Apart dołącza do ETC Swarzędz

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie to 24. salon tej firmy w województwie wielkopolskim. Zajmie nieco ponad 56 mkw. i zlokalizowany będzie między salonem Play a sklepem Mine Wine.
Apart to niekwestionowany lider branży jubilerskiej. Firma osiąga imponujące wyniki finansowe, ma ponad 220 salonów w kraju i zatrudnia blisko 3000 osób. Salon w ETC Swarzędz o pow. ponad 56 mkw. będzie 24. w województwie wielkopolskim. W asortymencie salonu znajduje się biżuteria z niemal wszystkich dostępnych surowców: żółtego, białego i różowego złota, srebra, srebra pozłacanego, stali, mosiądzu, brązu czy wolframu. Klienci będą mieli możliwość wyboru spośród szerokiej gamy pierścionków, naszyjników, bransolet, kolczyków i innych wyjątkowych ozdób.
Oferowany asortyment oraz siła i prestiż marki są doceniane przez kapituły prestiżowych konkursów, takich jak Polska Marka i Created in Poland przyznawane przez Superbrands Polska, Najmocniejsza Polska Marka dziennika Rzeczpospolita czy Doskonałość Mody od miesięcznika Twój Styl. Od lat Apart może poszczycić się także wsparciem znanych osobistości. W gronie ambasadorów znajdują się takie gwiazdy jak Anja Rubik, Aneta Kręglicka, Julia Wieniawa czy Magdalena Boczarska.
Zapraszamy do odwiedzenia nowego salonu Apart w ETC. To wyjątkowe miejsce dla tych, którzy cenią piękno i jakość biżuterii.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.