ASICS docenia znaczenie sportu w nowej kolekcji i tworzy globalną mapę
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS wprowadza na rynek nową linię produktową pod nazwą CELEBRATION OF SPORT. Kolekcja odświeża obuwie oraz odzież we wszystkich kluczowych segmentach, jak między innymi bieganie czy piłka siatkowa. Ponadto, w ramach kampanii Uplifting Minds, marka tworzy globalną mapę, pokazującą, jak różne sporty wpływają na stan poznawczy i emocjonalny ludzi na całym świecie.
Kolekcja odzieży i obuwia z różnych kategorii celebruje potęgę sportu, który podnosi świat na duchu w wymagających czasach pandemii. Każdy element cechuje się jasnymi i odważnymi detalami w stylu konfetti, wizualnie czerpiąc z radości oraz siły sportu, który nabrał na znaczeniu podczas pandemii i obecnie jest istotny, jak jeszcze nigdy wcześniej.
Biegacze znajdą w nowej linii między innymi buty GEL-KAYANO 28, oferujące doskonałą stabilność i amortyzację oraz NOVABLAST 2 z zaawansowaną technologią zwrotu energii.
Poprzez CELEBRATION OF SPORT, ASICS kontynuuje misję inspirowania jak największej liczby osób do pobudzenia swoich umysłów i doświadczenia podnoszącej na duchu mocy sportu w myśl filozofii "w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Z tej okazji, japońska marka stworzyła dedykowaną platformę „Mind UplifterTM”, która stanowi połączenie nowoczesnych technologii skanowania twarzy oraz zbierania danych z samoopisu. Narzędzie bada realny wpływ ruchu na emocje, nastrój czy skupienie. Zgromadzone dane zostaną wykorzystane w pierwszym na świecie badaniu w czasie rzeczywistym, wychwytującym indywidualne zmiany w umysłach sportowców z całego świata i przekształcone w interaktywną mapę ruchu, którą można śledzić od 1 lipca.
Dotychczasowe dane wskazują, że sport jednoznacznie wpływa na wzrost poziomu emocjonalnego. Uczestniczy badania ujawniają, że po ćwiczeniach są o 16% bardziej wydajni, o 11% bardziej pewni siebie i o 9% spokojniejsi. Koszykówka jest natomiast sportem, który generuje największy wzrost poziomu emocji po treningu – 27%. Zajęcia fitness przekładają się na wzrost o 16%, a bieganie o 10%.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.