Komunikaty PR

ASICS odświeża biegową legendę – GEL-CUMULUS 23

2021-05-12  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.17 MB )

Lekka podeszwa środkowa FLYTEFOAM oraz technologia 3D SPACE CONSTRUCTION to kluczowe cechy 23. wersji kultowego obuwia biegowego – ASICS GEL-CUMULUS. Odświeżony model został zaprojektowany w taki sposób, aby zapewniać jeszcze więcej komfortu i amortyzacji podczas pokonywania kolejnych kilometrów.

Marka ASICS wyniosła swój flagowy model na wyższy poziom, koncentrując się na wygodzie oraz przyciągającym wzrok designie. Ulepszone i bardzo wszechstronne buty pozwalają czerpać z biegania maksimum radości w myśl idei „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.

Projektanci wykorzystali technologię GEL w połączeniu z grubszą warstwą ultralekkiej podeszwy środkowej FLYTEFOAM, która zapewnia amortyzację i wygodę, jednocześnie utrzymując odpowiednią responsywność buta. Bezszwowa cholewka z siateczki otula stopę, gwarantując dodatkową warstwę komfortu.

Zaawansowana technologia 3D SPACE CONSTRUCTION wspiera określone obszary pod stopami w zależności od płci biegacza. Oznacza to, że model ASICS GEL-CUMULUS 23 jest zoptymalizowany pod kątem stylu biegania zarówno kobiet, jak i mężczyzn.

Płynniejszy krok pozwala jeszcze dłużej cieszyć się radością z samego biegania. Nasz najnowszy model zapewnia maksymalną amortyzację, wygodę, pozostając jednocześnie responsywnym i lekkim. Jest idealnym rozwiązaniem do codziennego treningu bez względu na poziom zaawansowania. Sport szczególnie teraz nabrał zupełnie nowego znaczenia. Podnosi nas na duchu, pozwala zapomnieć o społecznej kwarantannie, dlatego GEL-CUMULUS 23 jest propozycją dla wszystkich, którzy właśnie w bieganiu poszukują mentalnej równowagi – powiedział Shuhei Takemura, manager w zespole rozwoju biegania wyczynowego i obuwia w ASICS.

ASICS GEL-CUMULUS 23 zadebiutował na rynku 1 maja br. i jest dostępny zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online ASICS. W szerszym zakresie będzie natomiast dostępny od 1 czerwca br. na Eobuwie.pl, ButyJana.pl, Sklepbiegacza.pl oraz specjalistycznych sklepach biegowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.