ASICS pisze list do Igi Świątek – najlepszej tenisistki świata
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
To już oficjalne – Iga Świątek została pierwszą rakietą świata i otwiera najnowszy ranking WTA. Polka zrobiła historyczny krok w swojej karierze, wspinając się na sam szczyt kobiecego tenisa. – To surrealistyczny moment w moim życiu i karierze – powiedziała ambasadorka marki ASICS, która w sobotę wygrała już trzeci turniej z rzędu, tym razem w Miami, pokonując w dwóch setach Naomi Osakę. Japońska marka doceniła wyczyn Igi, składając jej gratulacje w formie inspirującego listu.
ASICS współpracuje z Igą Świątek od końca 2019 roku, kiedy Polka zajmowała 49. pozycję w rankingu WTA. W ciągu trzech lat tenisistka przebojem wdarła się do światowej czołówki, po drodze wygrywając wiele prestiżowych turniejów oraz triumfując w wielkoszlemowym French Open w 2020 roku. Naturalnie, gdy nieoczekiwanie karierę sportową zakończyła dotychczasowa „jedynka” Ashleigh Barty, Świątek zastąpiła Australijkę na tenisowym szczycie.
Pierwsza pozycja w rankingu WTA to surrealistyczny moment w moim życiu i karierze. Wsparcie mojej rodziny, zespołu oraz fanów doprowadziło mnie do miejsca, w którym obecnie jestem, ale jednocześnie utwierdza mnie w przekonaniu, że to dopiero początek. Sukces nie byłby również możliwy bez sponsorów. Dzięki produktom ASICS, mogę skupić się wyłącznie na grze, a na korcie czuję prawdziwą różnicę. Mam nadzieję, że przed nami wiele owocnych lat – powiedziała Iga Świątek.
Nasza współpraca z Igą jest bardzo ekscytująca. Jest wspaniałą ambasadorką nie tylko naszej marki, ale przede wszystkim całego tenisa, jako wzór do naśladowania oraz sportowiec, który doskonale odzwierciedla ideę zdrowego ciała w zdrowym duchu. Iga ma wielką mentalną siłę oraz ogromny talent, dlatego jesteśmy przekonani, że największe sportowe chwile są nadal przed nią – podsumował Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Sobotni, finałowy triumf w Miami był dla Igi jednocześnie 17. zwycięskim meczem z rzędu.
Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę!
Porusz swój umysł z ASICS
Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Enej: Przygotowujemy się do świątecznej trasy koncertowej. Kiedyś tradycja kolędowania była naturalna, a dzisiaj młodzież się tego wstydzi
Za muzykami zespołu Enej niezwykle pracowite miesiące – premiera nowego albumu, imprezy promocyjne, dziesiątki koncertów. Ale i pod koniec roku Piotr Sołoducha i Mirosław Ortyński nie zamierzają próżnować. Już teraz przygotowują się bowiem do świątecznej trasy, podczas której będzie można usłyszeć autorskie aranżacje najpiękniejszych polskich i ukraińskich kolęd okraszone ciekawymi opowieściami.
Moda
Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.
Edukacja
Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.