Komunikaty PR

ARTYSTYCZNA MŁODOŚĆ W OFF PIOTRKOWSKA CENTER. WYSTAWA PRACOWNI TABORET

2024-10-24  |  09:00
Biuro prasowe

Pośrodku łódzkiego Julianowa stoi niezwykły dom. Zamiast salonu jest tu pracownia plastyczna, w ogrodzie stoi obcy, a w ogrodowym domku piec do wypalania gliny. To tu mieści się pracownia artystyczna Taboret, w której instruktorzy i nauczyciele już od dekady pomagają rozwijać wyobraźnię oraz wrażliwość młodych twórców. Zwieńczeniem 10 lat działalności Taboretu będzie jednodniowa wystawa ponad 200 prac, którą oglądać będzie można w OFF Piotrkowska Center w ten piątek, 25 października, od g. 17.30 do g. 20.30. 

Pracownia Taboret od ponad dziesięciu lat inspiruje dzieci i młodzież do twórczej eksploracji mitów, kultury, historii oraz własnych marzeń. Uczestnicy zajęć malują, rysują, rzeźbią, wypalają, a każda praca to unikalny wyraz indywidualnej ekspresji, powstały w procesie intensywnych poszukiwań artystycznych, bez mechanicznego kopiowania wzorców. Pracownię prowadzą Dominika Adler Cedzyńska, artystka, absolwentka łódzkiej ASP i  jej mąż Piotr Cedzyński, niegdyś copywriter i dyrektor kreatywny agencji reklamowych, a dziś także nauczyciel angielskiego. Jak podkreślają, w pracy z młodzieżą i dziećmi koncentrują się na zmyśle obserwacji, wiedzy i świadomym tworzeniu, bo wierzą, że mądre rozwijanie wyobraźni ułatwia rozwój wrażliwości i odnalezienia swojej własnej drogi twórczej – czy to w sztuce czy w jakiejkolwiek innej dziedzinie życia.

– Cieszymy się, że Pracownia Taboret wybrała OFFa na miejsce swojej wystawy – mówi Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFFem. – To wydarzenie, zbudowane wokół młodej twórczej energii idealnie wpisuje się w kreatywnego ducha naszej przestrzeni – dodaje.

Wystawa to okazja dla kolekcjonerów i miłośników sztuki do zobaczenia ponad dwustu prac malarskich i rzeźb młodych twórców, którzy dzięki zajęciom w szkole artystycznej na Julianowie stawiają pierwsze kroki na swojej artystycznej drodze. W piątek, od 17.30 do 20.30, na powierzchni trzeciego piętra zabytkowej przędzalni Ramischa w OFF Piotrkowska Center, będzie można zobaczyć efekty ich artystycznych poszukiwań.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.