Komunikaty PR

ASICS zaprasza kobiety do programu „Sunrise”

2021-03-08  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Marka ASICS w Europie uruchamia nowy program „Sunrise”, który jest skierowany do pań i zbiega się w czasie z Międzynarodowym Dniem Kobiet. Celem projektu jest przywrócenie równowagi ciała oraz umysłu poprzez proste, ale efektywne ćwiczenia fizyczne.

Program „Sunrise” ma charakter edukacyjno-aktywacyjny. Łączy porady i prezentuje ćwiczenia ekspertów japońskiej marki, których wiodącym celem jest redukcja stresu poprzez sport. Swoimi doświadczeniami oraz wiedzą na dedykowanej platformie podzielą się angielska zawodniczka netballa Eboni Usoro-Brown, szwedzka biegaczka Sarah Lahti, a także trenerka personalna Rabea Kiess. Z samouczków wideo, dostępnych od 8 marca, będzie można między innymi dowiedzieć się, w jaki sposób ruch zmniejsza obciążenie psychiczne, jak można radzić sobie z presją oraz zrównoważyć cykl menstruacyjny.

Największym wyzwaniem w mojej karierze sportowej był powrót po operacji ścięgna Achillesa. W trakcie żmudnej rehabilitacji uświadomiłam sobie, jak ważna jest równowaga psychiczna. Mimo wielkiego wyzwania, stało się dla mnie jasne, że ruch podnosi nie tylko moje ciało, ale również umysł – powiedziała Sarah Lahti, rekordzistka Szwecji w półmaratonie i wicemistrzyni Europy w biegu na 10 000 m.

W program „Sunrise” zostali zaangażowani ambasadorzy i sportowcy marki ASICS. Eksperci z całej Europy będą prowadzić na żywo sesje treningowe dostępne w mediach społecznościowych zgodnie z hasłem „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.

Kolekcja Sakura

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, ASICS wprowadził na rynek dedykowaną kolekcję produktów dla pań pod nazwą Sakura. Inspiracją dla jej powstania był spokój natury oraz balans pomiędzy ciałem a umysłem. Nowa kolekcja, obejmująca zarówno obuwie, jak i odzież sportową, ma wspierać kobiety w osiągnięciu spokoju ducha poprzez sport. W jej skład wchodzą koszulki i legginsy do biegania oraz fitnessu czy zupełnie nowe komplety do tenisa. Oferta obuwia obejmuje wysoce responsywny model DYNABLAST, wygodny i komfortowy GEL-NIMBUS 23, a także energooszczędny GLIDERIDE 2. Buty SOLUTION SPEED FF 2 oraz COURT SPEED FF zostały z kolei stworzone z myślą o miłośniczkach tenisa.

Bieg dookoła świata w 10 dni

Kobiety na co dzień borykają się z ogromnym stresem oraz presją, a ruch ma moc łagodzenia negatywnych emocji i podnoszenia na duchu. ASICS zachęca wszystkie panie do udziału w wirtualnym biegu dookoła świata pod nazwą #ThisIsForMe. Celem jest pokonanie dystansu 40 075 km (długość równika) w dn. 8-17 marca. Rejestracja jest darmowa i nie obowiązuje limit uczestniczek. Biegaczki są zachęcane do podjęcia o poranku aktywności fizycznej i udostępnienia selfie w mediach społecznościowych, wykorzystując hashatagi #SunriseMind, #ThisIsForMe oraz tag @asicsfrontrunnes. Za każde zdjęcie, marka przekaże datek na organizację Mind, zajmującą się badaniem zdrowia psychicznego w sporcie i działaniem na rzecz zdrowia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.