Komunikaty PR

ASICS zaprezentował biegowe nowości podczas wirtualnej premiery

2021-03-30  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.27 MB )

ASICS odsłonił kluczowe karty na ten sezon, prezentując nowe buty do biegania podczas wirtualnej premiery, która odbyła się w siedzibie firmy w japońskim Kobe. Wysokowydajne modele METASPEED Sky i METASPEED Edge są przeznaczone dla szybkich biegaczy, chcących wnieść swoje wyniki na jeszcze wyższy poziom.

Projektując nowe modele, zespół naukowców ASICS postawił na potrzeby sportowców, którzy charakteryzują się odmiennym stylem biegania. To but ma dostosować się do ich indywidualnych preferencji, wspierając osiąganie jak najlepszych wyników.

Designerzy marki opierali się na spostrzeżeniu, że dotychczasowy rodzaj obuwia faworyzuje tych biegaczy, którzy zwiększają swoją prędkość, wydłużając długość kroku. Przeprowadzone badania wykazały mniejsze wsparcie dla zawodników preferujących drugi wiodący styl, rozpędzających się nie tylko poprzez wydłużenie kroku, ale również zwiększenie ich liczby na minutę.

Lepsze wyniki są możliwe w odpowiednio zoptymalizowanych butach pod kątem indywidualnego stylu biegania. Nowe modele poprawiają wydajność wśród tej grupy sportowców, która stawia na większą intensywność, ale z powodzeniem mogą być również wykorzystywane przez osoby preferujące bardziej zrównoważony bieg. Wprowadzenie na rynek nowych modeli z serii METASPEED oznacza, że sportowcy nie będą już musieli dostosowywać swojego stylu biegania do butów. Naukowcy ASICS zbadali, że nowe technologie pozwalają zmniejszyć liczbę kroków potrzebnych do pokonania maratonu o 1,2%.

METASPEED Sky

Model umożliwia biegaczom osiągać większą szybkość przy znacznie wydłużonym kroku. Energetyczna pianka FF Blast TurboTM w podeszwie środkowej w połączeniu z napędową płytką z włókna węglowego pozwalają oszczędzać energię, jednocześnie utrzymując wysokie tempo na końcowych odcinkach dystansu. Buty będą dostępne w sprzedaży od 31 marca na ASICS.com i w Sklepie Biegacza.

METASPEED Edge

Umożliwia szybszy bieg przy wydłużonym kroku, a także większą stabilizację. Zbudowany na innej geometrii podeszwy środkowej przy użyciu tych samych komponentów co METASPEED Sky. Pozwala biegaczom wydłużyć krok i zaoszczędzić więcej energii, jednocześnie kontrolując tempo. Buty będą dostępne w sprzedaży od 4 czerwca.

Buty zostały przetestowane przez czołowych, zawodowych sportowców. Sarah Hall miała na nogach wczesny prototyp podczas ubiegłorocznego maratonu w Londynie, ustanawiając rekord życiowy – 2h 22:01’, poprawiając swoje dotychczasowe najlepsze osiągnięcie o 15 sekund. Na początku bieżącego roku długodystansowcy – Julien Wanders i Sondre Nordstad Moen – oraz triathlonista, Mario Mola dołączyli do grona ambasadorów ASICS i ogłosili, że będą startować w modelu METASPEED Sky.

Od początku istnienia naszej firmy kierujemy się prostą zasadą – „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. U podstaw naszej filozofii leży holistyczne podejście do człowieka-sportowca, który dzięki naszym produktom może osiągnąć idealną równowagę w zakresie szczytowych wyników i poczucia ochrony. Pandemia sprawiła, że jeszcze mocniej inwestujemy w wyczynowy sport. Wiele imprez przechodzi zawirowania, igrzyska olimpijskie w naszej ojczyźnie zostały przełożone, ale to w żaden sposób nie zwalnia nas z obowiązku wspierania najlepszych zawodników na świecie. Chcemy pomóc wycisnąć z ich potencjału jak najwięcej, a wirtualna premiera stawia nas w odpowiedzialnej roli pioniera innowacji w branży biegowej – powiedział Yasuhito Hirota, prezes i dyrektor operacyjny ASICS.

Obuwie dla maratończyka ma fundamentalne znaczenie, a te buty są niesamowite. Podczas testów zauważyłem, że te same odcinki biegam szybciej, a moje tętno pozostaje na tym samym poziomie. Te buty sprawią, że moja pewność siebie na linii startu będzie jeszcze większa. Cieszę się, że już niedługo będę mógł sprawdzić je w rywalizacji – dodał Arkadiusz Gardzielewski, maratończyk i członek kadry narodowej.

Nowe modele w ofercie biegowej ASICS zostały zaprezentowane podczas wirtualnej premiery w japońskim Kobe. Marka zabrała uczestników w interaktywną podróż w wirtualnej rzeczywistości, przybliżając swoją historię, a także plany na najbliższą przyszłość. Kulminacją tego doświadczenia było ujawnienie innowacyjnych butów METASPEED, które mają na nowo zdefiniować wyczynowe bieganie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.