Komunikaty PR

Analiza kolorystyczna – typ Pani Zima

2020-01-16  |  15:00
Biuro prasowe

Czym jest analiza kolorystyczna? W prostych słowach to paleta barw odpowiednio dobrana do każdej osoby. Według najprostszego schematu, urodę dzieli się na 4 typy: wiosna, lato, jesień i zima. Dzięki prawidłowo przeprowadzonej analizie kolorystycznej można łatwo i bez problemów poruszać się w świecie barw, dopasowywać do siebie właściwe odcienie kolorów i łączyć je w ciekawe zestawienia. Zaczynamy od chłodnego typu – Pani Zimy, zgodnego z założeniami wegańskiej marki IUNO Cosmetics.


Pani Zima 

To typ urody podkreślany przez chłodne, nasycone barwy garderoby i makijażu.

Zima może mieć oblicze Królewny Śnieżki, a więc jasną, porcelanową karnację i ciemne włosy, albo być typem urody południowej o śniadej karnacji, ciemnych włosach i najczęściej ciemnych oczach. Pani Zima będzie dobrze wyglądać w stylizacji w odcieniach szarości, granatu w śnieżno-białym, czarnym oraz we wszystkich żywych i chłodnych barwach jak fuksja, czerwień, fiolet, zieleń szmaragdowa i intensywny błękit. Są to kolory, które podkreślą urodę Pani Zimy i  ożywią jej karnację.

 

Makijaż w intensywnych odcieniach

Aby dopełnić całości należy w tych tonacjach kolorystycznych wybrać także zestawy do makijażu. Usta Pani Zimy pięknie podkreśli pomadka w odcieniach czerwieni, fuksji lub bordowym, a powieki będą prezentować się najlepiej w kolorach z palety cieni IUNO Cosmetics numer 303.

Jasny kolor w tym zestawie aplikujemy od wewnętrznego kącika oka, środkowy cień o pięknie opalizujących drobinkach może być nałożony na środek powieki lub przy makijażu smokey eyes na całość. Czarny cień może służyć do podkreślenia konturu oka na górnej i dolnej powiece lub do łączenia z innymi cieniami i tworzenia wyrazistych i wieczorowych makijaży,  pasujących do tego typu urody. Na kości policzkowe aplikujemy niezawodny bronzer IUNO Cosmetics a powyżej rozświetlacz IUNO Cosmetics nr 1 o chłodnym odcieniu. Co ciekawe rozświetlacz możemy także użyć na powiece do podkreślenia wewnętrznego kącika oka lub pod łukiem brwiowym.

Typ urody Zima charakteryzuje się mocną, wyraźną urodą, więc tak dobrane kosmetyki do makijażu pozwolą naturalną urodę podkreślić i intrygująco wyeksponować.

 

 

IUNO Cosmetics to marka rodzinna, założona i prowadzona przez mamę i córkę. Twórczynie swoje doświadczenie w świecie makijażu zdobyły prowadząc (od prawie 30 lat) szkołę makijażu „Beauty-Art”. Będąc tak mocno zaangażowanymi w środowisku wizażystów stwierdziły, że to, co aktualnie oferuje rynek, nie spełnia ich oczekiwań. Poszukiwały połączenia naturalnych składników w produktach do makijażu, ale jednocześnie kosmetyki te miały cechować się dużą trwałością, mocną pigmentacją i wydajnością.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.