ASICS wprowadza nową, ekologiczną kolekcję z okazji Dnia Ziemi
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS wprowadziła na rynek nową kolekcję odzieży oraz butów do biegania, która została wyprodukowana wyłącznie w oparciu o materiały ponownego użytku pochodzące z recyklingu. Ekologiczne produkty powstały z okazji Dnia Ziemi, obchodzonego na całym świecie 22 kwietnia.
Nowa kolekcja pod nazwą Earth Day Pack jest jak dotąd najbardziej przyjazną dla środowiska propozycją przygotowaną przez japońską markę. Produkty powstały z około pięciu ton odpadów tekstylnych, które zostały poddane recyklingowi, a następnie wprowadzone do ponownego użytku. W jej skład wchodzą najpopularniejsze modele biegowe, między innymi GEL-NIMBUS 23 oraz GLIDERIDE 2, a także odzież przeznaczona do uprawiania sportu. Na wszystkich butach znalazła się ikona słonecznika symbolizująca zaangażowanie marki w ochronę środowiska.
W modelach do biegania zastosowano szereg rozwiązań minimalizujących negatywny wpływ na kondycję naszej planety. Wyściółka została opracowana przy użyciu technologii oszczędzającej mechanizm barwienia, zmniejszając emisję dwutlenku węgla o około 45% i ograniczając zużycie wody o około 33% w porównaniu z konwencjonalnymi procesami produkcji.
Naszym celem zawsze było wspieranie sportowców, zarówno amatorów, jak i wyczynowców, w osiągnięciu zdrowego umysłu poprzez ruch. Jeśli chcemy skutecznie realizować nasze cele, musimy troszczyć się o naszą planetę. Od lat angażujemy się w proekologiczne inicjatywy, dążąc do produkcji w obiegu zamkniętym, która pomaga zmniejszyć emisję dwutlenku węgla i utrzymać globalne ocieplenie na poziomie poniżej 1,5 stopnia. Mówi się, że tylko 1% światowych odpadów tekstylnych jest poddawanych recyklingowi, podczas gdy ponad 70% odzieży trafia na wysypiska lub do spalarni. Wprowadzając innowacje do naszego procesu produkcyjnego, staramy się łagodzić negatywne skutki zmian klimatycznych, a także budować świadomość na temat wyzwań, jakie stoją stoją przed naszą planetą, za którą jesteśmy przecież odpowiedzialni – powiedział Yasuhito Hirota, prezes i dyrektor operacyjny ASICS.
Earth Day Pack jest już drugą tegoroczną kolekcją ASICS powstałą w oparciu o materiały pochodzące z recyklingu. Kilka tygodni temu japońska firma wprowadziła na rynek Sunrise Reborn, obejmującą limitowaną linię butów do biegania. W skład nowej kolekcji wchodzą natomiast również produkty z gamy lifestyle’owej. Wszystkie są dostępne na ASICS.com od 16 kwietnia br.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.