ASICS przybliża biegowe nowości w duchu „Move Your Mind”
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
GEL-NIMBUS 26 i NOVABLAST 4 – ultralekkie, dopasowujące się do stopy, z maksymalną amortyzacją i bardzo wygodne modele biegowe, które stanowią trzon tegorocznej kolekcji marki ASICS. Ponadto, zaawansowana technologicznie odzież wyprodukowana z szybkoschnących materiałów pochodzących w zdecydowanej większości z recyklingu. Japońska marka zaprezentowała najnowszy asortyment podczas spotkania zorganizowanego w Sklepie Biegacza na warszawskim Powiślu. Eventowi przyświecało globalne hasło „Move Your Mind”, czyli „porusz swój umysł”.
ASICS i Sklep Biegacza wspólnie zaprosili do świata japońskiej marki, dzieląc się nowinkami technologicznymi, zdradzając kulisy produkcji oraz innowacji zastosowanych w biegowym asortymencie.
Model GEL-NIMBUS 25 jest synonimem komfortu oraz wygody. Zaawansowane, niezależne testy produktowe pozycjonują te buty w ścisłej czołówce najbardziej komfortowych biegówek. Natomiast wprowadzona po raz pierwszy w 2020 roku linia NOVABLAST szybko stała się najszybciej rozwijającą się franczyzą ASICS na całym świecie. Zaledwie trzy lata po premierze, model ugruntowuje swoją pozycję wśród kultowych butów biegowych, po które sięgają zarówno zawodowi sportowcy, jak i biegacze amatorzy.
Zgodnie z hasłem „Move Your Mind”, poruszamy nie tylko ciała, ale również umysły. Dążymy do tego, aby zachęcić do podejmowania aktywności fizycznej możliwie największą liczbę osób, które na co dzień poszukują motywacji, inspiracji czy zewnętrznego bodźca do działania. Regularne uprawianie sportu korzystnie wpływa na naszą kondycję psychiczną, a potwierdzają to nasze badania. Sport to nie tylko odpowiednio dopasowany sprzęt, odzież czy buty, to przede wszystkim satysfakcja z realizacji celów, czas spędzony w zgodzie z samym sobą oraz możliwość odcięcia się od trudów codzienności chociaż na jakiś czas. Jako marka zaangażowana społecznie, opowiadamy nie tylko o najnowszych produktach w naszej ofercie, ale najmocniejszy akcent stawiamy na emocje, które stoją za historią każdego sportowca, niezależnie od tego, czy jest zawodowcem czy amatorem – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Spotkanie w Sklepie Biegacza wprowadziło uczestników w świat marki, jej filozofię założycielską, czyli „w zdrowym ciele, zdrowych duch”, a także stanowiło platformę wymiany myśli oraz biegowej wiedzy. Na miejscu nie zabrakło dedykowanych stacji tematycznych, informacji o produktowych nowościach oraz dedykowanej aktywności fizycznej na świeżym powietrzu.
Poza ambasadorami ASICS, Katarzyną Jankowską i Arkadiuszem Gardzielewskim, w spotkaniu wzięli również udział psycholog sportu, Monika Świątek i Brand Trainer ASICS, Kacper Kościelniak. Wszyscy byli do dyspozycji zebranych gości, a także przedstawili na scenie swój punkt widzenia dotyczący produktów i ich wpływu na ciało oraz umysł.
Ponadto, o godz. 18:00 wszyscy chętnie mogli przetestować modele ASICS GEL-NIMBUS 26 i NOVABLAST 4 w ramach treningu otwartego.
A co o najnowszych modelach biegowych mówią ambasadorzy ASICS?
Katarzyna Jankowska: – Czwarta edycja butów NOVABLAST została wyposażona w piankę FF BLAST PLUS ECO, która zapewnia biegaczom charakterystyczne odbicie i zaawansowaną responsywność. Zastosowanie innowacyjnej, lekkiej amortyzacji jednocześnie podkreśla zaangażowanie ASICS w ochronę środowiska. Pianka jest wykonana w co najmniej 20% z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych. NOVABLAST 4 jest również pierwszym modelem z oznaczeniem „CO2e”, będącym gwarancją przejrzystości w zakresie zrównoważonego rozwoju ASICS. Uwielbiam ten model przede wszystkim za unikalną podeszwę, zapewniającą maksymalne odbicie na każdym kroku. Jest to najlepszy wybór dla wszystkich, którzy potrzebują podczas biegu dodatkowej energii.
Arkadiusz Gardzielewski: – Tak, jak jego poprzednik, okrzyknięty przez niezależne testy i środowisko biegaczy najbardziej komfortowym butem do biegania, ASICS GEL-NIMBUS 26 wykorzystuje technologię amortyzacji FF BLAST PLUS ECO. Lekka, responsywna, kojarząca się z chmurą pianka została wykonana w 24% z materiałów roślinnych i recycklingowalnych, takich jak włókno pozostałe po przetwórstwie trzciny cukrowej. Moje odczucia jako biegacza mogą być jednoznaczne. To najbardziej wygodny but, jaki miałem na nodze. Doskonały zarówno na dłuższe wybiegania, jak i krótsze akcenty treningowe.
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.