Komunikaty PR

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

2024-04-24  |  12:15
Biuro prasowe

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą ofertę produktów w niskich cenach na każdy sezon! Akcja trwa od 22 kwietnia do 5 maja 2024 r.

Lidl Polska od początku funkcjonowania rozwija swoją działalność wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz podążając za potrzebami i trendami rynku. Na szczególną uwagę zasługuje sklep internetowy marki, który obchodzi właśnie 5-lecie! Dzięki ofercie online, klienci mają możliwość zamówienia produktów z każdego miejsca w Polsce z dostawą do domu lub najbliższego paczkomatu, co znacząco podnosi komfort zakupów.

W sklepie internetowym lidl.pl na klientów czeka bogata oferta produktów w atrakcyjnych cenach na każdy sezon. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się różnorodne urządzenia warsztatowe i ogrodowe marki Parkside. Z myślą o kobietach rozwijana jest marka Esmara, kolorowa i lekka teraz na wiosnę oraz dbająca o wygodę i styl w drodze do biura. Pasjonaci gotowania znajdą tu duży wybór bardzo dobrej jakości sprzętów kuchennych, w tym cieszący się dużym uznaniem SILVERCREST® Termorobot MC Smart z Wi-Fi, 1200 W. Osoby lubiące spędzać czas aktywnie, doceniają marki Crivit i Rocktrail. Dla zainteresowanych są tu rowery, namioty i hulajnogi, a wkrótce ofertę wzbogacą nowe artykuły dla fanów sportów wodnych. Online to również wygodne materace, pościel z bawełny, szafki i meble ogrodowe. W stałej ofercie są części eksploatacyjne i uzupełniające, takie jak folie do zgrzewarki, tarcze do pilarki, czy brzeszczoty do piły, worki do odkurzaczy lub dodatkowe akumulatory. W sklepie internetowym dostępne są również inne cenione marki własne Lidla m. in.: Lupilu, Pepperts, Livarno Home i Silvercrest, jak również znane marki innych producentów. Rodzice maluchów docenią z pewnością również możliwość zakupienia pieluch i pantsów Lupilu. W swoim sklepie internetowym Lidl Polska oferuje darmowe zwroty, bezpłatną dostawę od 199 zł, a także 30 dni na zwrot towaru.

Lidl.pl to również źródło inspiracji. Klienci znajdą tam szereg porad dotyczących m.in. organizacji własnego warsztatu, remontów, czy prawidłowego korzystania z elektronarzędzi. Nie brakuje także podpowiedzi, jak odpowiednio zadbać o własną działkę lub ogród oraz wyposażenie domu. Jak rozpocząć swoją przygodę ze sportem? Jak dbać o swojego pupila? Jak ubrać niemowlę w chłodne dni? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań czekają na klientów na stronie Lidl Polska!

Atrakcyjne rabaty na 5-lecie

Z okazji 5-lecia sklepu online, Lidl Polska przygotował niezwykłe rabaty dla swoich klientów na cały asortyment! Jego wysokość zależy od wartości zamówienia:

Rabat 25 za 300 PLN zamówienia;

Rabat 50 za 500 PLN zamówienia;

Rabat 100 za 700 PLN zamówienia[i].

Akcja rabatowa trwa od 22 kwietnia do 5 maja br. Aby skorzystać z rabatu, należy wprowadzić kod rabatowy w koszyku. Szczegóły oferty dostępne są na stronie lidl.pl.

 


[i] Podczas jednej transakcji można skorzystać tylko raz z rabatu w wysokości 25 lub 50 lub 100 zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.