ASICS wspiera uczestników 19. Cracovia Maraton
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Organizowany już od ponad 20 lat Cracovia Maraton to najważniejsze wydarzenie biegowe w Krakowie i największy wiosenny bieg na królewskim dystansie w Polsce. Od 2014 roku start i meta usytuowane są na krakowskim Rynku Głównym. Tegoroczna impreza jest wyjątkowa przede wszystkim dlatego, że odbędzie się po dwóch latach przerwy, gdy rywalizację wstrzymała pandemia. Uczestników do walki będzie zagrzewać marka ASICS, która jest sponsorem technicznym biegu, zaplanowanego na 24 kwietnia.
Oficjalnym butem Cracovia Maraton został ASICS GEL-NIMBUS 24, który pojawił się na rynku pod koniec marca. Japońska marka przygotowała szereg atrakcji dla biegaczy oraz kibiców, którzy w strefie EXPO będą mogli odwiedzić stoisko przygotowane wraz ze Sklepem Biegacza i sprawdzić walory rewolucyjnej pianki FF BLAST+.
Ponadto, ASICS zaprojektował dedykowane koszulki zarówno dla uczestników maratonu, jak i biegu na 10 km. Marka wspiera również cykliczne, całoroczne treningi organizowane przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, które stanowią kluczowy element przygotowań do Cracovia Maraton oraz jesiennego Cracovia Półmaraton. Kolejnym obszarem zaangażowania było uruchomienie drugiej edycji Centrum Biegowego ASICS na około miesiąc przed imprezą. Dedykowana platforma online była miejscem, w którym można było zdobyć niezbędną wiedzę, potrzebną do świadomego uprawiania sportu, dzięki bezpłatnym konsultacjom z ekspertami.
Cieszymy się, że pandemia wreszcie odpuściła i imprezy będące esencją biegów długodystansowych mogą odbywać się bez przeszkód. Właśnie dlatego jesteśmy zmobilizowani, aby po dwuletniej przerwie maksymalnie wspierać biegaczy oraz kibiców, którzy dodają im otuchy na każdym kolejnym kilometrze. Zachęcamy do skorzystania z RUN Analyzera – dedykowanego narzędzia do doboru spersonalizowanych butów biegowych czy porad naszych ekspertów, których będzie można spotkać w strefie EXPO. Na miejscu będzie można również nabyć nasze flagowe modele – GEL-NIMBUS 24 oraz METASPEED SKY. W ASICS wierzymy w oczyszczającą moc sportu na ciało i umysł w myśl idei „w zdrowym ciele, zdrowy duch” – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Strefa kibicowania ASICS będzie zlokalizowana na 35. km, gdzie marka będzie wspierać biegaczy na ostatnich kilometrach Cracovia Maraton.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.