Komunikaty PR

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

2024-04-24  |  12:15
Biuro prasowe

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą ofertę produktów w niskich cenach na każdy sezon! Akcja trwa od 22 kwietnia do 5 maja 2024 r.

Lidl Polska od początku funkcjonowania rozwija swoją działalność wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz podążając za potrzebami i trendami rynku. Na szczególną uwagę zasługuje sklep internetowy marki, który obchodzi właśnie 5-lecie! Dzięki ofercie online, klienci mają możliwość zamówienia produktów z każdego miejsca w Polsce z dostawą do domu lub najbliższego paczkomatu, co znacząco podnosi komfort zakupów.

W sklepie internetowym lidl.pl na klientów czeka bogata oferta produktów w atrakcyjnych cenach na każdy sezon. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się różnorodne urządzenia warsztatowe i ogrodowe marki Parkside. Z myślą o kobietach rozwijana jest marka Esmara, kolorowa i lekka teraz na wiosnę oraz dbająca o wygodę i styl w drodze do biura. Pasjonaci gotowania znajdą tu duży wybór bardzo dobrej jakości sprzętów kuchennych, w tym cieszący się dużym uznaniem SILVERCREST® Termorobot MC Smart z Wi-Fi, 1200 W. Osoby lubiące spędzać czas aktywnie, doceniają marki Crivit i Rocktrail. Dla zainteresowanych są tu rowery, namioty i hulajnogi, a wkrótce ofertę wzbogacą nowe artykuły dla fanów sportów wodnych. Online to również wygodne materace, pościel z bawełny, szafki i meble ogrodowe. W stałej ofercie są części eksploatacyjne i uzupełniające, takie jak folie do zgrzewarki, tarcze do pilarki, czy brzeszczoty do piły, worki do odkurzaczy lub dodatkowe akumulatory. W sklepie internetowym dostępne są również inne cenione marki własne Lidla m. in.: Lupilu, Pepperts, Livarno Home i Silvercrest, jak również znane marki innych producentów. Rodzice maluchów docenią z pewnością również możliwość zakupienia pieluch i pantsów Lupilu. W swoim sklepie internetowym Lidl Polska oferuje darmowe zwroty, bezpłatną dostawę od 199 zł, a także 30 dni na zwrot towaru.

Lidl.pl to również źródło inspiracji. Klienci znajdą tam szereg porad dotyczących m.in. organizacji własnego warsztatu, remontów, czy prawidłowego korzystania z elektronarzędzi. Nie brakuje także podpowiedzi, jak odpowiednio zadbać o własną działkę lub ogród oraz wyposażenie domu. Jak rozpocząć swoją przygodę ze sportem? Jak dbać o swojego pupila? Jak ubrać niemowlę w chłodne dni? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań czekają na klientów na stronie Lidl Polska!

Atrakcyjne rabaty na 5-lecie

Z okazji 5-lecia sklepu online, Lidl Polska przygotował niezwykłe rabaty dla swoich klientów na cały asortyment! Jego wysokość zależy od wartości zamówienia:

Rabat 25 za 300 PLN zamówienia;

Rabat 50 za 500 PLN zamówienia;

Rabat 100 za 700 PLN zamówienia[i].

Akcja rabatowa trwa od 22 kwietnia do 5 maja br. Aby skorzystać z rabatu, należy wprowadzić kod rabatowy w koszyku. Szczegóły oferty dostępne są na stronie lidl.pl.

 


[i] Podczas jednej transakcji można skorzystać tylko raz z rabatu w wysokości 25 lub 50 lub 100 zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.