ASICS gotowy na nowy sezon. Najbardziej innowacyjna linia tenisowa w historii
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS przedstawia najbardziej innowacyjną linię produktów do tenisa ziemnego w swojej historii. W jej skład wchodzą buty COURT FF3, GEL-RESOLUTION 9, a także zaawansowana technicznie odzież.
Kolekcja powstała pod nadzorem specjalistów z Instytutu Sportu i Nauki w japońskim Kobe, gdzie każdy nowy produkt jest rygorystycznie testowany zgodnie z czterema zasadami filozofii projektowania marki: testy sportowców, badania biomechaniczne, rzemiosło oraz zrównoważone innowacje.
COURT FF3
Buty zostały opracowane przy ścisłej współpracy z 21-krotnym zwycięzcą turniejów Wielkiego Szlema, Novakiem Djokoviciem. Posiadają pierwszą w branży tenisowej trzyczęściową podeszwę zewnętrzną, która zapewnia większą elastyczność i wygodę niż kiedykolwiek wcześniej. Wyniki testów biomechanicznych wykazały, że uderzenie w punkcie kontaktu z podłożem jest o 7% mniejsze w porównaniu z poprzednim modelem, minimalizując obciążenie ciała i umożliwiając szybszą regenerację.
Jestem dumny, że mogę dzielić z ASICS swoją sportową podróż przy okazji premiery najnowszej kolekcji. Bezpośrednio współpracowałem z zespołem w Europie i Japonii, aby jeszcze bardziej ulepszyć wersję modelu COURT FF. Na obecnym etapie mojej kariery buty muszą dawać mi na korcie pewność siebie oraz pasować do mojego stylu gry. Właśnie to otrzymuję od ASICS. Marka rozumie moje potrzeby, z zaangażowaniem pracując nad każdym detalem, co bardzo cenię i szanuję – powiedział Novak Djoković.
GEL-RESOLUTION 9
Buty stworzone z myślą o zawodnikach preferujących grę z głębi kortu. Zapewniają responsywną reakcję na ruch oraz bardzo dobre wyczucie przestrzeni. Są również synonimem stabilności. Przeprojektowana technologia DYNAWRAP odpowiada za utrzymanie stopy, podczas gdy nowa konstrukcja DYNAWALL poprawia czas reakcji na przejście z obrony do ataku. Wyniki wskazują na postęp w tym zakresie aż o 4,5% względem poprzedniej wersji.
NOWA OFERTA ODZIEŻY
Gama odzieży tenisowej ASICS została całkowicie przeprojektowana z myślą o maksymalnym komforcie podczas gry. Powstała zgodnie z koncepcją ZERO DISTRACTION z ulepszonymi rozmiarami, wygodniejszym krojem oraz strategicznie rozmieszczoną technologią w miejscach, w których tenisiści najbardziej jej potrzebują.
Z dumą przedstawiamy naszą nową kolekcję tenisową na 2023 rok. Każdy z produktów wpisuje się w naszą filozofię projektowania. Dzięki niej, opracowaliśmy zupełnie nową ofertę dla tenisistów, którzy mogą skupić się na tym, co najważniejsze, czyli na grze. Niezależnie od poziomu, jaki prezentują, wszyscy zawodnicy otrzymują technologiczne i designerskie rozwiązania, jakich na światowym rynku jeszcze nie było – stwierdził Gary Raucher, wiceprezes ASICS EMEA.
Produkty z nowej kolekcji będą dostępne od 1 stycznia 2023 roku na ASICS.com i Strefatenisa.com.pl.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.