Aloesowe dezodoranty w sztyfcie i w kulce - Equilibra
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
Aloesowe dezodoranty marki Equilibra to bliskie naturze, łagodne kosmetyki, dostępne są w formie sztyftu oraz tradycyjnej kulki. Zapewniają całkowitą ochronę przed potem i przykrym zapachem. Są absolutnym hitem włoskiej marki, cenionym przez konsumentki nie tylko w Polsce, ale także w całej Europie.
Aloesowe dezodoranty Equilibra zawierają aż 30% niepasteryzowanego aloesu, dzięki temu są szczególnie delikatne, skutecznie orzeźwiają, nawilżają i koją wrażliwą skórę pod pachami. Duża zawartość wysokojakościowego aloesu sprawia, że dezodoranty można stosować nawet po goleniu i depilacji. W dezodorancie kulkowym oprócz aloesu znajduje się ałun potasu - naturalny składnik, znany ze swoich właściwości eliminujących nieprzyjemny zapach potu. Natomiast dezodorant w sztyfcie prócz aloesu zawiera „inteligentne” cząsteczki pochodzenia naturalnego, które swoje działanie aktywują podczas wydzielania potu, skutecznie zapobiegając powstawaniu nieprzyjemnych zapachów.
Dezodoranty aloesowe Equilibra nie pozostawiają białych śladów na ubraniach. Mają wysoką zawartość składników pochodzenia naturalnego (97%), nie zawierają alergenów, parabenów, soli aluminium. Produkty dostępne są w opakowaniach o pojemności 50ml zarówno w sztyfcie oraz w kulce.
www.equilibra.pl , www.equilibrasklep.pl
Producent: EQUILIBRA
Cena: ok 19 zł
Opakowanie: 50 ml
Wyłączny dystrybutor: APS Import-Export
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Equilibra to marka z ponad 30-letnim doświadczeniem, będąca liderem w sprzedaży suplementów diety i kosmetyków naturalnych we Włoszech, wśród których kosmetyki Aloe Vera odnoszą największy sukces. W swojej ofercie oprócz kosmetyków pielęgnacyjnych posiada również suplementy diety. Equilibra stawia na naturalne trendy i skuteczną pielęgnację w zgodzie z naturą. W dążeniu do naturalności i jej szczególnego pokreślenia, asortyment marki sukcesywnie wzbogacany jest o nowe lepsze składy i moc ekstraktów roślinnych, a produkty marki stopniowo przechodzą rebranding opakowań w kierunku bardziej ekologicznych rozwiązań. Equilibra używa surowców najlepszej jakości. Aloes, który jest głównym składnikiem produktów Equilibra, uzyskiwany jest w ręcznym procesie ekstraktowania liścia na zimno, kolejno następuje mechaniczne upłynnienie i stabilizacja wewnętrznej tkanki liści, dzięki czemu w pełni zachowuje swoje dobroczynne właściwości, stanowiąc 100% czysty nienaruszony surowiec. Co bardzo ważne, produkty Equilibra zawierają wysokie stężenie czystego, niepasteryzowanego Aloe Vera, od 20 aż do 98%!

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.