Komunikaty PR

Aloesowy zastrzyk nawilżenia – rozpieść swoją skórę w Dzień Urody

2024-09-09  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Wiktoria Długosz
Triple PR

Chmielna 132/134
00-805 Warszawa
wiktoria.dlugosz|triplepr.pl| |wiktoria.dlugosz|triplepr.pl
514236645
https://www.triplepr.pl/

Dzień Urody to doskonała okazja, aby rozpieścić swoją skórę w domowym zaciszu. Kluczowym elementem pielęgnacyjnej rutyny jest nawilżenie, które pomaga zachować elastyczność, miękkość i młody wygląd skóry. Aloes, słynący z nawilżających, regenerujących i kojących właściwości, to nasz naturalny sprzymierzeniec. Produkty Yumi, oparte na tym wyjątkowym składniku, oferują rozwiązania pielęgnacyjne dla każdego typu skóry.

„Nawilżenie to podstawowy krok w pielęgnacji. Sucha skóra jest bardziej podatna na podrażnienia, zmarszczki i utratę elastyczności. Regularne nawilżanie pomaga utrzymać jej barierę ochronną, zapobiegając utracie wody i chroniąc przed szkodliwym wpływem zanieczyszczeń czy promieniowania UV. Aloes, którego jest ponad 90% w produktach Yumi, doskonale sprawdza się jako naturalny nawilżacz” – mówi Łukasz Bier, specjalista marki.

 

Dlaczego warto świętować Dzień Urody z zieloną mocą aloesu?

Aloes działa na skórę wielokierunkowo:

  1. Głębokie nawilżenie: aloes wnika w głąb skóry, dostarczając jej niezbędnych substancji nawilżających. Jego lekka konsystencja sprawia, że jest łatwo wchłanialny, nie pozostawiając tłustego filmu.
  2. Łagodzenie podrażnień: dzięki swoim właściwościom przeciwzapalnym aloes skutecznie łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia.
  3. Regeneracja skóry: aloes wspiera procesy regeneracyjne skóry, przyspieszając gojenie drobnych ran i poprawiając ogólny wygląd cery. Badania potwierdzają, że składniki aktywne zawarte w aloesie stymulują produkcję kolagenu i elastyny.

Skuteczność aloesu w pielęgnacji skóry jest potwierdzona licznymi badaniami naukowymi. W badaniu opublikowanym w czasopiśmie Molecules wykazano, że aloes ma zdolność do zwiększania zawartości wody w skórze oraz do redukcji zaczerwienień i szorstkości (https://www.mdpi.com/1420-3049/26/9/2626).

 

Aloesowe SPA w domu – rozpieść skórę na Dzień Urody!

„Tworzenie aloesowego SPA w domowym zaciszu to doskonały sposób na kompleksową pielęgnację. Polecam rozpocząć od oczyszczenia twarzy. Następnie warto zastosować głęboko nawilżające i odżywiające produkty do ciała i twarzy, które pozostawiają skórę jedwabiście gładką i promienną” – mówi Łukasz Bier, specjalista marki Yumi.

Yumi Tonik Intensywne Nawilżenie z 6% Kwasem Mlekowym to produkt, który łączy nawilżające właściwości aloesu z delikatnym działaniem złuszczającym kwasu mlekowego. Tonik usuwa martwe komórki naskórka, poprawia strukturę skóry i przygotowuje ją na dalsze etapy pielęgnacji. Jego lekka formuła szybko się wchłania, pozostawiając skórę miękką, odświeżoną i promienną.

Wielofunkcyjny Żel Aloesowy 99% to prawdziwy must-have na Dzień Urody. Dzięki wysokiej zawartości czystego aloesu żel doskonale nawilża, koi i regeneruje. Jest niezwykle wszechstronny – może być stosowany na twarz, ciało, włosy, a nawet jako łagodzący balsam po opalaniu. Ma lekką, nietłustą konsystencję. Szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiego filmu. Zapewnia Twojej skórze natychmiastowe nawilżenie i ukojenie.

Sorbet do Twarzy to lekki krem zapewniający skórze intensywne nawilżenie, wzmacniając jej barierę ochronną. Formuła wzbogacona kwasem hialuronowym i ekstraktem z aloesu działa nawilżająco i ochronnie, nie pozostawiając tłustego filmu. Krem idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji, doskonale sprawdza się również jako baza pod makijaż, utrzymując skórę świeżą przez cały dzień.

Dzień Urody to idealny moment, aby zamienić swoje domowe zacisze w relaksujące SPA i podarować skórze dawkę intensywnego nawilżenia. W tym celu sięgnij po moc aloesu, aby odświeżyć, nawilżyć i ukoić skórę, tworząc rytuał pełen przyjemności i odprężenia.

Zadbaj o chwilę tylko dla siebie, czerpiąc pełnymi garściami z aloesowej pielęgnacji.

#osiedbanie

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Triple PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.