Komunikaty PR

ASICS docenia znaczenie sportu w nowej kolekcji i tworzy globalną mapę

2021-07-06  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl

Marka ASICS wprowadza na rynek nową linię produktową pod nazwą CELEBRATION OF SPORT. Kolekcja odświeża obuwie oraz odzież we wszystkich kluczowych segmentach, jak między innymi bieganie czy piłka siatkowa. Ponadto, w ramach kampanii Uplifting Minds, marka tworzy globalną mapę, pokazującą, jak różne sporty wpływają na stan poznawczy i emocjonalny ludzi na całym świecie.

Kolekcja odzieży i obuwia z różnych kategorii celebruje potęgę sportu, który podnosi świat na duchu w wymagających czasach pandemii. Każdy element cechuje się jasnymi i odważnymi detalami w stylu konfetti, wizualnie czerpiąc z radości oraz siły sportu, który nabrał na znaczeniu podczas pandemii i obecnie jest istotny, jak jeszcze nigdy wcześniej. 

Biegacze znajdą w nowej linii między innymi buty GEL-KAYANO 28, oferujące doskonałą stabilność i amortyzację oraz NOVABLAST 2 z zaawansowaną technologią zwrotu energii.  

Poprzez CELEBRATION OF SPORT, ASICS kontynuuje misję inspirowania jak największej liczby osób do pobudzenia swoich umysłów i doświadczenia podnoszącej na duchu mocy sportu w myśl filozofii "w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Z tej okazji, japońska marka stworzyła dedykowaną platformę „Mind UplifterTM”, która stanowi połączenie nowoczesnych technologii skanowania twarzy oraz zbierania danych z samoopisu. Narzędzie bada realny wpływ ruchu na emocje, nastrój czy skupienie. Zgromadzone dane zostaną wykorzystane w pierwszym na świecie badaniu w czasie rzeczywistym, wychwytującym indywidualne zmiany w umysłach sportowców z całego świata i przekształcone w interaktywną mapę ruchu, którą można śledzić od 1 lipca.

Dotychczasowe dane wskazują, że sport jednoznacznie wpływa na wzrost poziomu emocjonalnego. Uczestniczy badania ujawniają, że po ćwiczeniach są o 16% bardziej wydajni, o 11% bardziej pewni siebie i o 9% spokojniejsi. Koszykówka jest natomiast sportem, który generuje największy wzrost poziomu emocji po treningu – 27%. Zajęcia fitness przekładają się na wzrost o 16%, a bieganie o 10%.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Puchar Świata w strzelectwie już za nami. Piotrowska wystrzelała rekord Polski Biuro prasowe
2024-05-13 | 14:00

Puchar Świata w strzelectwie już za nami. Piotrowska wystrzelała rekord Polski

Zmagania strzelców na międzynarodowej arenie dobiegły końca. W minionym tygodniu najlepsi zawodnicy z całego globu sprawdzili swoje siły podczas zawodów Pucharu Świata w
Sport ASICS GEL-KAYANO 31 – adaptacyjna stabilizacja i komfort na najwyższym poziomie
2024-05-13 | 09:00

ASICS GEL-KAYANO 31 – adaptacyjna stabilizacja i komfort na najwyższym poziomie

ASICS wprowadza na rynek najnowszą odsłonę butów biegowych GEL-KAYANO 31. Jest to jedna z najpopularniejszych serii ze wzmocnioną stabilizacją, wyprodukowana z myślą o pronatorach.
Sport Rexona oficjalnym Partnerem Polskiej Siatkówki
2024-05-11 | 10:22

Rexona oficjalnym Partnerem Polskiej Siatkówki

Na sportowych korytarzach krążą legendy o niezwykłej skuteczności, szybkości działania i nowym wymiarze wsparcia dla zawodników. To Rexona, nowy uczestnik siatkarskich rozgrywek,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Zdrowie

Jan Kliment i Lenka Klimentová: Po tym, jak niespodziewanie zmarł nasz przyjaciel, zrobiliśmy serię badań kontrolnych. Trzeba się badać, zanim choroba daje o sobie znać

Tancerze mają świadomość, że nawet groźna choroba przez długi czas może nie dawać żadnych objawów, dlatego też, by wykryć każdą nieprawidłowość już na wczesnym etapie, warto przeprowadzać regularne badania kontrolne. Jakiś czas temu Lenka i Jan Kliment bardzo boleśnie przeżyli nagłą śmierć swojego przyjaciela i jak zaznaczają, ta tragedia dała im wiele do myślenia. Od tego czasu diametralnie zmienili swoje podejście do profilaktyki.