Komunikaty PR

ASICS YOZAKURA – nowa kolekcja dla aktywnych kobiet inspirowana kwitnącą wiśnią

2022-03-28  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.2 MB )

Podnosząca na duchu siła biegania pozostaje niezmienna od lat. W ostatnim czasie coraz więcej osób odkryło jednak korzyści płynące z regularnego uprawiania sportu zarówno dla ciała, jak i umysłu. Z badań* wynika natomiast, że kobiety są nadal mniej aktywne od mężczyzn. Najnowsza kolekcja damska ASICS czerpie inspiracje z japońskiej, kwitnącej wiśni – „yozakury”.

Głównym celem designerów ASICS było stworzenie produktów, które realnie wspierają kobiety podczas ruchu. Inspirację dla kolekcji wiosna-lato 22’ stanowiła „yozakura” – japońska, kwitnąca wiśnia pod osłoną nocy. Wybrane elementy nawiązują do potężnego nadruku na całej powierzchni, wywodzącego się z „kumiko”, czyli tradycyjnej sztuki składania wzorów na drewnie.

Do najważniejszych elementów nowej kolekcji należą sportowy biustonosz ASICS SAKURA o wspierających ramiączkach i kroju oraz legginsy SAKURA AOP z miękką siateczką i odporną na pot kieszenią na telefon. Lekka kurtka ACCELERATE jest z kolei idealnym towarzyszem biegowym na wietrzne czy deszczowe dni, zapewniając bezpieczeństwo – odblaski po obu stronach, a także pełną swobodę ruchów.

Kolekcję ASICS YOZAKURA uzupełniają buty biegowe NOVABLAST 2, GEL-NIMBUS 24 i GEL-KAYANO 28, stworzone z bardzo miękkich materiałów z przestrzenną technologią TRUSSTIC, wspierającą płynność ruchu.

Kolekcja ASICS YOZAKURA jest dostępna na stronie ASICS.com.

---

* Badania opublikowane przez Ipsos w lipcu 2021 roku wykazały, że kobiety spędzają średnio o 22% mniej czasu na ćwiczenia fizyczne tygodniowo niż mężczyźni. Raport „The Global Views on Exercise and Team Sports” jest wynikiem ankiety przeprowadzonej w 29 krajach, w której przeprowadzono wywiady z ponad 20 000 dorosłych analizujących różne aspekty ćwiczeń fizycznych, w tym ilość czasu, jaką poszczególne osoby poświęcają na to w tygodniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę! Biuro prasowe
2024-10-01 | 12:34

Typowy Polak to wysportowany geek. Przesada? Ani trochę!

Kilka razy w tygodniu sport uprawia prawie połowa Polaków, a codziennie niemal jedna czwarta. W dodatku blisko dwie trzecie z nas pomaga sobie w treningach, używając
Sport Porusz swój umysł z ASICS
2024-09-25 | 10:00

Porusz swój umysł z ASICS

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych
Sport Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
2024-09-25 | 08:50

Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec

Poniedziałek, 30 września będzie ostatnim dniem, aby ukończyć wyzwanie sportowe na rzecz dzieci chorych na nowotwory - wspólnie musimy osiągnąć nasz cel, czyli zebrać 2

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.