ASICS uruchamia wirtualną akademię tenisa
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent odzieży sportowej, ASICS uruchomił nowy projekt skierowany do społeczności tenisa ziemnego. Wirtualna akademia zapewnia wszystkim entuzjastom tego sportu nieograniczony dostęp do szkoleń oraz porad ekspertów współpracujących z japońską marką. Jednym z nich jest Patrick Mouratoglou, trener 23-krotnej triumfatorki turniejów wielkoszlemowych, Sereny Williams.
Niezależne badania przygotowane w 2019 r. przez globalną firmę MetrixLab wskazują, że 90% tenisistów polega na zaleceniach trenerów w zakresie poprawy swojej gry. Większość opiekunów przywołuje jednak permanentny brak czas oraz zasobów na bieżące śledzenie wszystkich nowinek, a także realizację pełnych planów treningowych.
Wirtualna akademia tenisa ma ułatwić trenerom, ale również samym tenisistom dostęp do potrzebnych im informacji. W skład ekspertów ASICS weszli zawodowi trenerzy, specjaliści od treningu siłowego, fizjoterapeuci oraz psycholodzy sportu, którzy na dedykowanej platformie społecznościowej będą dzielić się merytorycznymi artykułami i materiałami wideo, uwzględniającymi najnowsze, treningowe trendy.
Wiemy, jaką rolę w rozwoju każdego zawodnika pełni trener, zarówno na korcie, jak i poza nim. Naszym wiodącym celem jest wspieranie szkoleniowców w zakresie dostępu do najnowszej wiedzy eksperckiej, aby mogli w pełni poświęcić się rozwojowi swoich podopiecznych, sukcesywnie poprawiając ich grę – powiedział Gary Raucher, wiceprezes wykonawczy ASICS.
Użytkownicy uzyskają także dostęp do indywidualnych sesji szkoleniowych, dzięki którym dowiedzą się, jak określić styl gry oraz dobrać odpowiednie produkty, aby nie tylko poprawić wyniki, ale również zapobiec kontuzjom. – Poza aspektem poradnikowym, zależy nam na tym, aby tenisiści świadomie wybierali obuwie dostosowane do sposobu i miejsca ich gry. Buty do tenisa mogą wydawać się bardzo podobne, ale każdy z nich jest wyposażony w określoną technologię, wspierającą i chroniącą naturalny ruch stopy. Jest to szczególnie istotne w zakresie prewencji przeciw kontuzjami – dodała Rene Zandbergen, dyrektor ds. innowacji produktowych ASICS Tennis.
Założycielem i prezesem akademii jest Patrick Mouratoglou, który opiekuje się najlepszymi zawodnikami na świecie, a Amerykankę, Serenę Williams doprowadził do dziesięciu zwycięstw w turniejach Wielkiego Szlema, a także olimpijskiego złota w Londynie. – Bycie trenerem oznacza pomaganie podopiecznym w wydobyciu z nich pełnego, sportowego potencjału. Dzięki nowej, wirtualnej platformie wymiana wiedzy oraz doświadczeń stała się jeszcze łatwiejsza. Rozpoczynając rok temu współpracę z marką ASICS, mieliśmy jeden cel – przyczynić się do rozwoju dyscypliny. Uruchamiając ten unikalny projekt, postawiliśmy kolejny krok do pełnej realizacji tej obietnicy – stwierdził francuski szkoleniowiec.
Więcej informacji znajduje się na stronie:
www.asics.com/tennis-academy

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.