ASICS docenia znaczenie sportu w nowej kolekcji i tworzy globalną mapę
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS wprowadza na rynek nową linię produktową pod nazwą CELEBRATION OF SPORT. Kolekcja odświeża obuwie oraz odzież we wszystkich kluczowych segmentach, jak między innymi bieganie czy piłka siatkowa. Ponadto, w ramach kampanii Uplifting Minds, marka tworzy globalną mapę, pokazującą, jak różne sporty wpływają na stan poznawczy i emocjonalny ludzi na całym świecie.
Kolekcja odzieży i obuwia z różnych kategorii celebruje potęgę sportu, który podnosi świat na duchu w wymagających czasach pandemii. Każdy element cechuje się jasnymi i odważnymi detalami w stylu konfetti, wizualnie czerpiąc z radości oraz siły sportu, który nabrał na znaczeniu podczas pandemii i obecnie jest istotny, jak jeszcze nigdy wcześniej.
Biegacze znajdą w nowej linii między innymi buty GEL-KAYANO 28, oferujące doskonałą stabilność i amortyzację oraz NOVABLAST 2 z zaawansowaną technologią zwrotu energii.
Poprzez CELEBRATION OF SPORT, ASICS kontynuuje misję inspirowania jak największej liczby osób do pobudzenia swoich umysłów i doświadczenia podnoszącej na duchu mocy sportu w myśl filozofii "w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Z tej okazji, japońska marka stworzyła dedykowaną platformę „Mind UplifterTM”, która stanowi połączenie nowoczesnych technologii skanowania twarzy oraz zbierania danych z samoopisu. Narzędzie bada realny wpływ ruchu na emocje, nastrój czy skupienie. Zgromadzone dane zostaną wykorzystane w pierwszym na świecie badaniu w czasie rzeczywistym, wychwytującym indywidualne zmiany w umysłach sportowców z całego świata i przekształcone w interaktywną mapę ruchu, którą można śledzić od 1 lipca.
Dotychczasowe dane wskazują, że sport jednoznacznie wpływa na wzrost poziomu emocjonalnego. Uczestniczy badania ujawniają, że po ćwiczeniach są o 16% bardziej wydajni, o 11% bardziej pewni siebie i o 9% spokojniejsi. Koszykówka jest natomiast sportem, który generuje największy wzrost poziomu emocji po treningu – 27%. Zajęcia fitness przekładają się na wzrost o 16%, a bieganie o 10%.
Porusz swój umysł z ASICS
Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
Chcę być triathlonistą – jak zacząć przygodę z tym sportem?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.