Komunikaty PR

Apart dołącza do ETC Swarzędz

2024-07-30  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie to 24. salon tej firmy w województwie wielkopolskim. Zajmie nieco ponad 56 mkw. i zlokalizowany będzie między salonem Play a sklepem Mine Wine.

Apart to niekwestionowany lider branży jubilerskiej. Firma osiąga imponujące wyniki finansowe, ma ponad 220 salonów w kraju i zatrudnia blisko 3000 osób. Salon w ETC Swarzędz o pow. ponad 56 mkw. będzie 24. w województwie wielkopolskim. W asortymencie salonu znajduje się biżuteria z niemal wszystkich dostępnych surowców: żółtego, białego i różowego złota, srebra, srebra pozłacanego, stali, mosiądzu, brązu czy wolframu. Klienci będą mieli możliwość wyboru spośród szerokiej gamy pierścionków, naszyjników, bransolet, kolczyków i innych wyjątkowych ozdób.

Oferowany asortyment oraz siła i prestiż marki są doceniane przez kapituły prestiżowych konkursów, takich jak Polska Marka i Created in Poland przyznawane przez Superbrands Polska, Najmocniejsza Polska Marka dziennika Rzeczpospolita czy Doskonałość Mody od miesięcznika Twój Styl. Od lat Apart może poszczycić się także wsparciem znanych osobistości. W gronie ambasadorów znajdują się takie gwiazdy jak Anja Rubik, Aneta Kręglicka, Julia Wieniawa czy Magdalena Boczarska.

Zapraszamy do odwiedzenia nowego salonu Apart w ETC. To wyjątkowe miejsce dla tych, którzy cenią piękno i jakość biżuterii. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.