i ewakuacji. Również w tych dniach, w ramach programu każda osoba rozważająca adopcję psa, będzie mogła wziąć udział w spotkaniu z czworonogami ze schroniska, odbywającym się pod hasłem „Psyjaciel od zaraz”.
Wszystkie atrakcje i zajęcia w ramach „Lata w mieście” są bezpłatne. Szczegółowy program „Plaży pełnej atrakcji” w lipcu znajduje się na stronie: https://atrium-biala.pl/akcje/plaza-pelna-atrakcji-w-atrium-biala/ .
Dla stałych bywalców letnich aktywności przygotowano upominki. Za udział w zajęciach będzie można otrzymać retro torby wielokrotnego użytku, które sprawdzą się idealnie zarówno na plaży, jak i na zakupach. Zebranie 5 pieczątek za uczestnictwo w warsztatach i zajęciach uprawnia do odebrania torby po uprzednim zapisaniu się do newslettera w punkcie Informacyjnym w Atrium Biała, znajdującym się naprzeciwko Media Markt.
- Serdecznie zapraszamy mieszkańców, jak również turystów do odwiedzenia urokliwej części Białegostoku. Jak co roku udowodnimy, że lato w mieście nie musi być nudne. Chcemy urozmaicić mieszkańcom letni czas różnymi aktywnościami, m.in. dobrą rozrywką. Tegoroczny program prezentuje szeroki wachlarz tematyczny – od zajęć plastycznych, przez aktywności ruchowo-sportowe, zabawę czy muzykę, aż po praktyczne porady związane z udzielaniem pierwszej pomocy czy wychowywaniem swojego pupila. Nowością w programie w tym roku jest „Psyjaciel od zaraz” – specjalny projekt adopcyjny, który pomaga psom ze schroniska znaleźć swój nowy dom. Wierzymy w to, że wśród naszych mieszkańców nie brakuje sympatyków czterech łap - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
W związku z aktualnymi obostrzeniami, organizator zadba o bezpieczeństwo gości oraz o zachowanie procedur chroniących ich zdrowie, aby mogli bezpiecznie uczestniczyć w wydarzeniu.
Wakacyjna akcja w Atrium Biała odbywa się już po raz trzeci, a patronat nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Białystok. „Lato w mieście” to jeden z projektów realizowanych przez białostockie centrum handlowe w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii grupy Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.
Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: http://atrium-biala.pl/https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.