ASICS odświeża biegową legendę – GEL-CUMULUS 23
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Lekka podeszwa środkowa FLYTEFOAM oraz technologia 3D SPACE CONSTRUCTION to kluczowe cechy 23. wersji kultowego obuwia biegowego – ASICS GEL-CUMULUS. Odświeżony model został zaprojektowany w taki sposób, aby zapewniać jeszcze więcej komfortu i amortyzacji podczas pokonywania kolejnych kilometrów.
Marka ASICS wyniosła swój flagowy model na wyższy poziom, koncentrując się na wygodzie oraz przyciągającym wzrok designie. Ulepszone i bardzo wszechstronne buty pozwalają czerpać z biegania maksimum radości w myśl idei „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.
Projektanci wykorzystali technologię GEL w połączeniu z grubszą warstwą ultralekkiej podeszwy środkowej FLYTEFOAM, która zapewnia amortyzację i wygodę, jednocześnie utrzymując odpowiednią responsywność buta. Bezszwowa cholewka z siateczki otula stopę, gwarantując dodatkową warstwę komfortu.
Zaawansowana technologia 3D SPACE CONSTRUCTION wspiera określone obszary pod stopami w zależności od płci biegacza. Oznacza to, że model ASICS GEL-CUMULUS 23 jest zoptymalizowany pod kątem stylu biegania zarówno kobiet, jak i mężczyzn.
Płynniejszy krok pozwala jeszcze dłużej cieszyć się radością z samego biegania. Nasz najnowszy model zapewnia maksymalną amortyzację, wygodę, pozostając jednocześnie responsywnym i lekkim. Jest idealnym rozwiązaniem do codziennego treningu bez względu na poziom zaawansowania. Sport szczególnie teraz nabrał zupełnie nowego znaczenia. Podnosi nas na duchu, pozwala zapomnieć o społecznej kwarantannie, dlatego GEL-CUMULUS 23 jest propozycją dla wszystkich, którzy właśnie w bieganiu poszukują mentalnej równowagi – powiedział Shuhei Takemura, manager w zespole rozwoju biegania wyczynowego i obuwia w ASICS.
ASICS GEL-CUMULUS 23 zadebiutował na rynku 1 maja br. i jest dostępny zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online ASICS. W szerszym zakresie będzie natomiast dostępny od 1 czerwca br. na Eobuwie.pl, ButyJana.pl, Sklepbiegacza.pl oraz specjalistycznych sklepach biegowych.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.