Apart dołącza do ETC Swarzędz

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie to 24. salon tej firmy w województwie wielkopolskim. Zajmie nieco ponad 56 mkw. i zlokalizowany będzie między salonem Play a sklepem Mine Wine.
Apart to niekwestionowany lider branży jubilerskiej. Firma osiąga imponujące wyniki finansowe, ma ponad 220 salonów w kraju i zatrudnia blisko 3000 osób. Salon w ETC Swarzędz o pow. ponad 56 mkw. będzie 24. w województwie wielkopolskim. W asortymencie salonu znajduje się biżuteria z niemal wszystkich dostępnych surowców: żółtego, białego i różowego złota, srebra, srebra pozłacanego, stali, mosiądzu, brązu czy wolframu. Klienci będą mieli możliwość wyboru spośród szerokiej gamy pierścionków, naszyjników, bransolet, kolczyków i innych wyjątkowych ozdób.
Oferowany asortyment oraz siła i prestiż marki są doceniane przez kapituły prestiżowych konkursów, takich jak Polska Marka i Created in Poland przyznawane przez Superbrands Polska, Najmocniejsza Polska Marka dziennika Rzeczpospolita czy Doskonałość Mody od miesięcznika Twój Styl. Od lat Apart może poszczycić się także wsparciem znanych osobistości. W gronie ambasadorów znajdują się takie gwiazdy jak Anja Rubik, Aneta Kręglicka, Julia Wieniawa czy Magdalena Boczarska.
Zapraszamy do odwiedzenia nowego salonu Apart w ETC. To wyjątkowe miejsce dla tych, którzy cenią piękno i jakość biżuterii.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.