Komunikaty PR

ASICS przestawia siatkarską nowość – SKY ELITE FF2

2021-06-28  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl

Marka ASICS wprowadza na rynek drugą odsłonę butów do piłki siatkowej SKY ELITE FF2. W najnowszym modelu zostały zastosowane zaawansowane technologie wsparcia odbicia i stabilizacji lądowania po wyskoku. W obuwiu na co dzień występują Joanna Wołosz i Fabian Drzyzga.

W projektowanie butów zostali zaangażowani reprezentantka Niemiec, Louisa Lippmann, reprezentant Włoch, Filippo Lanza oraz Japonii, Masahiro Yanagida. Wnioski ze współpracy z profesjonalnymi graczami przełożyły się na wdrożenie innowacyjnych cech konstrukcyjnych, jak zakrzywiony kształt pięty, który przekłada się na siłę odbicia czy technologia FLYTEFOAM Propel, amortyzująca lądowanie.

Poprzez nowatorskie rozwiązania produkcyjne, zwiększamy wydajność siatkarzy podczas gry. Projektowaliśmy ten model z myślą o ruchu skoku od pierwszego kroku aż do lądowania. Wierzymy, że tworzymy buty, które potrafią podnieść zarówno umysł, jak i ciało. Jest to zgodne z naszą założycielską filozofią, towarzyszącą nam do dziś – powiedział Hiroyuki Ichikawa z zespołu projektowego ASICS.

Pewność siebie, wiara we własne umiejętności są dla mnie bardzo ważne. Kiedy czuję się pewnie, mogę wznosić się na jeszcze wyższy poziom. Dzięki temu jestem lepszym graczem i kolegą z drużyny, a to oznacza, że mogę podejmować ryzyko oraz inspirować innych. W butach SKY ELITE FF2 mogę skakać jeszcze wyżej i mam niezbędne poczucie komfortu – dodał Filippo Lanza, siatkarski wicemistrz świata z 2015 r.

Buty będzie można nabyć na stronie ASICS.com od 1 lipca. Modele w dedykowanej kolorystyce Sunrise Red, która nawiązuje do miasta Tokio i jest symbolem nadziei oraz oddania sportowców, pojawią się w sprzedaży jeszcze tego lata.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.