Komunikaty PR

Avon przedstawia nowy zapach z unikalnym akordem białego oud

2022-09-23  |  12:00
Biuro prasowe

 

Splendoria to nowe perfumy w rodzinie zapachów Far Away od Avon, najlepiej sprzedającej się marki zapachowej na świecie[1]. Inspirowany splendorem Bliskiego Wschodu zachwyca niesamowitą intensywnością akordu oud, połączonego z akcentem bardziej kobiecych nut. Tradycyjny oud to charakterystyczny głęboki i bogaty zapach, który może być odbierany jako ciężki i przytłaczający, a nawet męski, dlatego specjalnie dla Avon powstał ekskluzywny akord białego oud, który nadaje temu rzadkiemu bliskowschodniemu składnikowi lekkości i kobiecości.

 

Kompozycję zapachu Far Away Splendoria otwierają nuty słodkich śliwek i białych kwiatów gardenii. Sercem zapachu są akordy białego oud dopełnione ciepłymi i słodkimi nutami wanilii. Całość tworzy hipnotyzujący zapach pełen luksusu i tajemnicy. To dlatego te perfumy preferuje aż 9/10 kobiet w porównaniu do perfum luksusowej marki z rodziny zapachów oud[2].

Twórcami kompozycji są trzej doświadczeni perfumiarze z Bliskiego Wschodu: Nelly Hachem-Ruiz, Nicolas Beaulieu i Julien Rasquinet, którzy pracowali przy kreowaniu najbardziej znanych zapachów na świecie.

Far Away Splendoria to intrygujący, wyrafinowany i luksusowy zapach zamknięty we flakonie perfum. To hipnotyzująca ucieczka w splendor krajobrazów Bliskiego Wschodu – opisują zapach jego twórcy.

Wybierz się w niezwykłą podróż do mekki perfumiarstwa, zanurz się ​w absolutnym przepychu i poczuj splendor Bliskiego Wschodu z perfumami Far Away Splendoria.

 


[1] Na podstawie liczby sprzedanych flakonów w 2020 r.

[2] Na podstawie ślepego testu konsumenckiego z udziałem 211 osób przeprowadzonego w kwietniu 2022 r. w Wielkiej Brytanii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.