Komunikaty PR

ASICS rozruszał Paryż

2024-06-04  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Marka ASICS, która jest oficjalnym partnerem miasta-gospodarza igrzysk olimpijskich, na jeden dzień zamieniła centrum Paryża w kort tenisowy. Event stanowił wstęp do drugiego w tym roku turnieju Wielkiego Szlema, a także miał na celu promocję mentalnych aspektów związanych z grą w tenisa.

Jednodniowe wydarzenie otwarte dla wszystkich, w samym sercu Paryża na Place de la République, powitało setki paryżan na korcie, aby mogli doświadczyć mentalnych, pozytywnych aspektów gry w tenisa. Uczestnicy mogli zapisać się z wyprzedzeniem lub po prostu pojawić się tego dnia i dołączyć.

Sportowcy ASICS również uczestniczyli w wydarzeniu przez cały dzień, w tym Alex de Minaur, Matteo Berrettini, Harriet Dart i inni. W evencie wzięła również udział najświeższa ambasadorska ASICS, Ons Jabeur. – Zawsze identyfikowałam się z marką ASICS, zwłaszcza dlatego, że podzielamy te same wartości. Wierzę, że uprawianie sportu pomaga zachować zdrowy umysł, zwłaszcza młodemu pokoleniu. Naprawdę chciałabym, aby wejście na kort przyniosło innym radość i spokój umysłu.  Jestem dumna, że mogę rozpocząć moją współpracę z ASICS, przekazując ten kort tenisowy miastu Paryż, aby zachęcić więcej osób do gry w tenisa i doświadczyć poprawy stanu psychicznego – powiedziała Ons Jabeur.

W trakcie spotkania, specjalnie zbudowany na tę okazję kort został symbolicznie przekazany miastu Paryż. ASICS i stolica Francji ogłosiły w listopadzie 2023 roku dwuletnie partnerstwo, którego celem jest organizacja bezpłatnych wydarzeń odbywających się w Paryżu, integrujących aktywność fizyczną z codziennym życiem paryżan. Tenisowy event był kolejnym krokiem tego partnerstwa, dając paryżanom możliwość gry w tenisa w centrum miasta i odczuwania pozytywnych korzyści psychicznych płynących ze sportu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.