Komunikaty PR

Autentyczności i emocje w muzyce Torii

2023-10-01  |  19:50
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Roszkowski
BGT Sp. z o.o.

ul. Elektryczna1
15-080 Białystok
marketing2|bgtgroup.pl| |marketing2|bgtgroup.pl
+48 885 555 721
www.bgtgroup.pl
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Przy tworzeniu pierwszego mini albumu “Noc” najbardziej zależało jej na autentyczności oraz emocjach. Każdy wydany utwór ma brzmieć tak, jak muzyka której sama słucha na co dzień.

Wiktoria bardzo profesjonalnie podchodzi do tego co robi.

- Moja przygoda z muzyką zaczęła się od słuchania rocka i nauki gry na gitarze akustycznej, a później basowej. Z czasem za namową mojego nauczyciela gry na gitarze podjęłam pierwsze próby w śpiewie - zgłosiłam się do zespołu wokalnego w Gorzowie Wielkopolskim. W tym zespole nauczyłam się przede wszystkim śpiewać na głosy i harmonii. Poprzez muzykę gospel zakochałam się w soulu i r’n’b. Gitary zeszły na drugi plan i skupiłam się na śpiewaniu, bo to dawało mi więcej radości. By dalej to rozwijać, wyjechałam do Poznania, żeby uczyć się w Studium Piosenkarskim, które ukończyłam otrzymując dyplom aktora scen muzycznych. – opowiada Toria.

Artystka nie ma muzycznych idoli na których się wzoruje. Jak przyznaje tworzy muzykę, która ma mieć klimat.

- Staram się tworzyć swój własny klimat, który najbardziej do mnie pasuje. Jeśli mówimy o muzycznych inspiracjach, to w trakcie tworzenia EPki dużo słuchałam artystów takich, jak Doja Cat, Tinashe, Abra, The Weeknd, Rimon, Kilo Kish, Mahalia, Qveen Herby, FKA twigs, Kelela, Tove Lo. – dodaje Toria.

Pozostałe utwory z albumu “Noc” są już przygotowane i wydawane sukcesywnie w formie singli. Toria twardo stąpa po ziemi i pytana o plany nie chce wybiegać zbyt daleko w przyszłość. Ma doświadczenie w występowaniu przed widownią, jednak pierwszy koncert z własnym materiałem dopiero przed nią. Jak sama wskazuje, jej twórczość do muzyka alternatywna.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: BGT Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Instrument UFO rozbrzmi w Galerii Północnej Biuro prasowe
2024-07-26 | 13:00

Instrument UFO rozbrzmi w Galerii Północnej

Z wyglądu przypominają UFO, a ich dźwięk potrafi relaksować nawet najbardziej zestresowaną osobę. Handpany, bo o nich mowa, coraz częściej rozbrzmiewają w stolicy. Gry na tym nietypowym
Muzyka IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu
2024-07-25 | 13:25

IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu

3 sierpnia w Poznaniu odbędą się największe w Polsce mistrzostwa DJ-ów, czyli IDA Poland 2024. Po raz czwarty partnerem imprezy będzie marka Technics, legendarny producent sprzętu
Muzyka „Klasyka w szortach” w Fuzji. Kwartet smyczkowy dla całej rodziny
2024-07-24 | 11:35

„Klasyka w szortach” w Fuzji. Kwartet smyczkowy dla całej rodziny

Program kolejnego koncertu z cyklu „Klasyka w szortach” organizowanego przez Akademię Muzyczną w Łodzi i Fuzję został zaprojektowany z myślą o odbiorcach w każdym wieku.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.