Komunikaty PR

Łazienka doprawiona szczyptą kobiecości. Tak mieszka architektka Anna Koszela

2023-09-28  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Urządzając wymarzony dom coraz częściej zdajemy się na pomoc specjalistów – projektantów i architektów wnętrz. Ufając ich dobremu smakowi oraz zawodowemu doświadczeniu, znacznie ułatwiamy sobie proces całej aranżacji. Co jednak, gdy profesjonalista projektuje własne wnętrza? Mając przed sobą całe spektrum możliwości i bogatą wiedzę musi się zmierzyć… z samym sobą. Zobaczcie, jak z tym wyzwaniem poradziła sobie architekt wnętrz Anna Koszela, aranżując swoją łazienkę.

Położony na Mokotowie apartament to kwintesencja dobrego smaku i wyszukanego gustu. Jego wystrój doskonale wpisuje się w charakter modernistycznej dzielnicy, podkreślając przy tym kobiecy charakter aranżacji. Zachwyca subtelnością i elegancją ujętą w ponadczasowe ramy. Każdy detal jest tu szczególnie starannie dobrany i wyeksponowany niczym dzieło sztuki. Znać tu bowiem kobiecą rękę miłośniczki beaux-arts, znawczyni piękna i estetki – architektki wnętrz Anny Koszeli, która ten olśniewający apartament urządziła… dla siebie.

- Bardzo ważne było dla mnie uchwycenie modernistycznego ducha Mokotowa, stworzenie subiektywnego, eklektycznego wnętrza, pasującego do mnie i spójnego stylistycznie – zdradza architektka Anna Koszela.

Doskonałym na to przykładem jest wystrój łazienki, która stanowi esencję kobiecości - prawdziwe królestwo właścicielki. Podkreśla ją subtelna paleta barw, krągłe formy mebli i wyposażenia oraz niezwykle zdobne detale.. Przytulne beże i czekoladowe brązy tworzą tu subtelne tło dla w całości wybranego z oferty jednego producenta marki Geberit wyposażenia, utrzymanego w podobnej palecie barw. Jego obłe, inspirowane nieregularnymi kształtami wprost ze świata przyrody formy, podkreślają pierwiastek żeński w aranżacji. Uwagę przyciąga zaś orientalna tapeta z motywem żurawi, które w Japonii są symbolem szczęścia, wierności i długowieczności. Jej delikatny wzór oraz pastelowe odcienie wnoszą kolejną nutę kobiecości. Efekt ten podkreśla, dodatkowo, róż marmurowej posadzki, ułożonej w modernistyczną kratkę oraz armatura i dodatki w kolorze różowego złota. Wśród tych ostatnich na szczególną uwagę zasługuje przycisk Geberit Sigma, z wykończeniem z naturalnego łupka.

Projektując łazienkę w moim apartamencie zależało mi na stworzeniu unikatowego, indywidualnego wnętrza. Lubię vintage, dlatego spodobały mi organiczne kształty mebli Geberit MyDay. Orientalna tapeta jest dodatkowo podkreślona przez podświetlane lustro z tej samej serii. Różowe złoto baterii pasuje do matowego przycisku Sigma o podobnym wykończeniu – wyjaśnia architektka.

Kobiecy charakter wnętrza podkreślają także funkcjonalne aspekty jego aranżacji, a zwłaszcza wyposażenie. Dlatego nie mogło tu zabraknąć podświetlanego lustra z kolekcji Geberit MyDay, które nie tylko efektownie się prezentuje, ale dzięki funkcji z bezpośrednim i pośrednim oświetleniem, zapewnia komfort przy codziennej pielęgnacji i makijażu. Wyraziste, geometryczne linie na zewnątrz i miękkie, naturalne kształty wewnątrz całej serii prowadzi do zaskakujących efektów, które są miłe dla oka i przyjemne w użytkowaniu.

Także meble podkreślają kobiecy charakter pomieszczenia. Strefa umywalki pełni tu rolę toaletki z podświetlanymi, miękko wyściełanymi szufladkami. Zaś wysokie szafki Geberit w odcieniu Taupe zapewniają wystarczająco dużo miejsca do przechowywania niezbędnych akcesoriów. To wybór nie przypadkowy. Ta wyjątkowa seria łazienkowa łączy organiczne kształty z inteligentnymi rozwiązaniami w zakresie detali i wewnętrznego oświetlenia. Dzięki zaś różnorodnemu, modułowemu charakterowi doskonale wpisuje się w zróżnicowane pod względem aranżacji i metrażu pomieszczenia, dorównując indywidualności stylów życia. Ciekawym rozwiązaniem jest tablica magnetyczna, za którą ukryte zostały pojemne schowki.

Tablica magnetyczna wraz ze schowkami z kolekcji Geberit Acanto, mieści wszystkie moje kosmetyki, jednocześnie jest miejscem ekspozycji pamiątkowych magnesów. Kompozycja nieustannie się zmienia, przywołuje wspomnienia – mówi Anna Koszela.

Wystrój dopełniają starannie dobrane elementy wyposażenia, zarówno te podstawowe, wyznaczające poszczególne strefy w pomieszczeniu, jak biała błyszcząca wanna Geberit Soana, czy misa WC w kolorze białym z serii Geberit ONE, jak i aranżacyjne detale, podkreślające barwną osobowość właścicielki.

Projekt: Anna Koszela, architektka, Ambasadorka marki Geberit

Zdjęcia: Yassen Hristov

Stylizacja: Aga Kurdziel

www.geberit.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.