ArtBulans wyleczy sztuką
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Sztuka inspiruje, pobudza, bawi i skłania do refleksji. Leczy marazm, koi ból codziennych bolączek i uzdrawia z …nudy. Jeśli któraś z tych „dolegliwości” nam doskwiera, nie ma lepszego miejsca na uleczenie niż Warsaw Gallery Weekend (WGW), czyli największy przegląd nowej sztuki w Polsce.
Suzuki Motor Poland wraz z agencją Communication Unlimited zaprasza i zachęca do udziału w tym wydarzeniu w dość nietypowy sposób.
- Postanowiliśmy przygotować specjalny samochód ArtBulans, czyli jeden z samochodów floty Suzuki, który wygląda jak ambulans medyczny. Rolę personelu medycznego będą w nim pełnić słynący z poczucia humoru dwaj dziennikarze motoryzacyjni Rafał Jemielita i Jarek Maznas, którzy odwiedzą nim biorące udział w WGW galerie i opowiedzą o swoich wrażeniach - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Pomysł nawiązuje do bardzo popularnego w latach 90. satyrycznego programu „Za chwilę dalszy ciąg programu” oraz skeczu „Gabinet lekarski” z Wojciechem Manem i Krzysztofem Materną.
- Żaden z naszych „lekarzy” nie ukrywa, że jego wiedza medyczna, jak i wiedza artystyczna są mniej więcej na tym samym poziomie. Za to ich sposób postrzegania, sztuki może trafić do wszystkich, którzy w życiu cierpią na mocny jej niedobór. Relacje z ich wizyt będzie można oglądać w mediach społecznościowych – dodaje Rafał Grzeszkowski.
Suzuki Motor Poland już od czterech lat jest partnerem Warsaw Gallery Weekend imprezy, która jest doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów. Dzięki Suzuki, uczestnicy wydarzenia mogą sprawnie i bezpiecznie przemieszczać się z galerii do galerii, korzystając z najnowszych, hybrydowych modeli
S-Cross i Vitara.
- Nasza akcja ArtBulans ma na celu zainteresowanie sztuką tych, którzy raczej nie są stałymi uczestnikami Warsaw Gallery Weekend. Dziennikarze motoryzacyjni w roli recenzentów sztuki z pewnością zaintrygują i wzbudzą uśmiech internautów. Marka Suzuki aktywnie wychodzi do ludzi i szuka niestandardowych form dotarcia do aktualnych i nowych klientów. Angażujemy się w kulturę oraz sport, wdrażając w życie idee Suzuki „Way of life”– mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.
10 edycja Warsaw Gallery Weekend odbywa się w dniach 1-4 października 2020 r. Udział
w niej bierze 30 galerii: Asymetria, Biuro Wystaw, BWA Warszawa, Dawid Radziszewski, ESTA, Fundacja Galerii Foksal, Fundacja Profile, Galeria m², HOS gallery, Instytut Fotografii Fort, Jednostka, Le Guern, LETO, lokal_30, Monopol, Naga, Olszewski Gallery, Piktogram, Pola Magnetyczne, Polana Institute, Propaganda, Raster, Rodriguez, Serce Człowieka, Stereo, Szara, Szydłowski, WY, Wizytująca, Wschód.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.