Komunikaty PR

ASICS aktualizuje kontrakty z ambasadorami

2022-05-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Zawodowi sportowcy muszą na co dzień mierzyć się z olbrzymią presją. Zdrowie psychiczne często schodzi na dalszy plan w dobie nieustającej pogoni za sukcesem sportowym. Marka ASICS wykonuje pozytywny krok naprzód w tym zakresie, aktualizując wszystkie kontrakty sponsoringowe ze swoimi ambasadorami. Nowe zapisy uwzględniają dedykowane wsparcie oraz ochronę zdrowia psychicznego. Na czele europejskiego zespołu ekspertów stanie Daria Abramowicz, która jest psychologiem najlepszej tenisistki świata, Igi Świątek.

Pięć liter w naszej nazwie ma dla nas olbrzymie znaczenie. ASICS to akronim łacińskiego wyrażenia Anima Sana In Corpore Sano, czyli w zdrowym ciele, zdrowy duch. Właśnie dlatego dobre samopoczucie naszych sportowców zawsze stawialiśmy na pierwszym miejscu. Jesteśmy oczywiście dumni, że pomagamy im wygrywać i bić rekordy, ale długoterminowo ich zdrowie fizyczne oraz psychiczne jest dla nas ważniejsze niż jakikolwiek medal lub miejsce na podium. Naszym celem jest wspieranie sportowców w osiąganiu celów związanych z wydajnością bez narażania ich emocjonalnego i psychicznego samopoczucia. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że wczesne wykrycie wszelkich negatywnych objawów jest niezbędne. Dlatego też w nowych kontraktach oferujemy między innymi bezpośredni dostęp do najlepszych psychologów – powiedział Gary Raucher, wiceprezes wykonawczy ASICS EMEA.

ASICS sfinansuje wsparcie wszystkim sponsorowanym sportowcom przy udziale branżowych ekspertów. Na ich czele stanie psycholog sportowa, Daria Abramowicz, na co dzień współpracująca z pierwszą rakietą świata, Igą Świątek. Polka poprowadzi grupę specjalistów, którzy zapewnią poufną pomoc ambasadorom marki.

Stres i niepokój szczególnie mocno doskwierają sportowcom w obecnych czasach. Jestem dumna ze współpracy z ASICS przy tym szczególnym projekcie. Marka przekuła słowa w czyny, a naszym celem będzie zapewnienie narzędzi i zasobów, które pomogą poprawić samopoczucie psychiczne ambasadorów. Uważam, że oferując poufne wsparcie, pozytywnie wpłyniemy na normalizację wszelkich aspektów związanych ze zdrowiem psychicznym oraz jeszcze mocniej zaakcentujemy korelację pomiędzy ciałem a umysłem – stwierdziła Daria Abramowicz.

Brytyjska organizacja charytatywna Mind, która zajmuje się zdrowiem psychicznym, w marcu br. opublikowała raport „Zdrowie psychiczne w elitarnym sporcie”. Opiera się on na spostrzeżeniach organizacji i sportowców z całego świata. Raport wskazuje postępy poczynione na rzecz zdrowia psychicznego, ale także wskazuje kluczowe obszary, na których należy skoncentrować się w najbliższej przyszłości.

Z naszych badań wynika, że należy zrobić zdecydowanie więcej, aby zachęcić sportowców do mówienia o własnych problemach. ASICS rzuca nowe światło na zdrowie psychiczne w elitarnym sporcie, pomaga normalizować dialog w tym obszarze, ale przede wszystkim zapewnia realne wsparcie swoim sportowcom – dodała Hayley Jarvis z fundacji Mind.

W ramach nowych kontraktów w Europie, wszyscy sportowcy są również zachęcani do wspierania wszelkich działań na rzecz popularyzacji siły mentalnej. Poprzez aktywność ambasadorów, ASICS dąży do wzmocnienia przekazu zorientowanego na pozytywny wpływ sportu nie tylko na ciało, ale także umysł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.