Komunikaty PR

ASICS GEL-KAYANO powraca w nowej wersji

2021-06-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.28 MB )

Marka ASICS już po raz 28. odświeżyła jeden z swoich kultowych modeli biegowych, który zadebiutował na rynku 25 lat temu. GEL-KAYANO 28. słynie z wyjątkowej stabilności, a jego najnowsza odsłona stawia na poczucie komfortu i płynności oraz amortyzację.

Za dodatkową amortyzację w butach ASICS GEL-KAYANO 28 odpowiada pianka FF Blast. Zapewnia responsywne odbicie, gwarantując bardziej dynamiczne odczucia. Nowością jest specjalnie zaprojektowania, niskoprofilowa struktura pięty, która umożliwia bardziej efektywną pracę palców oraz stabilny bieg wraz z poczuciem komfortu. Całość wspiera technologia DYNAMIC DUOMAX, minimalizująca nadmierne przechylanie stopy do wewnątrz.

W nowym modelu istotną rolę odgrywa także dostosowana do płci technologia 3D SPACE CONSTRUCTION, która współgra z materiałem piankowym FF Blast podczas kontaktu z podłożem, jednocześnie zwiększając ogólną wygodę użytkowania butów.

Zaawansowana stabilność zapewnia biegaczom odpowiedni spokój. Ma to szczególne znaczenie, jeśli dosłownie nie widzisz przed sobą podłoża i musisz wiedzieć, że twoje buty gwarantują nie tylko stabilizację, ale również wsparcie na całym dystansie – powiedziała Joanna Mazur, paraolimpijka, mistrzyni Europy i świata w biegach średniodystansowych.

Model ASICS GEL-KAYANO 28 jest dostępny w sprzedaży od 7 czerwca na ASICS.com, Eobuwie.pl, ButyJana.pl i w Sklepach Biegacza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.