ASICS docenia znaczenie sportu w nowej kolekcji i tworzy globalną mapę
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS wprowadza na rynek nową linię produktową pod nazwą CELEBRATION OF SPORT. Kolekcja odświeża obuwie oraz odzież we wszystkich kluczowych segmentach, jak między innymi bieganie czy piłka siatkowa. Ponadto, w ramach kampanii Uplifting Minds, marka tworzy globalną mapę, pokazującą, jak różne sporty wpływają na stan poznawczy i emocjonalny ludzi na całym świecie.
Kolekcja odzieży i obuwia z różnych kategorii celebruje potęgę sportu, który podnosi świat na duchu w wymagających czasach pandemii. Każdy element cechuje się jasnymi i odważnymi detalami w stylu konfetti, wizualnie czerpiąc z radości oraz siły sportu, który nabrał na znaczeniu podczas pandemii i obecnie jest istotny, jak jeszcze nigdy wcześniej.
Biegacze znajdą w nowej linii między innymi buty GEL-KAYANO 28, oferujące doskonałą stabilność i amortyzację oraz NOVABLAST 2 z zaawansowaną technologią zwrotu energii.
Poprzez CELEBRATION OF SPORT, ASICS kontynuuje misję inspirowania jak największej liczby osób do pobudzenia swoich umysłów i doświadczenia podnoszącej na duchu mocy sportu w myśl filozofii "w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Z tej okazji, japońska marka stworzyła dedykowaną platformę „Mind UplifterTM”, która stanowi połączenie nowoczesnych technologii skanowania twarzy oraz zbierania danych z samoopisu. Narzędzie bada realny wpływ ruchu na emocje, nastrój czy skupienie. Zgromadzone dane zostaną wykorzystane w pierwszym na świecie badaniu w czasie rzeczywistym, wychwytującym indywidualne zmiany w umysłach sportowców z całego świata i przekształcone w interaktywną mapę ruchu, którą można śledzić od 1 lipca.
Dotychczasowe dane wskazują, że sport jednoznacznie wpływa na wzrost poziomu emocjonalnego. Uczestniczy badania ujawniają, że po ćwiczeniach są o 16% bardziej wydajni, o 11% bardziej pewni siebie i o 9% spokojniejsi. Koszykówka jest natomiast sportem, który generuje największy wzrost poziomu emocji po treningu – 27%. Zajęcia fitness przekładają się na wzrost o 16%, a bieganie o 10%.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.