Komunikaty PR

Aurumaris Professional rozpoczyna cykl szkoleń z innowacyjnej technologii Nano-N

2024-08-20  |  01:00
Biuro prasowe

Akademia Sylwii Gołębiewskiej, znana z profesjonalizmu i wysokiej jakości edukacji, oferuje przestrzeń dostosowaną do przeprowadzania konferencji i warsztatów. To idealne miejsce dla profesjonalistów chcących poszerzyć swoją wiedzę o nowoczesne techniki w kosmetologii.

Głównym tematem szkolenia będzie technologia Nano-Needles®, która stanowi zaawansowane podejście do pielęgnacji skóry. Nano-Needles® to innowacyjna metoda, wykorzystująca ultracienkie igiełki o nanometrycznej średnicy. Dzięki swojej precyzji, igiełki te są w stanie dostarczyć aktywne składniki w głąb skóry, co pozwala na skuteczne działanie produktów pielęgnacyjnych. Metoda ta jest szczególnie efektywna w poprawie kondycji skóry dojrzałej oraz problematycznej, pomagając w redukcji zmarszczek, blizn, rozstępów i przebarwień.

Szkolenie poprowadzi Sylwia Gołębiewska, znana ekspertka w dziedzinie kosmetologii i współwłaścicielka marki Aurumaris Professional. Sylwia Gołębiewska, posiadająca bogate doświadczenie jako współprowadząca program „Kosmetyczne rewolucje” oraz założycielka Akademii Semilac, zapewni uczestnikom cenne wskazówki i praktyczne informacje dotyczące zastosowania technologii Nano-Needles® w praktyce gabinetowej.

- Rozpoczynamy duży projekt, wierząc w innowacyjność naszych produktów, które wprowadzamy na rynek, aby pomóc klientom gabinetów kosmetycznych w szybszy i skuteczniejszy sposób pozbyć się niedoskonałości cery. Wierzę, że nasza oferta spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów, a nasze produkty staną się synonimem jakości w profesjonalnej pielęgnacji skóry – komentuje Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Aurumaris Professional.

Szkolenie w Krakowie otworzy cykl spotkań, które odbędą się także w innych dużych miastach w Polsce, umożliwiając profesjonalistom z różnych regionów dostęp do najnowszych technologii i wiedzy z branży kosmetycznej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.