ANTISEPTIC KREM DO RĄK
Oferta firmy GorVita wzbogaciła się o Krem antybakteryjny do rąk z aloesem i olejkiem z drzewa herbacianego ANTISEPTIC. To preparat zapewniający odpowiednią ochronę i nawilżenie skórze.
Zawarte w kremie składniki czynne – substancja odkażająca oktenidyna i olejek z drzewa herbacianego - wykazują skuteczne działanie antybakteryjne. Wyciąg z aloesu oraz alantoina dodatkowo i nawilżają regenerują naskórek. Krem tworzy na skórze ochronny film stanowiąc odpowiednią osłonę przed bakteriami, drobnoustrojami oraz różnymi czynnikami zewnętrznymi. Polecany do każdego rodzaju skóry.
Sposób użycia: preparat należy stosować zewnętrznie kilka razy dziennie, w zależności od potrzeb, delikatnie aplikując, a następnie wcierając produkt w dłonie i pozostawiając do wchłonięcia.
Cena ANTISEPTIC Krem do rąk: ok. 20 zł/80ml. Producent: PPUH GORVITA
Nie należy stosować kremu na otwarte rany oraz w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek składnik preparatu. Przechowywać w zamkniętym opakowaniu w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.
ANTISEPTIC Krem do rąk dostępny jest bez recepty w aptekach i sklepach zielarskich na terenie całego kraju, a także w sprzedaży za pośrednictwem aptek i sklepów internetowych.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.