Komunikaty PR

ASICS pisze list do Igi Świątek – najlepszej tenisistki świata

2022-04-04  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.15 MB )

To już oficjalne – Iga Świątek została pierwszą rakietą świata i otwiera najnowszy ranking WTA. Polka zrobiła historyczny krok w swojej karierze, wspinając się  na sam szczyt kobiecego tenisa. – To surrealistyczny moment w moim życiu i karierze – powiedziała ambasadorka marki ASICS, która w sobotę wygrała już trzeci turniej z rzędu, tym razem w Miami, pokonując w dwóch setach Naomi Osakę. Japońska marka doceniła wyczyn Igi, składając jej gratulacje w formie inspirującego listu.

ASICS współpracuje z Igą Świątek od końca 2019 roku, kiedy Polka zajmowała 49. pozycję w rankingu WTA. W ciągu trzech lat tenisistka przebojem wdarła się do światowej czołówki, po drodze wygrywając wiele prestiżowych turniejów oraz triumfując w wielkoszlemowym French Open w 2020 roku. Naturalnie, gdy nieoczekiwanie karierę sportową zakończyła dotychczasowa „jedynka” Ashleigh Barty, Świątek zastąpiła Australijkę na tenisowym szczycie.

Pierwsza pozycja w rankingu WTA to surrealistyczny moment w moim życiu i karierze. Wsparcie mojej rodziny, zespołu oraz fanów doprowadziło mnie do miejsca, w którym obecnie jestem, ale jednocześnie utwierdza mnie w przekonaniu, że to dopiero początek. Sukces nie byłby również możliwy bez sponsorów. Dzięki produktom ASICS, mogę skupić się wyłącznie na grze, a na korcie czuję prawdziwą różnicę. Mam nadzieję, że przed nami wiele owocnych lat – powiedziała Iga Świątek.

Nasza współpraca z Igą jest bardzo ekscytująca. Jest wspaniałą ambasadorką nie tylko naszej marki, ale przede wszystkim całego tenisa, jako wzór do naśladowania oraz sportowiec, który doskonale odzwierciedla ideę zdrowego ciała w zdrowym duchu. Iga ma wielką mentalną siłę oraz ogromny talent, dlatego jesteśmy przekonani, że największe sportowe chwile są nadal przed nią – podsumował Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

Sobotni, finałowy triumf w Miami był dla Igi jednocześnie 17. zwycięskim meczem z rzędu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę! Biuro prasowe
2024-10-01 | 12:34

Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę!

Kilka razy w tygodniu sport uprawia prawie połowa Polaków, a codziennie niemal jedna czwarta. W dodatku blisko dwie trzecie z nas pomaga sobie w treningach, używając
Sport Porusz swój umysł z ASICS
2024-09-25 | 10:00

Porusz swój umysł z ASICS

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych
Sport Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
2024-09-25 | 08:50

Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec

Poniedziałek, 30 września będzie ostatnim dniem, aby ukończyć wyzwanie sportowe na rzecz dzieci chorych na nowotwory - wspólnie musimy osiągnąć nasz cel, czyli zebrać 2

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.