ASICS zaprasza kobiety do programu „Sunrise”
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS w Europie uruchamia nowy program „Sunrise”, który jest skierowany do pań i zbiega się w czasie z Międzynarodowym Dniem Kobiet. Celem projektu jest przywrócenie równowagi ciała oraz umysłu poprzez proste, ale efektywne ćwiczenia fizyczne.
Program „Sunrise” ma charakter edukacyjno-aktywacyjny. Łączy porady i prezentuje ćwiczenia ekspertów japońskiej marki, których wiodącym celem jest redukcja stresu poprzez sport. Swoimi doświadczeniami oraz wiedzą na dedykowanej platformie podzielą się angielska zawodniczka netballa Eboni Usoro-Brown, szwedzka biegaczka Sarah Lahti, a także trenerka personalna Rabea Kiess. Z samouczków wideo, dostępnych od 8 marca, będzie można między innymi dowiedzieć się, w jaki sposób ruch zmniejsza obciążenie psychiczne, jak można radzić sobie z presją oraz zrównoważyć cykl menstruacyjny.
Największym wyzwaniem w mojej karierze sportowej był powrót po operacji ścięgna Achillesa. W trakcie żmudnej rehabilitacji uświadomiłam sobie, jak ważna jest równowaga psychiczna. Mimo wielkiego wyzwania, stało się dla mnie jasne, że ruch podnosi nie tylko moje ciało, ale również umysł – powiedziała Sarah Lahti, rekordzistka Szwecji w półmaratonie i wicemistrzyni Europy w biegu na 10 000 m.
W program „Sunrise” zostali zaangażowani ambasadorzy i sportowcy marki ASICS. Eksperci z całej Europy będą prowadzić na żywo sesje treningowe dostępne w mediach społecznościowych zgodnie z hasłem „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.
Kolekcja Sakura
Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, ASICS wprowadził na rynek dedykowaną kolekcję produktów dla pań pod nazwą Sakura. Inspiracją dla jej powstania był spokój natury oraz balans pomiędzy ciałem a umysłem. Nowa kolekcja, obejmująca zarówno obuwie, jak i odzież sportową, ma wspierać kobiety w osiągnięciu spokoju ducha poprzez sport. W jej skład wchodzą koszulki i legginsy do biegania oraz fitnessu czy zupełnie nowe komplety do tenisa. Oferta obuwia obejmuje wysoce responsywny model DYNABLAST, wygodny i komfortowy GEL-NIMBUS 23, a także energooszczędny GLIDERIDE 2. Buty SOLUTION SPEED FF 2 oraz COURT SPEED FF zostały z kolei stworzone z myślą o miłośniczkach tenisa.
Bieg dookoła świata w 10 dni
Kobiety na co dzień borykają się z ogromnym stresem oraz presją, a ruch ma moc łagodzenia negatywnych emocji i podnoszenia na duchu. ASICS zachęca wszystkie panie do udziału w wirtualnym biegu dookoła świata pod nazwą #ThisIsForMe. Celem jest pokonanie dystansu 40 075 km (długość równika) w dn. 8-17 marca. Rejestracja jest darmowa i nie obowiązuje limit uczestniczek. Biegaczki są zachęcane do podjęcia o poranku aktywności fizycznej i udostępnienia selfie w mediach społecznościowych, wykorzystując hashatagi #SunriseMind, #ThisIsForMe oraz tag @asicsfrontrunnes. Za każde zdjęcie, marka przekaże datek na organizację Mind, zajmującą się badaniem zdrowia psychicznego w sporcie i działaniem na rzecz zdrowia.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.