Komunikaty PR

Arezzo Crystals – luksus zamknięty w krysztale

2021-10-06  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Inga Ryfka
Agencja Face IT

Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/

Arezzo Crystals – luksus zamknięty w krysztale

Umywalki marki Arezzo Crystals to połączenie hutniczego kunsztu, precyzji wykonania oraz pięknej formy z mieniącymi się w świetle zdobieniami. Kolekcja obejmuje 5 wzorów umywalek: Novara, Biella, Imperia, Lucca, Ravenna, które dostępne są w bogatej ofercie kolorów w zależności od palety RAL. W ten sposób marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy pragną stworzyć w swojej łazience wyjątkowe i ekskluzywne miejsce. Umywalki wykonywane są ręcznie zgodnie z najwyższymi wymogami i standardami rzemieślniczymi.

Efekt diamentu dla każdego

Kryształowe umywalki Arezzo Crystals obok funkcjonalności oferują niezwykłe piękno, precyzję wykonania oraz przysłowiowy blask oszlifowanego diamentu. Dzięki nieskazitelnej czystości i silnemu połyskowi stanowią gustowny akcent w wystroju wnętrz. Arezzo Crystal z pewnością stanowi rozwiązanie dla pragnących wprowadzić do aranżacji łazienkowej element, który nada eleganckiego i wysublimowanego charakteru całemu pomieszczeniu. Kryształ na szczęście nie jest już tak często kojarzony z czasami PRL jak kiedyś. Dziś bezsprzecznie wiąże się ze stylem klasycznym i glamour. Kryształowe umywalki mogą być jednak zastosowane również w nieszablonowych połączeniach. Doskonale sprawdzą się one w pomieszczeniach zaaranżowanych w stylu nowoczesnym, boho, art deco, industrialnym oraz vintage. Są również elastyczne pod kątem połączenia ich w estetyczny sposób z elementami z różnych materiałów, np. drewna, ceramiki czy kamienia.

Fokus na umywalki

Kryształ uznawany jest za najszlachetniejszy rodzaj szkła. Nie ma sobie równych, jeśli chodzi o przejrzystość i blask. Natomiast umywalki są często niedocenianym elementem w aranżacji łazienki. W trend poszukiwania nowych rozwiązań dla łazienkowych wnętrz wpisuje się misja Arezzo Crystals. Jeden, wyjątkowy dodatek może sprawić, że wnętrze zyskuje niesamowity efekt. Tym idealnym dodatkiem jest kryształowa umywalka. Dla tych, którzy nie chcą ograniczać się jedynie do jednego elementu z kryształu, marka zaplanowała wprowadzenie kolejnych dodatków ze szkła kryształowego takich jak mydelniczki, pojemniki na patyczki higieniczne czy waciki kosmetyczne. Warto dodać, że modele umywalek w kolorze są ręcznie malowane.

Skąd pochodzi nazwa marki? Arezzo to włoskie miasto w pięknej, słonecznej Toskanii. W swojej historii miasto wzbogacało się dzięki masowej produkcji biżuterii, do dziś istnieje tam pełno salonów jubilerskich. Taka też jest marka Arezzo Crystals – oddaje symbol bogactwa i artystycznego kunsztu ukierunkowanego na piękno.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face IT
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Trzy projekty Tremend z nagrodą European Property Award! Biuro prasowe
2024-10-01 | 11:35

Trzy projekty Tremend z nagrodą European Property Award!

Polska pracownia architektoniczna Tremend zdobyła aż trzy nagrody European Property Award 2024. Sukces architektów jest o tyle szczególny, że w międzynarodowym konkursie ich
Dom Ciepłe światło i miękkie linie – aranżacja przestrzeni na planie otwartym
2024-09-30 | 17:00

Ciepłe światło i miękkie linie – aranżacja przestrzeni na planie otwartym

Dom o 100 m2 użytkowej przestrzeni dla czteroosobowej rodziny. Funkcjonalność w tym przypadku zapewnia nie tylko przemyślany rozkład pomieszczeń, ale również projekt oświetlenia
Dom Paged Meble współpracuje z Maciejem Karpiakiem
2024-09-30 | 16:30

Paged Meble współpracuje z Maciejem Karpiakiem

W dniach 22-25 października br. Paged Meble zadebiutuje na targach Orgatec w Kolonii. Na tę okazję marka przygotowała wyjątkową premierę – krzesło zaprojektowane przez Macieja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej

Wokalistka już po raz drugi w swojej karierze została zaproszona do udziału w show French Touch. Pięć lat temu na scenie towarzyszył jej Willy William i w duecie zaśpiewali utwór „Ego”. Margaret zaznacza, że nie było to łatwe zadanie, bo po prostu nie zna języka francuskiego. I do tej pory w tej kwestii nic się nie zmieniło, bo choć podoba jej się brzmienie tego języka i lubi słuchać Francuzów, to jej samej dużą trudność sprawia wymowa poszczególnych słów. Dlatego też i tym razem liczy na wyrozumiałość artysty, z którym będzie współpracować.

Media

Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi

W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.

Transport

Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki

Naukowcy z Australii sprawdzili, w jakim stopniu turystyka wpływa na naszą kondycję oraz jaki ma wpływ na ciało i psychikę. Wykorzystali do tego teorię stosowaną do tej pory w fizyce. Wnioski nie są jednoznaczne. Podróżowanie sprzyja poprawie zdrowia, pozytywnie oddziałując na najważniejsze układy w organizmie, i opóźnia proces starzenia, ale wyjazdy mogą mieć też negatywne konsekwencje, w postaci np. większego narażenia na choroby zakaźne, wypadki czy przemoc.