Art and Design - aukcja sztuki i unikatowego designu
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Już 25 czerwca, na największym portalu rynku sztuki Artinfo.pl., rusza pierwsza aukcja internetowa z cyklu Art and Design pod kuratorską opieką Ewy Mierzejewskiej. Obok prac znanych artystów będziemy licytować dzieła unikatowego designu z prywatnej kolekcji Borisa Kudlički i Aleksandry Pogassi-Kudlički. Partnerem wydarzenia jest Mysia 3.
Licytacja odbywać się będzie wyłącznie w Internecie na stronie artinfo.pl/aukcje-internetowe, od 25 czerwca do 8 lipca br. Finał aukcji nastąpi ostatniego dnia o godzinie 21.00. Natomiast od 25 czerwca wszystkie licytowane obiekty będzie można oglądać na wystawie w budynku Mysia 3 (galeria, III piętro) w Warszawie. Wernisaż od godz. 17.00.
ORGANIZATORZY
Aukcje z cyklu Art and Design odbywać się będą na Artinfo.pl, największej polskiej platformie internetowej poświęconej rynkowi sztuki. Kuratorką cyklu jest Ewa Mierzejewska, dyrektorka komunikacji i PR w Artinfo.pl, niegdyś szefowa magazynu „Dom i Wnętrze”, znana z programów telewizyjnych w TVN i Domo+, współorganizatorka Targów Sztuki Dostępnej. Do współpracy zaprosiła Borisa Kudličkę, wybitnego scenografa tworzącego dla najlepszych scen operowych świata, właściciela pracowni Boris Kudlicka With Partners, specjalizującej się w projektowaniu luksusowych wnętrz.
IDEA
„Katalog aukcyjny jest krótki, ekskluzywny, każda pozycja została dokładnie przemyślana. Moim zamiarem było stworzenie oferty zarówno dla wytrawnych, jak i całkiem początkujących kolekcjonerów – mówi Ewa Mierzejewska. – To aukcja dla wszystkich, którzy chcieliby wzbogacić swoją przestrzeń o naprawdę oryginalne obiekty artystyczne. Nie tylko obrazy i rzeźby, ale też meble i lampy, których nie można kupić w żadnym innym miejscu”.
SZTUKA
Na pierwszej internetowej aukcji z nowego cyklu Art and Design pojawią się prace artystów wykonane w różnych technikach (malarstwo, rysunek, rzeźba, fotografia). Licytowane będą dzieła twórców reprezentujących kilka pokoleń: od wschodzących gwiazd polskiej sztuki po już znanych artystów, takich jak Rafał Olbiński, który specjalnie na aukcję stworzył nowy rysunek. Nie brakuje nazwisk, które rozgrzewają ostatnio rynek sztuki, takich jak Adam Bakalarz czy Tomek Górnicki. Gratką dla fanów fotografii kolekcjonerskiej jest praca słynnej na świecie artystki Nan Goldin.
DESIGN
Więcej informacji: mierzejewska@artinfo.pl

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.