Avon przedstawia nowy zapach z unikalnym akordem białego oud
Splendoria to nowe perfumy w rodzinie zapachów Far Away od Avon, najlepiej sprzedającej się marki zapachowej na świecie[1]. Inspirowany splendorem Bliskiego Wschodu zachwyca niesamowitą intensywnością akordu oud, połączonego z akcentem bardziej kobiecych nut. Tradycyjny oud to charakterystyczny głęboki i bogaty zapach, który może być odbierany jako ciężki i przytłaczający, a nawet męski, dlatego specjalnie dla Avon powstał ekskluzywny akord białego oud, który nadaje temu rzadkiemu bliskowschodniemu składnikowi lekkości i kobiecości.
Kompozycję zapachu Far Away Splendoria otwierają nuty słodkich śliwek i białych kwiatów gardenii. Sercem zapachu są akordy białego oud dopełnione ciepłymi i słodkimi nutami wanilii. Całość tworzy hipnotyzujący zapach pełen luksusu i tajemnicy. To dlatego te perfumy preferuje aż 9/10 kobiet w porównaniu do perfum luksusowej marki z rodziny zapachów oud[2].
Twórcami kompozycji są trzej doświadczeni perfumiarze z Bliskiego Wschodu: Nelly Hachem-Ruiz, Nicolas Beaulieu i Julien Rasquinet, którzy pracowali przy kreowaniu najbardziej znanych zapachów na świecie.
Far Away Splendoria to intrygujący, wyrafinowany i luksusowy zapach zamknięty we flakonie perfum. To hipnotyzująca ucieczka w splendor krajobrazów Bliskiego Wschodu – opisują zapach jego twórcy.
Wybierz się w niezwykłą podróż do mekki perfumiarstwa, zanurz się w absolutnym przepychu i poczuj splendor Bliskiego Wschodu z perfumami Far Away Splendoria.
[1] Na podstawie liczby sprzedanych flakonów w 2020 r.
[2] Na podstawie ślepego testu konsumenckiego z udziałem 211 osób przeprowadzonego w kwietniu 2022 r. w Wielkiej Brytanii.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.