Komunikaty PR

ASICS ubierze paraolimpijską reprezentację uchodźców

2024-08-27  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

ASICS dostarczy oficjalną odzież sportową i obuwie dla ośmiu sportowców oraz dwóch biegaczy-przewodników wybranych do paraolimpijskiej reprezentacji uchodźców. Impreza w Paryżu rozpocznie się 28 sierpnia br.

Oficjalna odzież sportowa ma wzór „Yagasuri”, który reprezentuje determinację i siłę, oraz zawiera symbol Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego w kolorach czerwonym, niebieskim i zielonym. Zastosowany materiał jest lekki, doskonale wchłania wodę oraz jest szybkoschnący.

Paraolimpijska drużyna uchodźców składa się ze sportowców, którzy pokonali ekstremalne przeciwności losu, aby wziąć udział w igrzyskach paraolimpijskich w Paryżu. Będzie to również pierwsza reprezentacja, która przemaszeruje podczas ceremonii otwarcia na Place de la Concorde.

Czujemy się bardziej jak rodzina niż zespół. Między nami jest wiele podobieństw i doskonale się rozumiemy. Możliwość reprezentowania na imprezie czterolecia tak wielu uchodźców i osób z niepełnosprawnościami, jest dla nas wszystkich wielkim wyróżnieniem – mówi Ibrahim Al Hussein, który wystartuje w paratriathlonie.Moim marzeniem jest wywalczenie pierwszego w historii medalu dla paraolimpijskiej drużyny uchodźców. Jeśli tak się stanie, przekaz będzie bardzo mocny. Pokażemy, że nigdy nie należy się poddawać i zawsze trzeba mieć nadzieję na lepsze jutro – dodała Zakia Khudadadi, zawodnika parataekwondo.

Dla nas, jako firmy zaangażowanej społecznie, to wielki honor, że możemy wspierać paraolimpijską reprezentację uchodźców. Możliwość zobaczenia w akcji tych wyjątkowych sportowców, to prawdziwa inspiracja, spełnione marzenie, ale również refleksja nad symbiozą w społeczeństwie. ASICS angażuje się w działania, które przyczyniają się do poprawy zdrowia fizycznego i psychicznego w oparciu o naszą filozofię – „w zdrowym ciele, zdrowych duch”. Konsekwentnie promujemy aktywność fizyczną, która powinna być dostępna dla każdego, bez względu na płeć, pochodzenie czy możliwości ekonomiczne. Sport musi łączyć, a nie dzielić – podsumowuje Yasuhito Hirota, prezes i dyrektor generalny ASICS Corporation.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bałtyk-Bieszczady Tour – 72 godziny na rowerze miejskim Biuro prasowe
2024-08-26 | 07:00

Bałtyk-Bieszczady Tour – 72 godziny na rowerze miejskim

Krzysztof Fechner, ultrakolarz z Zielonej Góry, niedawno został rekordzistą Polski w kategorii „Najdłuższy dystans pokonany rowerem w ciągu miesiąca”. W ciągu
Sport Strzał w dziesiątkę – Rekord Guinnessa na najwyższy wynik w łucznictwie
2024-08-23 | 09:00

Strzał w dziesiątkę – Rekord Guinnessa na najwyższy wynik w łucznictwie

Już niebawem brązowy medalista Mistrzostw Europy Juniorów w łucznictwie, Dawid Malicki, stanie przed niezwykłym światowym wyzwaniem. Podejmie próbę pobicia rekordu
Sport Dołącz do świętowania 100. rocznicy pierwszego maratonu w Polsce
2024-08-21 | 10:00

Dołącz do świętowania 100. rocznicy pierwszego maratonu w Polsce

Już 7 września będziemy świętować 100-lecie pierwszego biegu maratońskiego nad Wisłą! W ten szczególny dzień z pewnością nie zabraknie atrakcji. Przygotowaliśmy wyjątkowy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści

Mówi się, że poprzez dobór garderoby wyrażamy swoją osobowość, ale jak podkreśla stylista, w tym przypadku na pewno nie wchodzą w grę ubrania z mocno wyeksponowanym logo. Bo choć można cenić daną markę odzieżową, to przecież nie trzeba być jej żywą reklamą, a już poniżej wszelkiego poziomu jest noszenie podróbek kupionych za grosze. Zdaniem Tomasza Jacykowa trzeba też wiedzieć, jak i gdzie prezentować luksusowe ubrania czy dodatki, bo w odpowiednich miejscach i przez odpowiednich ludzi zostaną one zauważone, a gdzie indziej nikt nawet się nie zorientuje, że są z najwyższej półki i kosztowały krocie.

Konsument

Po e-papierosy sięgnęła już ponad połowa polskich nastolatków. Szara strefa znacząco napędza sprzedaż nieletnim [AUDIO]

59 proc. polskich nastolatków sięgnęło kiedykolwiek po jednorazowe e-papierosy – wynika z badania Fusion Labs i MOYA. Ponad połowa wapujących nastolatków deklaruje, że jeśli te produkty znikną ze sklepowych półek, będą korzystać z innych kanałów dystrybucji albo sięgną po inne wyroby nikotynowe. – To nie zakazy, ale edukacja i efektywna walka z szarą strefą i nielegalną dystrybucją mogą się przyczynić do ograniczenia tego problemu – mówi Cezary Wytych, prezes firmy Fusion Labs, która jest współtwórcą kampanii „MOYA Odpowiedzialność”.

Farmacja

Ogromny postęp w leczeniu dotychczas nieuleczalnego rdzeniowego zaniku mięśni. Poprawę stanu zdrowia i kondycji psychicznej odnotowało aż 80 proc. pacjentów

Rdzeniowy zanik mięśni (SMA) jeszcze do niedawna był chorobą nieuleczaną, prowadzącą do ciężkiej niepełnosprawności i śmieci. Od kilku lat jest jednak leczony przełomową terapią, którą w Polsce objęto niemal całą grupę pacjentów. Badania przeprowadzone po ponad pięciu latach leczenia pokazują, że 80 proc. z nich odnotowało zdecydowaną poprawę stanu zdrowia i jakości życia, co przejawia się m.in. w większej samodzielności i powrocie do normalnego, codziennego funkcjonowania. Ponad 70 proc. pacjentów pediatrycznych zauważyło, że dzięki terapii niektóre objawy SMA całkowicie u nich ustąpiły, a 80 proc. chorych zadeklarowało znaczącą poprawę samopoczucia i komfortu psychicznego.