Komunikaty PR

ArtBulans wyleczy sztuką

2020-10-02  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Sztuka inspiruje, pobudza, bawi i skłania do refleksji. Leczy marazm, koi ból codziennych bolączek i uzdrawia z …nudy. Jeśli któraś z tych „dolegliwości” nam doskwiera, nie ma lepszego miejsca na uleczenie niż Warsaw Gallery Weekend (WGW), czyli największy przegląd nowej sztuki w Polsce.

Suzuki Motor Poland wraz z agencją Communication Unlimited zaprasza i zachęca do udziału w tym wydarzeniu w dość nietypowy sposób. 

- Postanowiliśmy przygotować specjalny samochód ArtBulans, czyli jeden z samochodów floty Suzuki, który wygląda jak ambulans medyczny. Rolę personelu medycznego będą w nim pełnić słynący z poczucia humoru dwaj dziennikarze motoryzacyjni Rafał Jemielita i Jarek Maznas, którzy odwiedzą nim biorące udział w WGW galerie i opowiedzą o swoich wrażeniach - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Pomysł nawiązuje do bardzo popularnego w latach 90. satyrycznego programu „Za chwilę dalszy ciąg programu” oraz skeczu „Gabinet lekarski” z Wojciechem Manem i Krzysztofem Materną. 

- Żaden z naszych „lekarzy” nie ukrywa, że jego wiedza medyczna, jak i wiedza artystyczna są mniej więcej na tym samym poziomie. Za to ich sposób postrzegania, sztuki może trafić do wszystkich, którzy w życiu cierpią na mocny jej niedobór. Relacje z ich wizyt będzie można oglądać w mediach społecznościowych – dodaje Rafał Grzeszkowski.

Suzuki Motor Poland już od czterech lat jest partnerem Warsaw Gallery Weekend imprezy, która jest doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów. Dzięki Suzuki, uczestnicy wydarzenia mogą sprawnie i bezpiecznie przemieszczać się z galerii do galerii, korzystając z najnowszych, hybrydowych modeli
S-Cross i Vitara.

-  Nasza akcja ArtBulans ma na celu zainteresowanie sztuką tych, którzy raczej nie są stałymi uczestnikami Warsaw Gallery Weekend. Dziennikarze motoryzacyjni w roli recenzentów sztuki z pewnością zaintrygują i wzbudzą uśmiech internautów. Marka Suzuki aktywnie wychodzi do ludzi i szuka niestandardowych form dotarcia do aktualnych i nowych klientów. Angażujemy się w kulturę oraz sport, wdrażając w życie idee Suzuki „Way of life”– mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

10 edycja Warsaw Gallery Weekend odbywa się w dniach 1-4 października 2020 r. Udział
w niej bierze 30 galerii:  Asymetria, Biuro Wystaw, BWA Warszawa, Dawid Radziszewski, ESTA, Fundacja Galerii Foksal, Fundacja Profile, Galeria m², HOS gallery, Instytut Fotografii Fort, Jednostka, Le Guern, LETO, lokal_30, Monopol, Naga, Olszewski Gallery, Piktogram, Pola Magnetyczne, Polana Institute, Propaganda, Raster, Rodriguez, Serce Człowieka, Stereo, Szara, Szydłowski, WY, Wizytująca, Wschód.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.