Komunikaty PR

„Bądź eko na co dzień!” z CH Focus

2021-10-27  |  18:36
Biuro prasowe

Akcja „Bądź eko na co dzień!” powraca! Rusza kolejna edycja inicjatywy nakłaniającej bydgoszczan do segregacji odpadów. Każda osoba, która przyniesie 30 października do CH Focus niepotrzebne plastikowe opakowania, w  zamian otrzyma sadzonki drzewek oraz ozdobnych wrzosów. Do udziału w ekologicznej akcji zachęca mieszkańców oraz swoich klientów również centrum handlowe, które partneruje sobotniemu wydarzeniu.

W Bydgoszczy znów będzie można oddać nakrętki plastikowe, by otrzymać żywe rośliny. Mieszkańcy, którzy w  najbliższą sobotę przyniosą niepotrzebne plastikowe opakowania do CH Focus, w zamian za nie otrzymają sadzonki, które przyozdobią jesienne balkony i domowe ogródki. Do rozdania będzie aż 1000 wrzosów, a dla pierwszych 400 osób biorących udział w akcji, przewidziano także rozsady drzewek leśnych.

 

Zbiórka zużytych plastików w ramach akcji „Bądź eko na co dzień!” odbędzie się 30 października, o godzinie 11.00, na placu przed centrum handlowym Focus, od strony ul. Jagiellońskiej, i potrwa do wyczerpania sadzonek, z zachowaniem reguł sanitarnych.

Bydgoszczanie, którzy przyniosą w tym dniu ze sobą:

  • od 10 do 20 butelek PET lub od 20 do 30 nakrętek – otrzymają 1 wrzos + 1 sadzonkę drzewa leśnego
  • od 21 do 30 butelek PET lub od 31 do 60 nakrętek – otrzymają 2 wrzosy + 1 sadzonkę drzewa leśnego
  • od 31 do 40 butelek PET lub od 61 do 100 nakrętek – otrzymają 3 wrzosy + 1 sadzonkę drzewa leśnego
  • od 41 butelek PET lub od 101 nakrętek – otrzymają 4 wrzosy + 1 sadzonkę drzewa leśnego.

- Zachęcamy do udziału w kolejnej proekologicznej akcji „Bądź eko na co dzień”. Sobotnia zbiórka nakrętek to idealna okazja, aby włączyć się w działania na rzecz środowiska. Każdy, kto przyniesie do naszego punktu plastikowe pudełka, butelki lub nakrętki, otrzyma w zamian roślinkę. Od zaangażowania mieszkańców zależy powodzenie akcji. Przyłączając się do niej, wspólnie wzmacniamy świadomość proekologiczną w naszym otoczeniu-mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

Organizatorem wydarzenia jest Express Bydgoski, natomiast partnerem lokalizacyjnym CH Focus w Bydgoszczy. Inicjatywę wspierają również lokalni partnerzy: NITRO-CHEM S.A., Collegium Medicum UMK, Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy oraz Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu.  

Partnerstwo CH Focus w ramach akcji „Bądź eko na co dzień!” to element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:40

Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce

Ponad połowa polskich seniorów (53% ankietowanych) czuje się młodziej niż wskazywałaby na to metryka. Prawie tyle samo z nich (45%) przyznaje, że jest niemal cały czas online.
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-10-31 | 10:00

Polki mają mniej czasu na życie zawodowe

W niemal połowie domów panuje partnerski model łączenia życia zawodowego z domowym, w którym mężczyzna i kobieta dzielą się po równo obiema sferami. Co piąte gospodarstwo domowe przyjęło model mieszany, w
Styl życia Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
2024-10-31 | 01:00

Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację

Zbliżające się Halloween może być doskonałym pretekstem do zorganizowania oryginalnego eventu firmowego, który pomoże pracownikom lepiej się poznać, zbudować jedność w zespole i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.